Cuma , Temmuz 19 2019
DrTus Köşe yazarlarımızın yazılarına buradan ulaşabilir, sizlerde burada köşe yazılarınızı paylaşabilirsiniz...
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24

Re: Doktorlar ve Askerlik -1

 #4095163  gönderen hayda
 09.04.2018 - 09:31:57
hayda yazdı:
16.03.2018 - 17:44:58
2015te yüksek lisansa kaydolurken 1 gün bakaya kalmamdan dolayı idari para cezası alıp ödemiştim sonra yüksek lisansla tehir ettm şimdi ağusos celbine tabiyim tusa girip sınav sonucunu beklersem ikinci kez bakaya kalmış olup adli para cezası mı alırım hakkımda mahkeme vs olur mu ? yoksa ilk bakaya gibi idari para cezası mı alırım bilen var mıdır?
artık insanlar cevaplarını bilse de cevap vermiyorlar sanırım . En azından kendi sorduğumda cevap veriyim de belki ileride lazım olur birisine.
Bir askerlik şubesi bir şey olmaz derken öteki biz savcılığa bildiririz dedi. Bu durumda risk almayıp (devlette her şey yazılıdır bir şey olmaz diyen sonra bildirir işler karışır) yüksek lisans tus ya da raporla erteleme yapmak gerekirmiş raporla da şu an 1 defa erteleme yapılıyor.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: Doktorlar ve Askerlik

 #4223749  gönderen Hitrisin
 05.02.2019 - 18:54:53
Askerden soğutma suç savcıyı çağırın
Her türk asker doğar kadınlar türk değildir
Adam okul yok iş yok askere gidiyo vuruyorlar kafasına pis tuvalet banyolarda bir sene duruyo sesi çıkmıyo biri de ben drum ay üstüme zimmet yapıldı ay dislandim
Kullanıcı avatarı

Re: Doktorlar ve Askerlik

 #4223768  gönderen bitmeyentus
 05.02.2019 - 20:24:51
Hitrisin yazdı:
05.02.2019 - 18:54:53
Askerden soğutma suç savcıyı çağırın
Her türk asker doğar kadınlar türk değildir
Adam okul yok iş yok askere gidiyo vuruyorlar kafasına pis tuvalet banyolarda bir sene duruyo sesi çıkmıyo biri de ben drum ay üstüme zimmet yapıldı ay dislandim
Ya siz var ne demek gardas :lol:

Re: Doktorlar ve Askerlik

 #4223784  gönderen Hitrisin
 05.02.2019 - 20:41:03
Siz var muhtemelen kadın olmak Dr maaş almak en az 5 bin lira
Eli ayağı tutmak kadın güçlüdür demek ama
Erkek ler gitmek sadece askere
Bicok ülkede zorunlu askerlik olmamak
Askerlik meslek olmak maaş almak
Kullanıcı avatarı

Re: Doktorlar ve Askerlik

 #4223792  gönderen Daktilo
 05.02.2019 - 20:47:57
bitmeyentus yazdı:
05.02.2019 - 20:24:51
Hitrisin yazdı:
05.02.2019 - 18:54:53
Askerden soğutma suç savcıyı çağırın
Her türk asker doğar kadınlar türk değildir
Adam okul yok iş yok askere gidiyo vuruyorlar kafasına pis tuvalet banyolarda bir sene duruyo sesi çıkmıyo biri de ben drum ay üstüme zimmet yapıldı ay dislandim
Ya siz var ne demek gardas :lol:
Sivasimiza ait güzelim "gardaş" hitabını hitrisin için harcayarak ne yapmak istemektesin?
Kullanıcı avatarı

Re: Doktorlar ve Askerlik

 #4223795  gönderen bitmeyentus
 05.02.2019 - 20:49:05
Daktilo yazdı:
05.02.2019 - 20:47:57
bitmeyentus yazdı:
05.02.2019 - 20:24:51
Hitrisin yazdı:
05.02.2019 - 18:54:53
Askerden soğutma suç savcıyı çağırın
Her türk asker doğar kadınlar türk değildir
Adam okul yok iş yok askere gidiyo vuruyorlar kafasına pis tuvalet banyolarda bir sene duruyo sesi çıkmıyo biri de ben drum ay üstüme zimmet yapıldı ay dislandim
Ya siz var ne demek gardas :lol:
Sivasimiza ait güzelim "gardaş" hitabını hitrisin için harcayarak ne yapmak istemektesin?
:lol:
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Doktorlar ve Askerlik

 #4223895  gönderen Daktilo
 05.02.2019 - 22:31:30
Her Türk asker doğmaz mi?
Kullanıcı avatarı

Re: Doktorlar ve Askerlik

 #4234648  gönderen akandemir
 25.02.2019 - 11:41:27
Daktilo yazdı:
05.02.2019 - 22:31:30
Her Türk asker doğmaz mi?
doğar tabi gerektiği zaman silahla, gerektiği zaman kalemle savunulur vatan.

Re: Doktorlar ve Askerlik

 #4252421  gönderen drcbgs
 25.03.2019 - 18:47:56
DHY sırasında bedelli askerliğe giden oldu mu arkadaşlar ? Süreç nasıl işliyor. Kaç gün izin veriyolar ? Sevk tarihi ile teslim tarihi arasında 1-2 gün yol izni var çünkü. Döner dönmez işe başlıyor muyuz ? Maaş ve sabit-performans kesintisi nasıl
Kullanıcı avatarı

Re: Doktorlar ve Askerlik

 #4253475  gönderen akandemir
 28.03.2019 - 16:15:16
özelden gelen bazı soruların cevaplarını isimsiz paylaşayım.

Üniversiteye yüksek lisans için kayıt yapıldıktan sonra derslerin ne zaman başladığı önemli değil. Önemli kayıtların açılıp, kaydın yapılmış olması.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24