Çarşamba , Ekim 16 2019
Her türlü eğlence,oyun,yarışma ve ıvırzıvır paylaşımlarınız...

  • 1
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 444

Re: sevgili günlük..

 #4282762  gönderen Rita_14
 27.06.2019 - 01:03:13
meritamon yazdı:
25.06.2019 - 22:51:55
Şahane hayat diye 1946 yapımı bi film var aşırı sıkıcı sacmasapan bi film
Zaman kaybı
James Stewart !
Güzeldir ya : )
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: sevgili günlük..

 #4282914  gönderen meritamon
 27.06.2019 - 14:10:08
Limoni24 yazdı:
26.06.2019 - 21:07:19
meritamon yazdı:
26.06.2019 - 20:54:53
Saç rengimi yine degistirdim bişeye benzemedi kel kalmasam iyidir
Ne renk yaptırdın?
Ben daha ombre yaptıramadım
Maşallah
i :P
koyu kumral bana bakma sen spordan çıkıp dondurma yiyen birinden ne beklersin :D

Re: sevgili günlük..

 #4282934  gönderen Limoni24
 27.06.2019 - 14:27:36
meritamon yazdı:
27.06.2019 - 14:10:08
Limoni24 yazdı:
26.06.2019 - 21:07:19
meritamon yazdı:
26.06.2019 - 20:54:53
Saç rengimi yine degistirdim bişeye benzemedi kel kalmasam iyidir
Ne renk yaptırdın?
Ben daha ombre yaptıramadım
Maşallah
i :P
koyu kumral bana bakma sen spordan çıkıp dondurma yiyen birinden ne beklersin :D
Haha onu bana mı söylüyorsun
Her spordan sonra kendime dondurma ısmarlıyorum bağımlı olunuyor ama farkettin mi : (
Koyu kumral güzel renk ya bana saçının resmini atsana bakayım nasıl olmuş :P


saçlarında sürekli değişiklik yapmayı başaran insanların önünde saygıyla eğiliyorum :D
Kullanıcı avatarı

Re: sevgili günlük..

 #4282939  gönderen meritamon
 27.06.2019 - 14:37:24
Limoni24 yazdı:
27.06.2019 - 14:27:36
meritamon yazdı:
27.06.2019 - 14:10:08
Limoni24 yazdı:
26.06.2019 - 21:07:19


Ne renk yaptırdın?
Ben daha ombre yaptıramadım
Maşallah
i :P
koyu kumral bana bakma sen spordan çıkıp dondurma yiyen birinden ne beklersin :D
Haha onu bana mı söylüyorsun
Her spordan sonra kendime dondurma ısmarlıyorum bağımlı olunuyor ama farkettin mi : (
Koyu kumral güzel renk ya bana saçının resmini atsana bakayım nasıl olmuş :P


saçlarında sürekli değişiklik yapmayı başaran insanların önünde saygıyla eğiliyorum :D
üşendim
idare eder işte :D
Kullanıcı avatarı

Re: sevgili günlük..

 #4283150  gönderen dr_yusufbugra
 28.06.2019 - 09:56:24
bugün işe gelmeden markete uğradım anneme tişört ,mutfak bezi aldım:)bi de öğle arası çibörek yapsın diye un ,ayçiçek yağı aldım:))
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: sevgili günlük..

 #4283151  gönderen miele
 28.06.2019 - 09:57:49
şimdi gidip güçlü taklidi yapmam lazım
Kullanıcı avatarı

Re: sevgili günlük..

 #4284281  gönderen meritamon
 01.07.2019 - 23:14:04
Bir masalin ağzını kapat ve yat
Geniş odalarda, bir oksijen çadırında
Ona kötü bir şey olsun istedim
Bana aşık olsun istedim

Re: sevgili günlük..

 #4284290  gönderen Busra96
 01.07.2019 - 23:23:48
Günlük üzgün gibi değilim de bıkkın gibiyim
Aslında üzgün olmayı seviyorum böyle melankoli filan
Ama bıkkın olmayı hiç sevmiyorum o zaman üzülmeye bile enerji bulamıyorsun
Öylece bıkmaya devam ediyorsun çok acı
Kullanıcı avatarı

Re: sevgili günlük..

 #4284318  gönderen dr_yusufbugra
 02.07.2019 - 08:46:40
sabah evin karşısındaki markete gittim,100 gr çilekli hüplet danone yoğurt bir de cüğara aldım.geldim işyerine yoğurdu hüplettim.biraz sonrada çay,s.gara içicem.çok şükür bugünümüze
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: sevgili günlük..

 #4284824  gönderen meritamon
 03.07.2019 - 15:21:38
Günlük çikolata yemeyince bide insta olmayınca bu hayatın heyecanı meyecani yok :D :mrgreen:
Kullanıcı avatarı

Re: sevgili günlük..

 #4284952  gönderen parcalıbulut
 03.07.2019 - 23:12:39
meritamon yazdı:
03.07.2019 - 15:21:38
Günlük çikolata yemeyince bide insta olmayınca bu hayatın heyecanı meyecani yok :D :mrgreen:
İnsta mı açtın :lol: yoksa insta çöktü diye mi böyle diyorsun
  • 1
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 444