Salı , Kasım 13 2018
2018 TUS 2.Dönem Sınavı: 12.08.2018
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: YAZILABİLECEK EN İYİ ORTOPEDİLER

 #4165504  gönderen EeekDoc
 13.09.2018 - 04:00:33
Ortopediyi cidden istiyorsan fazla araştırma. Uğrayacağın tecavüz ve o tecavüzden sonra ortaya çıkacak olan uzman hekim modeli üç aşağı beş yukarı aynı 😂
Ben çok seviyorum abi dayanabilirim dersen yaz biyer gitsin.
Bir ortopedi uzmanı abin...

Re: YAZILABİLECEK EN İYİ ORTOPEDİLER

 #4165673  gönderen Drbnmas
 13.09.2018 - 15:43:15
Gereksiz bir arayış. İyi yetişmek için zor ve yoğun bir büyük şehir eah yaz geç. Yine de nöbet sayısı vs araştır. Ama asistanlığın kesinlikle kötü geçecek kabullen bunu.
Kullanıcı avatarı

Re: YAZILABİLECEK EN İYİ ORTOPEDİLER

 #4166086  gönderen Okan Sevinç
 14.09.2018 - 01:07:18
EeekDoc yazdı:
13.09.2018 - 04:00:33
Ortopediyi cidden istiyorsan fazla araştırma. Uğrayacağın tecavüz ve o tecavüzden sonra ortaya çıkacak olan uzman hekim modeli üç aşağı beş yukarı aynı 😂
Ben çok seviyorum abi dayanabilirim dersen yaz biyer gitsin.
Bir ortopedi uzmanı abin...
teşekkür ederim abi yine de makul bi yer vardır dimi :)

Re: YAZILABİLECEK EN İYİ ORTOPEDİLER

 #4166088  gönderen EeekDoc
 14.09.2018 - 01:13:05
Ortopedinin kendisi makul bir branş değil. Camia deli dolu. Aklının bi köşesine yaz kardeş. Sevince dibine kadar yapılır. Sevilmezse zulüm olur. İlla bir yer ismi istersen istanbul içinde şişli etfal, okmeydanı ve haseki ortopedi olabilir.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: YAZILABİLECEK EN İYİ ORTOPEDİLER

 #4166252  gönderen Okan Sevinç
 14.09.2018 - 17:10:48
EeekDoc yazdı:
14.09.2018 - 01:13:05
Ortopedinin kendisi makul bir branş değil. Camia deli dolu. Aklının bi köşesine yaz kardeş. Sevince dibine kadar yapılır. Sevilmezse zulüm olur. İlla bir yer ismi istersen istanbul içinde şişli etfal, okmeydanı ve haseki ortopedi olabilir.
baltalimanı abi yada çapa için ne diyosun

Re: YAZILABİLECEK EN İYİ ORTOPEDİLER

 #4166265  gönderen EeekDoc
 14.09.2018 - 17:52:55
Baltalimanı branş hastanesi, iyi olduğu alanlar var tabi ancak benim bildiğim en sert hiyerarşinin olduğu yerlerden biri. İngilizcenin iyi olması orda avantaj diye duydum ama şehir efsanesi de olabilir. Çapa ortopedi sonuçta bir marka ama tanıdığım çapa çıkışlı uzmanların ortak görüşü özel hastanecilik sonrası hoca düzeyinde çok kan kaybettiği yönünde. Ben tekrar seçme şansım olsa eah seçerdim kardeşim.
Kullanıcı avatarı

Re: YAZILABİLECEK EN İYİ ORTOPEDİLER

 #4166275  gönderen Okan Sevinç
 14.09.2018 - 18:23:40
EeekDoc yazdı:
14.09.2018 - 17:52:55
Baltalimanı branş hastanesi, iyi olduğu alanlar var tabi ancak benim bildiğim en sert hiyerarşinin olduğu yerlerden biri. İngilizcenin iyi olması orda avantaj diye duydum ama şehir efsanesi de olabilir. Çapa ortopedi sonuçta bir marka ama tanıdığım çapa çıkışlı uzmanların ortak görüşü özel hastanecilik sonrası hoca düzeyinde çok kan kaybettiği yönünde. Ben tekrar seçme şansım olsa eah seçerdim kardeşim.
tamm çok teşekkür abim hakkımızda hayırlısı artık :)