Perşembe , Ocak 23 2020
ilaç sektöründeki son gelişmeler, değişiklikler, yeni uygulamalar ve genel bilgi paylaşımı...

resQten hakkinda

 #3956605  gönderen dr-atrium
 31.07.2017 - 23:53:29
Arkadaslar malum ders calisinca hem zihnen hemde bedenen yorgunluk olusuyorki buda calismayi olumsuz etkiliyor.Ozellikle yorgunluga karsi direncim cok dusuk bu ilac biyoprotektif vs deniliyor zindelige etkisi varmidir yorgunluga iyi gelirmi kullanan arladaslar varsa yorumlarinizi bekliyorum
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: resQten hakkinda

 #3956947  gönderen derler
 01.08.2017 - 11:24:04
bence kullanmayın takviye
uykunuza dikkat edin(edemiyorm diyosanızda yapacak birşey yok) meyve sebze et yiyin yeterli

Re: resQten hakkinda

 #3956959  gönderen dr-atrium
 01.08.2017 - 11:52:58
ilaç değil zaten multivitamin takviyesi ahmet altun hocanın önerisiymiş
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: resQten hakkinda

 #3957211  gönderen derler
 01.08.2017 - 19:07:27
deneyip tecrübelerini paylaşabilirsn bizimle

Re: resQten hakkinda

 #4015733  gönderen muratia4141
 18.11.2017 - 23:53:43
Araştırdığıma göre resveratrolün etkin dozu 500 mg bunun içerisinde 1 mg var,

İnstagram altun farmakolojide reklamını görmüştüm ben de, ya ciddi ciddi araştırılmadan yapılan bir supplement yada çok fena içinde resveratrol var diye manipüle ediyorlar insanları.

İngilizcesi iyi olan arkadaşlar araştırabilir. Etkin dozu 22,4mg/kg/day olarak geçiyor. Yani 1mg nerde kilogram başına 22 nerde almayın diyorum.

Re: resQten hakkinda

 #4015749  gönderen son_Oblues
 19.11.2017 - 00:25:11
valla 65mg kafein içeren bir ilaç var bildiğim ama söyleyemeyeceğim birincisi kullanmıyorum ikincisi başkalarının da kötüye kullanıp zarar görmesini istemiyorum. böyle işlere girişmeyin bence arkadaşlar düzenli bir biyolojik saat ve sağlıklı beslenme, ambalajlı gıdalardan kaçınma yeter. bir de öğle yemeğinden sonra uykunuz geliyorsa sıkca, midenizde gerilme hissi oluşmadan öğle yemeğini bırakın ve hemen ardından oluşacak tatlı yeme hissiniz için
:) yemekten 15dk sonra 2si1 arada kahve için, ardından ek bir şey yemeden ders çalışmaya geri dönün. eğer günlük 6-7 saat düzenli uyuyorsanız bu şekilde uykunuzun gelmesi çok zor. true story.