Pazar , Aralık 8 2019
Her türlü eğlence,oyun,yarışma ve ıvırzıvır paylaşımlarınız...

  • 1
  • 1144
  • 1145
  • 1146
  • 1147
  • 1148
  • 1155
Kullanıcı avatarı

Re: itiraf ediyorum

 #4286916  gönderen Biçüleyta
 11.07.2019 - 22:12:16
Gerçekten mutlu muyum bilmiyorum ve sanırım mutluyu oynamak beni çok yoruyor
Kullanıcı avatarı

Re: itiraf ediyorum

 #4286933  gönderen reuptaken
 11.07.2019 - 22:40:26
Biçüleyta yazdı:
11.07.2019 - 22:12:16
Gerçekten mutlu muyum bilmiyorum ve sanırım mutluyu oynamak beni çok yoruyor
Mutluyu oynuyorsan mutlu değilsindir yani duh..
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: itiraf ediyorum

 #4286940  gönderen Biçüleyta
 11.07.2019 - 22:46:31
reuptaken yazdı:
11.07.2019 - 22:40:26
Biçüleyta yazdı:
11.07.2019 - 22:12:16
Gerçekten mutlu muyum bilmiyorum ve sanırım mutluyu oynamak beni çok yoruyor
Mutluyu oynuyorsan mutlu değilsindir yani duh..
Belki de iyi oynuyorumdur böyle bi tereddüt yaşıyosam kendimi de kandırmışim bir miktar demek ki 🤷‍♀️
Kullanıcı avatarı

Re: itiraf ediyorum

 #4286956  gönderen reuptaken
 11.07.2019 - 23:27:45
Biçüleyta yazdı:
11.07.2019 - 22:46:31
reuptaken yazdı:
11.07.2019 - 22:40:26
Biçüleyta yazdı:
11.07.2019 - 22:12:16
Gerçekten mutlu muyum bilmiyorum ve sanırım mutluyu oynamak beni çok yoruyor
Mutluyu oynuyorsan mutlu değilsindir yani duh..
Belki de iyi oynuyorumdur böyle bi tereddüt yaşıyosam kendimi de kandırmışim bir miktar demek ki 🤷‍♀️
İyice bi bakın şöyle mutlu olacak sebepler çıkar biyerlerden

Re: itiraf ediyorum

 #4286970  gönderen Busra96
 11.07.2019 - 23:55:53
Şimdiye dek 67 tane Kore dizisi bitirmişim. Baya Korece biliyorum, derdimi çok rahat anlatabilirim oraya gitsem.
Az önce utanmadım ve koskoca 37 yaşındaki Lee Jun Ki'ye instagramdan yürüdüm :D
Keşke görse ya Allahım çok seviyorum ❤️
Kullanıcı avatarı

Re: itiraf ediyorum

 #4286973  gönderen meritamon
 11.07.2019 - 23:59:37
Busra96 yazdı:
11.07.2019 - 23:55:53
Şimdiye dek 67 tane Kore dizisi bitirmişim. Baya Korece biliyorum, derdimi çok rahat anlatabilirim oraya gitsem.
Az önce utanmadım ve koskoca 37 yaşındaki Lee Jun Ki'ye instagramdan yürüdüm :D
Keşke görse ya Allahım çok seviyorum ❤️
Kimmiş o diye baktım ben bir iki tane izledim
Çok güzel giyiniyolar dimi erkekler bile aşırı şık

Re: itiraf ediyorum

 #4286976  gönderen Busra96
 12.07.2019 - 00:04:45
meritamon yazdı:
11.07.2019 - 23:59:37
Busra96 yazdı:
11.07.2019 - 23:55:53
Şimdiye dek 67 tane Kore dizisi bitirmişim. Baya Korece biliyorum, derdimi çok rahat anlatabilirim oraya gitsem.
Az önce utanmadım ve koskoca 37 yaşındaki Lee Jun Ki'ye instagramdan yürüdüm :D
Keşke görse ya Allahım çok seviyorum ❤️
Kimmiş o diye baktım ben bir iki tane izledim
Çok güzel giyiniyolar dimi erkekler bile aşırı şık
Dimiiiiii Allahım bizimkilerin cidden oradaki oğlanlardan giyinmeyi öğrenmeleri gerek :D

Bir de kızların makyajını çok seviyorum ben, böyle fresh duruyor içim açılıyor görünce ya harika
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: itiraf ediyorum

 #4286977  gönderen meritamon
 12.07.2019 - 00:07:39
Busra96 yazdı:
12.07.2019 - 00:04:45
meritamon yazdı:
11.07.2019 - 23:59:37
Busra96 yazdı:
11.07.2019 - 23:55:53
Şimdiye dek 67 tane Kore dizisi bitirmişim. Baya Korece biliyorum, derdimi çok rahat anlatabilirim oraya gitsem.
Az önce utanmadım ve koskoca 37 yaşındaki Lee Jun Ki'ye instagramdan yürüdüm :D
Keşke görse ya Allahım çok seviyorum ❤️
Kimmiş o diye baktım ben bir iki tane izledim
Çok güzel giyiniyolar dimi erkekler bile aşırı şık
Dimiiiiii Allahım bizimkilerin cidden oradaki oğlanlardan giyinmeyi öğrenmeleri gerek :D

Bir de kızların makyajını çok seviyorum ben, böyle fresh duruyor içim açılıyor görünce ya harika
Nasıl o kadar zayıflar acaba :D
City hunter deki kız aşırı zayıftı gerçi çocukta öyle

Re: itiraf ediyorum

 #4286980  gönderen Busra96
 12.07.2019 - 00:11:32
meritamon yazdı:
12.07.2019 - 00:07:39
Busra96 yazdı:
12.07.2019 - 00:04:45
meritamon yazdı:
11.07.2019 - 23:59:37


Kimmiş o diye baktım ben bir iki tane izledim
Çok güzel giyiniyolar dimi erkekler bile aşırı şık
Dimiiiiii Allahım bizimkilerin cidden oradaki oğlanlardan giyinmeyi öğrenmeleri gerek :D

Bir de kızların makyajını çok seviyorum ben, böyle fresh duruyor içim açılıyor görünce ya harika
Nasıl o kadar zayıflar acaba :D
City hunter deki kız aşırı zayıftı gerçi çocukta öyle
Yeme kültürlerinden dolayı
Kore restoranına gittik arkadaşlarımla Mecidiyeköy'de bir yere. O pilavımsı şey var ya her öğün yedikleri. İçinde yağ tuz hiçbir şey yoktu Allahım lapaydı bildiğin. Kimbap yiyorlar mesela onu da denedik, yosunun içine sebze sarıp yapmışlar hepsi iğrençti bence :D Kim olsa zayıflar yav onları yerken :D
Kullanıcı avatarı

Re: itiraf ediyorum

 #4287175  gönderen Dr_BDS
 12.07.2019 - 20:53:15
Içimde öyle bir kırgınlık var ki gecmiyor. Tam gecti diyorum. Sonra aklıma geliyor. Hazmedemiyorum. Oysaki aylar oldu.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: itiraf ediyorum

 #4287211  gönderen dr_sinaps
 12.07.2019 - 23:31:17
Şu siteye trollük yapmaya, gülmeye eğlenmeye gelmiştim, ama olmuyor. Siteyi açıp birkaç başlık okuduktan sonra yanındaki Ertuğrul Kürkçü'ye kafa atmamak için kendini zor tutan Doğu Perinçek'e dönüşüyorum bir anda. Allah'ım içimdeki reel politikten kurtulmak istiyorum.
Kullanıcı avatarı

Re: itiraf ediyorum

 #4287447  gönderen Dr_BDS
 14.07.2019 - 00:05:19
Aksaray(ist)da bile korkmayan ben Cankayanin gobeginde uyurken korkuyorum. 🤷‍♀️
Aksarayi bilen iyi bilir
  • 1
  • 1144
  • 1145
  • 1146
  • 1147
  • 1148
  • 1155