Pazar , Mayıs 19 2019
Atamalarla ilgili bilgi paylasim platformu...
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 38

Re: 2019 1. Açıktan Atama

 #4247098  gönderen opdrog
 14.03.2019 - 17:44:57
Eğer evrak bu ise; yani diğer arkadaşların bahsettiği gibi PBS de bir evrak( ki ben bulamadım) yok ise; onaylatıp atamaya esas belgelerle birlikte Ankara'ya göndermemiz gerekiyor. Fakat işin garip yanı, atamaya esas belgelerin içinde böyle bir evrak telaffuz edilmemiş. Yani isterseniz sizde kontrol edin, güvenlik soruşturması evrakı diye bir evrak geçmiyor. Sadece bahsedilen şu: "özel kurumlarda çalışanlar ya da sözleşmeli olarak çalışanlar, güvenlik soruşturması tamamlandıktan sonra ilişik kesme Belgelerini gönderecekler" Diye bir ibare var. Şu halde galiba kendileri güvenlik soruşturması evraklarını düzenleyecekler diye düşünüyorum. :roll:
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: 2019 1. Açıktan Atama

 #4247100  gönderen Drpnrsvn
 14.03.2019 - 17:52:08
opdrog yazdı:
14.03.2019 - 17:44:57
Eğer evrak bu ise; yani diğer arkadaşların bahsettiği gibi PBS de bir evrak( ki ben bulamadım) yok ise; onaylatıp atamaya esas belgelerle birlikte Ankara'ya göndermemiz gerekiyor. Fakat işin garip yanı, atamaya esas belgelerin içinde böyle bir evrak telaffuz edilmemiş. Yani isterseniz sizde kontrol edin, güvenlik soruşturması evrakı diye bir evrak geçmiyor. Sadece bahsedilen şu: "özel kurumlarda çalışanlar ya da sözleşmeli olarak çalışanlar, güvenlik soruşturması tamamlandıktan sonra ilişik kesme Belgelerini gönderecekler" Diye bir ibare var. Şu halde galiba kendileri güvenlik soruşturması evraklarını düzenleyecekler diye düşünüyorum. :roll:
Hem il sağlık müdürlüğü ile hem de Sağlık Bakanlığı personel atama ile görüşelim. Ben bilgi edinebilirsem mutlaka paylaşırım. Teşekkür ederim açıklamanız için, Ben de güvenlik soruşturma evrağının gönderilmesi ile ilgili bir yazı göremedim.
Kullanıcı avatarı

Re: 2019 1. Açıktan Atama

 #4247104  gönderen mcemil23
 14.03.2019 - 18:03:32
İlk kez atananlarda istiyorlardı ama atamaya esas belgelerde güvenlik soruşturması evrakı yok.

Re: 2019 1. Açıktan Atama

 #4247163  gönderen Minendo
 14.03.2019 - 20:14:10
opdrog yazdı:
14.03.2019 - 19:15:30
https://dosyamerkez.saglik.gov.tr/Eklen ... 2pdf.pdf?0

https://dosyamerkez.saglik.gov.tr/Eklen ... 2pdf.pdf?0

Arkadaşlar bir önceki yani 2018 2. Dönem ilk defa ve yeniden atama kurasının istenen evraklar arasında istemişler ama bizimkinde yok ; siz de fark ettiniz mi?
Hakkaten böyle bi istek yok yarın bakanlığa ulaşmaya çalışacağım. Ulasabilirsem burda paylaşırım
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: 2019 1. Açıktan Atama

 #4247396  gönderen eczdlr
 15.03.2019 - 10:41:36
arkadaşlar biraz saçma sorular olacak ama sorularım şu şekilde :

-daha önceden atanan bi arkadaşımın pbs den güvenlik soruşturması formunu dolduruken görmüştüm pbs sinde doldurulacak bölümler açılıyordu. şimdi pbsye girdim hiç bi kısım açılmamış sizde de o şekilde mi ?
-mal bildirim formu olarak yghm nin sitesindekini doldurup gönderiyor herkes ?
-adli sicil durumunu bildiren imzalı dilekçe, yani e devletten adli sicil kaydı bile almayıp sadece sicilim böyledir yazıp imzalayıp gönderiyoruz o zaman ?
-akıl sağlığını bildiren dilekçe yani doktordan sağlık raporu bile almayıp akıl sağlığım böyledir yazıp imzalayıp gönderiyoruz o zaman ?
-askerlik durumunu bildiren dilekçe askerlikten muafım yazıp gönderiyoruz o zaman ?

Re: 2019 1. Açıktan Atama

 #4247414  gönderen MeKSuT
 15.03.2019 - 11:14:20
MeKSuT yazdı:
15.03.2019 - 10:32:25
arkadaşlar bu güvenlik için ulaşabilen var mı bakanlığa?
arkadaşlar ulaştım bu kez güvenlik soruşturması için evrak yollaMAyacakmışız...İSTEMİYOLAR

Re: 2019 1. Açıktan Atama

 #4247421  gönderen zustazustava
 15.03.2019 - 11:23:07
eczdlr yazdı:
15.03.2019 - 10:41:36
arkadaşlar biraz saçma sorular olacak ama sorularım şu şekilde :

-daha önceden atanan bi arkadaşımın pbs den güvenlik soruşturması formunu dolduruken görmüştüm pbs sinde doldurulacak bölümler açılıyordu. şimdi pbsye girdim hiç bi kısım açılmamış sizde de o şekilde mi ?
-mal bildirim formu olarak yghm nin sitesindekini doldurup gönderiyor herkes ?
-adli sicil durumunu bildiren imzalı dilekçe, yani e devletten adli sicil kaydı bile almayıp sadece sicilim böyledir yazıp imzalayıp gönderiyoruz o zaman ?
-akıl sağlığını bildiren dilekçe yani doktordan sağlık raporu bile almayıp akıl sağlığım böyledir yazıp imzalayıp gönderiyoruz o zaman ?
-askerlik durumunu bildiren dilekçe askerlikten muafım yazıp gönderiyoruz o zaman ?
Hocam hepsinin örnekleri var. Askerlik ve adli durum beyan dilekçesi memurlar nette var. mal bildirim yhgm de var. Ben hepsini doldurup imzaladım.
Ancak e-devletten adli sicil de aldım. onu da ekledim. Yine e-devletten askerlik durumu aldım koydum. Garanti olsun diye.

Re: 2019 1. Açıktan Atama

 #4247427  gönderen zustazustava
 15.03.2019 - 11:26:58
ÖNEMLİ BİR MADDE:
Atamaya Esas Belgelerin içindeki f maddesi...
"Diğer kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapmakta iken görevlerinden ayrılmış olanların en son çalıştıkları kurumlarından alacakları onaylı hizmet cetveli"
Şimdi bu belgeyi de hemen temin edip YHGM'ne yollamalı mıyız? Ben 2016'da 657 den 2547'ye muvafakat ile geçtim. 2018'de de üniversiteden istifa ettim. Üniversiteden mi alacağım, yoksa son çalıştığım devlet hastanesinden mi?
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: 2019 1. Açıktan Atama

 #4247463  gönderen Tutki
 15.03.2019 - 13:27:40
Bu ilişki kesme kağıdını soruşturmadan sonra mı göndericez acaba? Benim muaynehanem var kapatma işlerini hemen mi yapmalıyım yoksa soruşturmadan sonra mı?

Re: 2019 1. Açıktan Atama

 #4247474  gönderen Drpnrsvn
 15.03.2019 - 14:06:00
MeKSuT yazdı:
15.03.2019 - 11:14:20
MeKSuT yazdı:
15.03.2019 - 10:32:25
arkadaşlar bu güvenlik için ulaşabilen var mı bakanlığa?
arkadaşlar ulaştım bu kez güvenlik soruşturması için evrak yollaMAyacakmışız...İSTEMİYOLAR
Güvenlik araştırması formunu hiç doldurmayacağız o zaman. İl sağlık müdürlüğüne onaylatmak gibi bir şey de yok herhalde ?

Re: 2019 1. Açıktan Atama

 #4247485  gönderen cdcd
 15.03.2019 - 14:44:00
Merhaba ben devletten 2014 te ayrildim. O zamandan beri ozeldeyim. Sadece ozelden ilisik kesme belgemi gondermem yeterli olacak mi yoksa en son ayrıldığım devlet kurulusundan da belge almam gerekiyor mu? O kısmını tam anlayamadim
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 38