Çarşamba , Haziran 3 2020
Doktorca Haberin Adresi...
daha eleştiri ile iftirayı bile ayıramayan biri doktor olacak, (öğrenciyim diyorsun bir öğrenci engelli rapor oranlamasını,hesaplanmasını nereden biliyorsun çoğu tıp fakültesi mezunu ve heyette görev almayan hekimler bile bilmezken), bir de meslektaşlarına çıldırıyorsunuz gibi çirkin yakıştırmalar yapıyorsun, büyüklerine karşı saygısı olmayan insandan hiçbir şey olmaz bunu da aklının bir kenarına yaz.
MONTJEU yazdı:
14.02.2020 - 10:15:54
daha eleştiri ile iftirayı bile ayıramayan biri doktor olacak, (öğrenciyim diyorsun bir öğrenci engelli rapor oranlamasını,hesaplanmasını nereden biliyorsun çoğu tıp fakültesi mezunu ve heyette görev almayan hekimler bile bilmezken), bir de meslektaşlarına çıldırıyorsunuz gibi çirkin yakıştırmalar yapıyorsun, büyüklerine karşı saygısı olmayan insandan hiçbir şey olmaz bunu da aklının bir kenarına yaz.
Kendim de yasadim cunku bunu. *** doktorun teki dusuk oran verdi . Sonraki gittigimiz hastane bune boyle doktor sacmalamis resmen dediler oran 2 katina cikti. Yani demem o ki tum doktorlar perfect degildir.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı
Heyet işlerinde mevzuatlar yeterli değil. 'Mevzuat' işi de 'trafik' gibi, 'adabı muaşeret' gibi, 'edep' gibi, 'tıp eğitimi' gibi kültür işi. Biri düzeldiği gün hepsi düzelecek. O güne kadar kaos devam.
Bekiralp yazdı:
13.02.2020 - 21:13:48
nhtkylc yazdı:
13.02.2020 - 21:00:24
Bekiralp yazdı:
13.02.2020 - 18:23:05
Bu olaydan bagimsiz olarak diyorum ama sanki saglik kurulundaki doktorlar bilerek dusuk oranlar veriyorlar. 1 gozu yuzde 5 10 goren adama yuzde 20 dediler adam itirazlarla ugrasa ugrasa anca 42 ye yukseltti. Bircok engeli olan kisiye de yuksek oran verilmedigini gordum . Ha tabi saldirmasi dogru degil o ayri
Ne iş yapıyorsunuz merak ettim ha tabi doktor olmadığınızı soylemenize gerek yok onu zaten anladik
Tip Ogrenciysiyim de sizin bu tum doktorlar kusursuzdur bakis acilariniz o kadar aciz ve gulunc ki,hayir bizzat yasadigim ve gordugum olaylari da soyleyince eksileniyoruz arkadas. Hayir bu ortada saglik kurullari oranlari cok düşürüyor rapor verirken.
Sağlık kurul rapor puanlari nasıl hesaplanıyor önce onu öğrenin sonra burda ahkam kesin
Bekiralp yazdı:
14.02.2020 - 10:28:04
MONTJEU yazdı:
14.02.2020 - 10:15:54
daha eleştiri ile iftirayı bile ayıramayan biri doktor olacak, (öğrenciyim diyorsun bir öğrenci engelli rapor oranlamasını,hesaplanmasını nereden biliyorsun çoğu tıp fakültesi mezunu ve heyette görev almayan hekimler bile bilmezken), bir de meslektaşlarına çıldırıyorsunuz gibi çirkin yakıştırmalar yapıyorsun, büyüklerine karşı saygısı olmayan insandan hiçbir şey olmaz bunu da aklının bir kenarına yaz.
Kendim de yasadim cunku bunu. *** doktorun teki dusuk oran verdi . Sonraki gittigimiz hastane bune boyle doktor sacmalamis resmen dediler oran 2 katina cikti. Yani demem o ki tum doktorlar perfect degildir.
Perfect mükemmel demek di mi
Kullanıcı avatarı
tobirama yazdı:
14.02.2020 - 12:30:53
Bekiralp yazdı:
14.02.2020 - 10:28:04
MONTJEU yazdı:
14.02.2020 - 10:15:54
daha eleştiri ile iftirayı bile ayıramayan biri doktor olacak, (öğrenciyim diyorsun bir öğrenci engelli rapor oranlamasını,hesaplanmasını nereden biliyorsun çoğu tıp fakültesi mezunu ve heyette görev almayan hekimler bile bilmezken), bir de meslektaşlarına çıldırıyorsunuz gibi çirkin yakıştırmalar yapıyorsun, büyüklerine karşı saygısı olmayan insandan hiçbir şey olmaz bunu da aklının bir kenarına yaz.
Kendim de yasadim cunku bunu. *** doktorun teki dusuk oran verdi . Sonraki gittigimiz hastane bune boyle doktor sacmalamis resmen dediler oran 2 katina cikti. Yani demem o ki tum doktorlar perfect degildir.
Perfect mükemmel demek di mi
Evet hocam.
Ozzy84 yazdı:
14.02.2020 - 12:59:16
tobirama yazdı:
14.02.2020 - 12:30:53
Bekiralp yazdı:
14.02.2020 - 10:28:04


Kendim de yasadim cunku bunu. *** doktorun teki dusuk oran verdi . Sonraki gittigimiz hastane bune boyle doktor sacmalamis resmen dediler oran 2 katina cikti. Yani demem o ki tum doktorlar perfect degildir.
Perfect mükemmel demek di mi
Evet hocam.
Hocam bu ingilizce bilgisi mükemmel değil mi bazı öğrencilerin? Yani hepsi youtubedaki yabancı videolar ve enes batur sayesinde bence.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
tobirama yazdı:
14.02.2020 - 13:12:58
Ozzy84 yazdı:
14.02.2020 - 12:59:16
tobirama yazdı:
14.02.2020 - 12:30:53


Perfect mükemmel demek di mi
Evet hocam.
Hocam bu ingilizce bilgisi mükemmel değil mi bazı öğrencilerin? Yani hepsi youtubedaki yabancı videolar ve enes batur sayesinde bence.
Altyazisiz ingilizce film belgesel ve sokak konusmalari dinlersen faydasini gorursun tabi senin ufkun enes baturdan ibaret oldugu icin. Altyazisiz bir film izleyecek kadar ingilizcen olduğunu da zannetmiyorum ama neyse
Bekiralp yazdı:
14.02.2020 - 13:26:59
tobirama yazdı:
14.02.2020 - 13:12:58
Ozzy84 yazdı:
14.02.2020 - 12:59:16

Evet hocam.
Hocam bu ingilizce bilgisi mükemmel değil mi bazı öğrencilerin? Yani hepsi youtubedaki yabancı videolar ve enes batur sayesinde bence.
Altyazisiz ingilizce film belgesel ve sokak konusmalari dinlersen faydasini gorursun tabi senin ufkun enes baturdan ibaret oldugu icin. Altyazisiz bir film izleyecek kadar ingilizcen olduğunu da zannetmiyorum ama neyse
Ahahaha 5 ayrı ülkeyle sürekli iletişim halindeyim, herkesi kendin gibi öğrenci sanıyorsun burada sorun oradan geliyor. Bilgin yok ama fikrin var işte, ergenlik zor.
Kullanıcı avatarı
tobirama yazdı:
14.02.2020 - 12:30:53
Bekiralp yazdı:
14.02.2020 - 10:28:04
MONTJEU yazdı:
14.02.2020 - 10:15:54
daha eleştiri ile iftirayı bile ayıramayan biri doktor olacak, (öğrenciyim diyorsun bir öğrenci engelli rapor oranlamasını,hesaplanmasını nereden biliyorsun çoğu tıp fakültesi mezunu ve heyette görev almayan hekimler bile bilmezken), bir de meslektaşlarına çıldırıyorsunuz gibi çirkin yakıştırmalar yapıyorsun, büyüklerine karşı saygısı olmayan insandan hiçbir şey olmaz bunu da aklının bir kenarına yaz.
Kendim de yasadim cunku bunu. *** doktorun teki dusuk oran verdi . Sonraki gittigimiz hastane bune boyle doktor sacmalamis resmen dediler oran 2 katina cikti. Yani demem o ki tum doktorlar perfect degildir.
Perfect mükemmel demek di mi
SAĞLIK BAKANLIĞININ KRİTERLERİNE GÖRE HERŞEY YAPILIYOR.BEĞENMEDİĞİN BİRŞEY VARSA O ORANLARI VE ONA UYGUN OLAN EK AVANTAJLARI BELİRLEYEN EN TEPEYE LAF SÖYLEMENİZ GEREKİR.



Bu olaydan bagimsiz olarak diyorum ama sanki saglik kurulundaki doktorlar bilerek dusuk oranlar veriyorlar. 1 gozu yuzde 5 10 goren adama yuzde 20 dediler adam itirazlarla ugrasa ugrasa anca 42 ye yukseltti. Bircok engeli olan kisiye de yuksek oran verilmedigini gordum . Ha tabi saldirmasi dogru degil o ayri
[/quote]
Ne iş yapıyorsunuz merak ettim ha tabi doktor olmadığınızı soylemenize gerek yok onu zaten anladik
[/quote]
Tip Ogrenciysiyim de sizin bu tum doktorlar kusursuzdur bakis acilariniz o kadar aciz ve gulunc ki,hayir bizzat yasadigim ve gordugum olaylari da soyleyince eksileniyoruz arkadas. Hayir bu ortada saglik kurullari oranlari cok düşürüyor rapor verirken.
[/quote]
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Arkadaşlar bence bu bekiralp e cevap verip durmayın. Kesinlikle trolll bunlar ve mitozla çoğalıyorlar. Forumda son zamanlarda iyice çoğaldı bu tıpdışı fesat ve art niyetli primatlar. Gecende pol cıkışı karısına araba carpınca doktor psikolojisini bozduğu için böyle olduğunu iddaa edip tehtidde bulunan adamı savunan bir trol vardı. Bunlara cevap verip bos yere zaman harcamayın. Belgeyi de göndermedi bu arada.
Bekiralp yazdı:
14.02.2020 - 10:28:04
MONTJEU yazdı:
14.02.2020 - 10:15:54
daha eleştiri ile iftirayı bile ayıramayan biri doktor olacak, (öğrenciyim diyorsun bir öğrenci engelli rapor oranlamasını,hesaplanmasını nereden biliyorsun çoğu tıp fakültesi mezunu ve heyette görev almayan hekimler bile bilmezken), bir de meslektaşlarına çıldırıyorsunuz gibi çirkin yakıştırmalar yapıyorsun, büyüklerine karşı saygısı olmayan insandan hiçbir şey olmaz bunu da aklının bir kenarına yaz.
Kendim de yasadim cunku bunu. *** doktorun teki dusuk oran verdi . Sonraki gittigimiz hastane bune boyle doktor sacmalamis resmen dediler oran 2 katina cikti. Yani demem o ki tum doktorlar perfect degildir.
Yav bekiro sen onu bunu boşver de
Malı nerden alıyorsun onu söyle asfghjk
Kafan çok iyi :Lol