Pazar , Mayıs 19 2019
Kategori dışı mesajlarınız....
  • 1
  • 371
  • 372
  • 373
  • 374
  • 375

Re: Hangi erkekle evlenilmez.

 #4247312  gönderen fati_
 15.03.2019 - 00:13:04
Şunu belirtmek gerektiğini düşünüyorum
Bu değerlendirmeler ışığında ben evlenilesi bi erkeğim
+
Şunu da belirtmek isterim ben askerliğimi yaptım
+
Dm öm yok fururlar beybisi
Kullanıcı avatarı

Re: Hangi erkekle evlenilmez.

 #4247313  gönderen bitmeyentus
 15.03.2019 - 00:13:21
kolinmolin yazdı:
15.03.2019 - 00:10:25
bitmeyentus yazdı:
15.03.2019 - 00:09:35
kolinmolin yazdı:
15.03.2019 - 00:02:38
Sigara içip , soğan/sarımsak yedikten sonra dişini fırçalamadan diş hekimine giden
Ooooo çok kötüüü zaten dişini fırçalamadan nasıl dişçiye gidiyorlar :?
Aaahh ahhh sorma ne haldeyim, sorma kederdeyim!
Çok zor valla bende elleri pislikten siyahlaşmış hastaların elinden barkot almamak için kendimden geçiyorum ya bu insanların bizi geçtim kendine saygısı yok hepsinin abv
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Hangi erkekle evlenilmez.

 #4247315  gönderen kolinmolin
 15.03.2019 - 00:16:15
bitmeyentus yazdı:
15.03.2019 - 00:13:21
kolinmolin yazdı:
15.03.2019 - 00:10:25
bitmeyentus yazdı:
15.03.2019 - 00:09:35


Ooooo çok kötüüü zaten dişini fırçalamadan nasıl dişçiye gidiyorlar :?
Aaahh ahhh sorma ne haldeyim, sorma kederdeyim!
Çok zor valla bende elleri pislikten siyahlaşmış hastaların elinden barkot almamak için kendimden geçiyorum ya bu insanların bizi geçtim kendine saygısı yok hepsinin abv
Aynen yaa yanlışlıkla bile dişine fırça sürmeyen var. Gerçekten abv demek istemesem de diyorum çünkü ben de insanım...

Re: Hangi erkekle evlenilmez.

 #4248133  gönderen dtzeyno
 17.03.2019 - 00:06:11
Ev islerini sadece kadinlarin yapabildigini düsünen ve bu dusunceyi onlara empoze eden anneye sahip erkeklerle
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Hangi erkekle evlenilmez.

 #4252067  gönderen thebesiktas
 24.03.2019 - 22:02:41
Sosyal medyada "Sedat Peker" ve benzerlerini beğenip takip edenler
Arabası ve kısa paçalı pantolonu ile poz veren
Kankileri ile nargile kafede buluşan vs... Aklıma geldikçe yazarım 😀
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Hangi erkekle evlenilmez.

 #4253874  gönderen Cureless
 29.03.2019 - 19:05:40
stokçuluk yapan biscolata erkeğiyle..az willy wonkadan feyz alın la
  • 1
  • 371
  • 372
  • 373
  • 374
  • 375