Salı , Temmuz 23 2019
Her türlü eğlence,oyun,yarışma ve ıvırzıvır paylaşımlarınız...

  • 1
  • 4560
  • 4561
  • 4562
  • 4563
  • 4564
  • 4629
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259563  gönderen kutsaclirapunzel
 15.04.2019 - 14:38:55
Dr_BDS yazdı:
15.04.2019 - 14:28:43
kutsaclirapunzel yazdı:
15.04.2019 - 14:10:44
Dr_BDS yazdı:
15.04.2019 - 14:09:22
Az uyudugumda mutlu olmayı basardigim gün,her şey daha güzel olacak.
Kahvaltı hazır diye uyandırılman gerek
6 aydır neredeyse her gün boyle uyandiriliyorum :) istifali olmak güzel şey
Ooo
Hayat sana güzel. Şey yapıyor musun, çizgi film izlerken uyuyakalmak?
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259566  gönderen akandemir
 15.04.2019 - 14:42:37
kutsaclirapunzel yazdı:
15.04.2019 - 14:05:56
Rita_14 yazdı:
15.04.2019 - 13:19:30
kutsaclirapunzel yazdı:
14.04.2019 - 23:07:23



Bütün tatlılar zaten k ile başlamıyor mu?

Kek
Kurabiye
Krema
Kakaolu bişiler
Ahaha
Ben spesifik tatlı isimleri kastetmiştim : )
Mesela , şöbiyet, baklava gibi, Kazandibi , künefe : )
Ve evet katmer çok lezzetli bir tatlıdır , özellikle kahvaltıda 😋
Bana güzel olmayan tatlı söyler misin
şambali
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259567  gönderen kutsaclirapunzel
 15.04.2019 - 14:46:41
akandemir yazdı:
15.04.2019 - 14:42:37
kutsaclirapunzel yazdı:
15.04.2019 - 14:05:56
Rita_14 yazdı:
15.04.2019 - 13:19:30


Ahaha
Ben spesifik tatlı isimleri kastetmiştim : )
Mesela , şöbiyet, baklava gibi, Kazandibi , künefe : )
Ve evet katmer çok lezzetli bir tatlıdır , özellikle kahvaltıda 😋
Bana güzel olmayan tatlı söyler misin
şambali
Güzel
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259573  gönderen Dr_BDS
 15.04.2019 - 15:07:21
kutsaclirapunzel yazdı:
15.04.2019 - 14:38:55
Dr_BDS yazdı:
15.04.2019 - 14:28:43
kutsaclirapunzel yazdı:
15.04.2019 - 14:10:44


Kahvaltı hazır diye uyandırılman gerek
6 aydır neredeyse her gün boyle uyandiriliyorum :) istifali olmak güzel şey
Ooo
Hayat sana güzel. Şey yapıyor musun, çizgi film izlerken uyuyakalmak?
Yok o kadar da yapmiyorum :lol:
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259578  gönderen filtrekahve
 15.04.2019 - 15:23:55
Emlakçılar yüzünden satılmayan dairemi kendim satmaya karar verdim Dairede 10 gün kalmıştım Bölgeyi bilmiyordum 3,4 gündür inceleme fırsatı buldum. Giren çıkan belirsiz bir site Güvenlikteki abiye burda bir iş var dedim Bu kadinlar, adamlar bir degisik geldi bana dedim :roll: Burada başka işler mi oluyor dedim Abinin cevabı tam bir komedi Burada öyle bir şey olmaz ama buradan dışarı gidip yapan çok Ona biz karisamayiz dedi :mrgreen: Birazdan tapuya gitcem Ev alırken bölgeyi iyi araştırmak gerekiyor gerçekten Ben hayatımda böyle bir yerde hiç oturmamıştım ve oturabilecegim bir yer değilmiş burası :oops:
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259580  gönderen kutsaclirapunzel
 15.04.2019 - 15:35:57
filtrekahve yazdı:
15.04.2019 - 15:23:55
Emlakçılar yüzünden satılmayan dairemi kendim satmaya karar verdim Dairede 10 gün kalmıştım Bölgeyi bilmiyordum 3,4 gündür inceleme fırsatı buldum. Giren çıkan belirsiz bir site Güvenlikteki abiye burda bir iş var dedim Bu kadinlar, adamlar bir degisik geldi bana dedim :roll: Burada başka işler mi oluyor dedim Abinin cevabı tam bir komedi Burada öyle bir şey olmaz ama buradan dışarı gidip yapan çok Ona biz karisamayiz dedi :mrgreen: Birazdan tapuya gitcem Ev alırken bölgeyi iyi araştırmak gerekiyor gerçekten Ben hayatımda böyle bir yerde hiç oturmamıştım ve oturabilecegim bir yer değilmiş burası :oops:
Emlakçı nedir allaşkına
Evi ben arayıp buluyorum, camda emlakçının numerosu var. Direkt eliyorum. Ver anahtarı kapıcıya. Ohh rahat. Kiracını düşüneceksin. Emlakçıya ver, depozito ver ver allah ver. Bu da can ama. Yapmayın rica ediyorum.
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259606  gönderen filtrekahve
 15.04.2019 - 17:47:43
kutsaclirapunzel yazdı:
15.04.2019 - 15:35:57
filtrekahve yazdı:
15.04.2019 - 15:23:55
Emlakçılar yüzünden satılmayan dairemi kendim satmaya karar verdim Dairede 10 gün kalmıştım Bölgeyi bilmiyordum 3,4 gündür inceleme fırsatı buldum. Giren çıkan belirsiz bir site Güvenlikteki abiye burda bir iş var dedim Bu kadinlar, adamlar bir degisik geldi bana dedim :roll: Burada başka işler mi oluyor dedim Abinin cevabı tam bir komedi Burada öyle bir şey olmaz ama buradan dışarı gidip yapan çok Ona biz karisamayiz dedi :mrgreen: Birazdan tapuya gitcem Ev alırken bölgeyi iyi araştırmak gerekiyor gerçekten Ben hayatımda böyle bir yerde hiç oturmamıştım ve oturabilecegim bir yer değilmiş burası :oops:
Emlakçı nedir allaşkına
Evi ben arayıp buluyorum, camda emlakçının numerosu var. Direkt eliyorum. Ver anahtarı kapıcıya. Ohh rahat. Kiracını düşüneceksin. Emlakçıya ver, depozito ver ver allah ver. Bu da can ama. Yapmayın rica ediyorum.
Hocam emlakçı bir dert evet Fakat tek kadın olarak ev satmak ayrı bir dertmis Alıcıların yüzde 90 ı erkek Çok garip sorular, yemek teklifi eden, acayip insanlar :| İlanimi erkek adı olarak girdim Öngörülerime dayanarak :mrgreen: Arayan Cem beyle gorusecektim diyor Adimi erkek olarak girdim diyorum :D Yarına kaldı tapu ama çok mutluyum satıldı ya garip insanlardan kurtuluyorum :wink:
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259616  gönderen kutsaclirapunzel
 15.04.2019 - 18:39:55
filtrekahve yazdı:
15.04.2019 - 17:47:43
kutsaclirapunzel yazdı:
15.04.2019 - 15:35:57
filtrekahve yazdı:
15.04.2019 - 15:23:55
Emlakçılar yüzünden satılmayan dairemi kendim satmaya karar verdim Dairede 10 gün kalmıştım Bölgeyi bilmiyordum 3,4 gündür inceleme fırsatı buldum. Giren çıkan belirsiz bir site Güvenlikteki abiye burda bir iş var dedim Bu kadinlar, adamlar bir degisik geldi bana dedim :roll: Burada başka işler mi oluyor dedim Abinin cevabı tam bir komedi Burada öyle bir şey olmaz ama buradan dışarı gidip yapan çok Ona biz karisamayiz dedi :mrgreen: Birazdan tapuya gitcem Ev alırken bölgeyi iyi araştırmak gerekiyor gerçekten Ben hayatımda böyle bir yerde hiç oturmamıştım ve oturabilecegim bir yer değilmiş burası :oops:
Emlakçı nedir allaşkına
Evi ben arayıp buluyorum, camda emlakçının numerosu var. Direkt eliyorum. Ver anahtarı kapıcıya. Ohh rahat. Kiracını düşüneceksin. Emlakçıya ver, depozito ver ver allah ver. Bu da can ama. Yapmayın rica ediyorum.
Hocam emlakçı bir dert evet Fakat tek kadın olarak ev satmak ayrı bir dertmis Alıcıların yüzde 90 ı erkek Çok garip sorular, yemek teklifi eden, acayip insanlar :| İlanimi erkek adı olarak girdim Öngörülerime dayanarak :mrgreen: Arayan Cem beyle gorusecektim diyor Adimi erkek olarak girdim diyorum :D Yarına kaldı tapu ama çok mutluyum satıldı ya garip insanlardan kurtuluyorum :wink:
Bacım adımı erkek olarak girdim niye dedin 8O
Eşim de, kardeşim de ama adımı erkek girdim dersen seni zaten savunmasız görürler, ondan teklif etmişlerdir. Yoksa kadın olmak potansiyel cazibe merkezi olmak demek değildir.
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259645  gönderen filtrekahve
 15.04.2019 - 20:30:54
kutsaclirapunzel yazdı:
15.04.2019 - 18:39:55
filtrekahve yazdı:
15.04.2019 - 17:47:43
kutsaclirapunzel yazdı:
15.04.2019 - 15:35:57


Emlakçı nedir allaşkına
Evi ben arayıp buluyorum, camda emlakçının numerosu var. Direkt eliyorum. Ver anahtarı kapıcıya. Ohh rahat. Kiracını düşüneceksin. Emlakçıya ver, depozito ver ver allah ver. Bu da can ama. Yapmayın rica ediyorum.
Hocam emlakçı bir dert evet Fakat tek kadın olarak ev satmak ayrı bir dertmis Alıcıların yüzde 90 ı erkek Çok garip sorular, yemek teklifi eden, acayip insanlar :| İlanimi erkek adı olarak girdim Öngörülerime dayanarak :mrgreen: Arayan Cem beyle gorusecektim diyor Adimi erkek olarak girdim diyorum :D Yarına kaldı tapu ama çok mutluyum satıldı ya garip insanlardan kurtuluyorum :wink:
Bacım adımı erkek olarak girdim niye dedin 8O
Eşim de, kardeşim de ama adımı erkek girdim dersen seni zaten savunmasız görürler, ondan teklif etmişlerdir. Yoksa kadın olmak potansiyel cazibe merkezi olmak demek değildir.
Haklısınız esim, kardeşim demeliydim yalandan 8) Neyse yarina bu iş bitiyor :wink:

Re: İçinden geleni söyle

 #4259651  gönderen Rita_14
 15.04.2019 - 20:44:37
kutsaclirapunzel yazdı:
15.04.2019 - 14:05:56
Rita_14 yazdı:
15.04.2019 - 13:19:30
kutsaclirapunzel yazdı:
14.04.2019 - 23:07:23



Bütün tatlılar zaten k ile başlamıyor mu?

Kek
Kurabiye
Krema
Kakaolu bişiler
Ahaha
Ben spesifik tatlı isimleri kastetmiştim : )
Mesela , şöbiyet, baklava gibi, Kazandibi , künefe : )
Ve evet katmer çok lezzetli bir tatlıdır , özellikle kahvaltıda 😋
Bana güzel olmayan tatlı söyler misin
Aahah, rapunzelcim aradığın cevap bende değil : )
Ama evet güzel bulmadığım tatlılar var : )
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259708  gönderen bitmeyentus
 15.04.2019 - 23:37:49
prntscrn yazdı:
15.04.2019 - 23:24:21
O tatlı olan katmer feci ağır bi tatlı
Baklava kadar değil şerbetli tatlılar kadar değil ama o benim bebeğim 🤤
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259711  gönderen prntscrn
 15.04.2019 - 23:53:54
bitmeyentus yazdı:
15.04.2019 - 23:37:49
prntscrn yazdı:
15.04.2019 - 23:24:21
O tatlı olan katmer feci ağır bi tatlı
Baklava kadar değil şerbetli tatlılar kadar değil ama o benim bebeğim 🤤

Görüntüsünü beğendiğimden sipariş vermiştim yarısını bile yiyememiştim.Tadı fena değil ama bi daha da yemedim :D belki de iyi yapamamışlardır
Kullanıcı avatarı

Re: İçinden geleni söyle

 #4259714  gönderen bitmeyentus
 15.04.2019 - 23:57:58
prntscrn yazdı:
15.04.2019 - 23:53:54
bitmeyentus yazdı:
15.04.2019 - 23:37:49
prntscrn yazdı:
15.04.2019 - 23:24:21
O tatlı olan katmer feci ağır bi tatlı
Baklava kadar değil şerbetli tatlılar kadar değil ama o benim bebeğim 🤤

Görüntüsünü beğendiğimden sipariş vermiştim yarısını bile yiyememiştim.Tadı fena değil ama bi daha da yemedim :D belki de iyi yapamamışlardır
Anteplilerin mutfağından çıkmalı yoksa çok lezzetli olmuyor içinde kaymağı çok koyunca tıkıyor insanı aynen çok yemek zor ama güzeli de çok güzel oluyor 🥰🥰🥰
  • 1
  • 4560
  • 4561
  • 4562
  • 4563
  • 4564
  • 4629