Salı , Ekim 22 2019
Sitemiz hakkında duyurular...

  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
Kullanıcı avatarı

Re: gercekten saydigina inanmak istemiyorum :&

 #2531374  gönderen umman100
 28.07.2013 - 00:26:23
yabancakali yazdı:
umman100 yazdı:
yabancakali yazdı: bi şey keşfettim üyenin en son nezaman girdiğini online listesinde ilgili üye varsa üstüne tıklayıp buldum ama ya online değilse nasıl bulucaz?
http://www.drtus.com/yeni/modules.php?n ... abancakali

Adreste ='den sonra senin nick yerine öğrenmek istediğinin nick'ini yaz.
senin için bu gece sahurda özel dua edicem.söz veriyorum.hatta bonus olarak yarın iftarda tam oruç açma anında da dua edicem.hatta kadir gecesinde de edicem.çok teşekkürler.
Allah razı olsun. Çok sağol. :)
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #2531669  gönderen aerztinn
 28.07.2013 - 01:32:36
Mobilde mesajlar kısmıni göremiyorum yaaa..nerede :roll:
Kullanıcı avatarı

 #2531677  gönderen aerztinn
 28.07.2013 - 01:34:11
Bide mesaj yaziyorm ilk sayfaya dönüyor..
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2538119  gönderen mrwolf
 31.07.2013 - 17:20:54
bu sağ alttaki beğenen beğenmeyen olayında kimin oy verdiği görünmesin bence, bu özelliğin aktif kullanılmasını engelleyecek bir durum
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2538121  gönderen pisces42
 31.07.2013 - 17:23:10
ay resmen devrim
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2575517  gönderen katatoniactwins
 29.08.2013 - 20:04:06
pisces42 yazdı:ay resmen devrim
1 ay önce yazmışsın yeni gibi geldi. ne alaka ? dedim bir an...
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2575518  gönderen pisces42
 29.08.2013 - 20:05:22
katatoniactwins yazdı:
pisces42 yazdı:ay resmen devrim
1 ay önce yazmışsın yeni gibi geldi. ne alaka ? dedim bir an...
hoşgeldin ;)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2575520  gönderen katatoniactwins
 29.08.2013 - 20:07:39
pisces42 yazdı:
katatoniactwins yazdı:
pisces42 yazdı:ay resmen devrim
1 ay önce yazmışsın yeni gibi geldi. ne alaka ? dedim bir an...
hoşgeldin ;)
aman ne hoş, ne hoş. sorma.. havai fişek gösterisi yapsam evde yeridir.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2575522  gönderen pisces42
 29.08.2013 - 20:08:24
katatoniactwins yazdı:
pisces42 yazdı:
katatoniactwins yazdı: 1 ay önce yazmışsın yeni gibi geldi. ne alaka ? dedim bir an...
hoşgeldin ;)
aman ne hoş, ne hoş. sorma.. havai fişek gösterisi yapsam evde yeridir.
o zaman kahrolsun bağzı şeyler diyorum
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2947454  gönderen ulumemo
 21.07.2014 - 14:10:11
Bazi forumlarda gordugum ve hosuma giden uc ozellik var.

1. Uye bir başlığa ardarda 2 mesaj atamiyor. Ikinci mesaj otomatik siliniyor.

2. Alıntı yapilarak mesajlasildiginda devasa buyuklukte sayfalar oluşabiliyor. Alıntı yapildiginda yalnizca bi onceki mesaj alintilansa alintinin alintisi gorunmese daha iyi olmaz mi?

3. Bi de olmaz ama neyse mobil uygulama yapmıyorsunuz. Forumun ozelligi geregi tapatalk ile de kulanamiyorum. Bari forumu tamamen yenilesek de tapatalk ya da benzeri bi uygulama ile rahatca kullansak.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2947871  gönderen beyaban
 22.07.2014 - 03:47:13
ulumemo yazdı:Bazi forumlarda gordugum ve hosuma giden uc ozellik var.

1. Uye bir başlığa ardarda 2 mesaj atamiyor. Ikinci mesaj otomatik siliniyor.

2. Alıntı yapilarak mesajlasildiginda devasa buyuklukte sayfalar oluşabiliyor. Alıntı yapildiginda yalnizca bi onceki mesaj alintilansa alintinin alintisi gorunmese daha iyi olmaz mi?

3. Bi de olmaz ama neyse mobil uygulama yapmıyorsunuz. Forumun ozelligi geregi tapatalk ile de kulanamiyorum. Bari forumu tamamen yenilesek de tapatalk ya da benzeri bi uygulama ile rahatca kullansak.
aynen katılıyorum. özellikle mobil konusuna

 #2947872  gönderen zeyzey
 22.07.2014 - 03:53:31
500 sayfalik bi baslik var mesela, eksideki gibi 250.sayfayi okumak istedigimde bi cubuk sistemiyle kolayca ara sayfaya gidebilmek istiyorum.sonrakisayfa diye diye milim milim yol almak istemiyorum
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3849332  gönderen kutsaclirapunzel
 09.04.2017 - 14:12:25
Bi değişsek mi
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25