Perşembe , Kasım 14 2019
Doktorca Haberin Adresi...
Kullanıcı avatarı
PrincessNurse yazdı:
11.09.2019 - 21:48:50
dr_demirci yazdı:
11.09.2019 - 21:45:37
PrincessNurse yazdı:
11.09.2019 - 21:31:53


İşte siz o yüzden hukukçu olamazsınız.
Herkesin zihniyeti farklı işte...
Benim için ,senin için ile yürümüyor işler...
Adam kanıtlara bir şey diyemeyip pişman olduğunu söylüyor.
Siz hala yaptığı vicdansızlığı pozitif yöne çekmeye çalışın.
Sizi kınıyorum.
Böyle bir şey olamaz ya.
hukukçu değilim zaten de siz pek normal biri değilsiniz. burayı avukat sitesi falan mı sandınız. kınadın ya şimdi uyuyamam ben
Ne sandığım sizi ilgilendirmez.
Uyuyun uyumayın umurumda değil.
Sizinle uğraşamayacağım
At gözlüğünüzle başarılar.
Sağlam tasa çarptın prenses o büyük mod abimiz
Yatınuyuyunkalkmayin yazdı:
11.09.2019 - 21:03:08
5 dk da 5 yıl hapis yedin bitti.
sebep komşunun köpeği ölmüş aslında ceza bile olmaması lazım komşu komşuyu rahatsız edemez kardeşim
Almış eline dobermani sokakta geziyo yanımdan geciyo ne hakkı var beni korkutmaya
Hafif para cezasına çevrilmesse sıkıntı büyük
okul yakınına yaklaşırken yavaslamamak trafik cezası 10 bin TL uygulayan polis varmıdır yoksa bile kanun bu çok ağır başa gelince anlaşılır
Saçmalıyorsun da hadi buna kulp buldun, kediyi niye zehirliyorsun?
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
dr_yusufbugra yazdı:
11.09.2019 - 21:52:46
PrincessNurse yazdı:
11.09.2019 - 21:48:50
dr_demirci yazdı:
11.09.2019 - 21:45:37


hukukçu değilim zaten de siz pek normal biri değilsiniz. burayı avukat sitesi falan mı sandınız. kınadın ya şimdi uyuyamam ben
Ne sandığım sizi ilgilendirmez.
Uyuyun uyumayın umurumda değil.
Sizinle uğraşamayacağım
At gözlüğünüzle başarılar.
Sağlam tasa çarptın prenses o büyük mod abimiz
Yani?
dr_demirci yazdı:
11.09.2019 - 21:25:16
doktor bey böyle bir şey yapmadığını söylüyor. benim için meslektaşımın ifadesi daha önemlidir
Bidonlar ile nereye gittiğini izah edemiyor adam, bütün sorun bu zaten kendi evimizin önünü temizlemekten aciziz. Kimseye laf etmeye hakkımız yok bu yüzden.
Yatınuyuyunkalkmayin yazdı:
11.09.2019 - 21:43:04
ozlm87 yazdı:
11.09.2019 - 21:34:18
Yatınuyuyunkalkmayin yazdı:
11.09.2019 - 21:03:08
5 dk da 5 yıl hapis yedin bitti.
sebep komşunun köpeği ölmüş aslında ceza bile olmaması lazım komşu komşuyu rahatsız edemez kardeşim
Almış eline dobermani sokakta geziyo yanımdan geciyo ne hakkı var beni korkutmaya
Hafif para cezasına çevrilmesse sıkıntı büyük
okul yakınına yaklaşırken yavaslamamak trafik cezası 10 bin TL uygulayan polis varmıdır yoksa bile kanun bu çok ağır başa gelince anlaşılır
Evet zaten öldürdüğü 2 kedi de zaten kedi değil kaplanmış (!) Az bile yapmış değil mi? Çünkü yaşama hakkı sadece insanların diger canlarin ne onemi var canim. Yazik gercekten cok cok yazik
Hayvan dışkısı tuyu olabilir kedi gider kuma yapar ama ses yapar belki
Apartmanda çocuk beslemek bile suç olmalı yukarda var bir çocuk at gibi kosuyo elime geçse tokatlarim ama nerde o duyarlılık
Tokatlasam ispat etse bu sefer ben suçluyum hayat çok zor
Her an katil olabilir herkes bu hakim için de geçerli bence 30 snlik sinir le olmayacak olay yok bence

Kıyamam sana
Kullanıcı avatarı
Mal: Kedi / Köpek
Bence Mal: İlgili doktor arkadaş
------------------------------------------
Doktoru savunanlara lafım; 5 sene gibi ciddi bir ceza hakim tarafından öyle çat diye verilmez. Kesinlikle ciddi deliller olmalı. "Doktor" kelimesi geçiyor diye hemen celallenmeyin. Bu tür haberlerde, doktorluk mesleğinin vurgunlanmasına bende karşıyım. Ama ne yapalım çok kalitesiz bir medyamız var. Ancak sadece doktor diye bir caniyi de bağrıma basamam. Bu adam sonra benim çoluğuma çocuğuma sağlık hizmeti verecek öyle mi?

Hayvanlara işkence yapanların çok ağır cezalara çarptırılmasını savunanlardanım. Canlı bir varlığa işkence yapan kişinin ya çok ağır psikilojik problemleri vardır ya da ağır kişilik bozuğu....
Kullanıcı avatarı
Yatınuyuyunkalkmayin yazdı:
11.09.2019 - 21:03:08
5 dk da 5 yıl hapis yedin bitti.
sebep komşunun köpeği ölmüş aslında ceza bile olmaması lazım komşu komşuyu rahatsız edemez kardeşim
Almış eline dobermani sokakta geziyo yanımdan geciyo ne hakkı var beni korkutmaya
Hafif para cezasına çevrilmesse sıkıntı büyük
okul yakınına yaklaşırken yavaslamamak trafik cezası 10 bin TL uygulayan polis varmıdır yoksa bile kanun bu çok ağır başa gelince anlaşılır
İnşallah doktor değilsindir. Foruma kaçak gelen kullanıcılardansındır. Yoksa senin kişiliğinde bir insanın sağlık hizmeti dağıtmasını doğru bulamam.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı
dr_demirci yazdı:
11.09.2019 - 21:25:16
doktor bey böyle bir şey yapmadığını söylüyor. benim için meslektaşımın ifadesi daha önemlidir
Bir hakimin durup dururken 5 yıl hapis cezası vereceğini düşünmüyorum. Sadece doktor diye bir cani ruhluyu savunmak doğru değil. Haber saptırılıyor olabilir, "doktor" kelimesi ön plana çıkartılıyor olabilir ama Türk adaletinin bu kadar büyük bir hataya düşeceğini zannetmem. Ama düştüyse de zaten hiç yaşamayalım bu ülkede daha iyi.
Kullanıcı avatarı
Resim

Aman tanrım....Dostum senin ağır psikolojik sorunların var. Bence psikiyatriye gitmeyi düşünmelisin. Bunu rencide etmek için söylemiyorum, doktor olarak söylüyorum. Bu hisler ve düşüncelerle etrafına ve kendine zarar verebilirsin.

Ben de isyan ediyorum ama bir çocuğa zarar verme düşüncesi patolojiktir. :roll:
mhurkan yazdı:
12.09.2019 - 09:34:58
Resim

Aman tanrım....Dostum senin ağır psikolojik sorunların var. Bence psikiyatriye gitmeyi düşünmelisin. Bunu rencide etmek için söylemiyorum, doktor olarak söylüyorum. Bu hisler ve düşüncelerle etrafına ve kendine zarar verebilirsin.

Ben de isyan ediyorum ama bir çocuğa zarar verme düşüncesi patolojiktir. :roll:
her türlü canlıya zarar verme hissi patolojiktir. Bir şey yapacak cesareti yok da "ını yıpırım bını yıpırım" konuşur durur işte.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
mhurkan yazdı:
12.09.2019 - 09:34:58
Resim

Aman tanrım....Dostum senin ağır psikolojik sorunların var. Bence psikiyatriye gitmeyi düşünmelisin. Bunu rencide etmek için söylemiyorum, doktor olarak söylüyorum. Bu hisler ve düşüncelerle etrafına ve kendine zarar verebilirsin.

Ben de isyan ediyorum ama bir çocuğa zarar verme düşüncesi patolojiktir. :roll:
Aynı tus referans gibi olmuş çok doğru komsun insana benzemezse seni hayvanlastirir o yuzden apartmana hayvan alınmasın suç hayvanlarda
Kullanıcı avatarı
dr_unblocked yazdı:
12.09.2019 - 10:02:49
yaptığı çok yanlış bu tartışılmaz bile ama şu sitelerde oturan bazı site sakinleri de sanki site bahçesi babalarının malıymış gibi kullanmaları kimseye sormadan izin almadan kedi köpek doldurmaları bence doğru bişi değil.
**Ortak kullanım alanlarında evcil hayvan besleme site kararlarına ve kat mülkiyeti kanunlarına bağlıdır. O nedenle haklısın. Ancak ev içinde uygun bir şekilde beslenen evcil hayvanara karışılamaz.

**Tabiki hangi gerekçe ile olursa olsun, hiç bir insanevladının bir hayvanı öldürme ve işkence etme hakkı yoktur. :wink:
Kullanıcı avatarı
dr_samsa yazdı:
12.09.2019 - 09:54:14
meslektaşımız olayın iftira olduğunu ve haklarını savunacağını belirtmiş.
Bekliyoruz bakalım. Ancak üzüldüğüm durum, Türkiyede görülen bir mahkemenin kararına, ben dahil kimsenin güvenmemesi.

Adam 5 yıl hapis cezası almış ama "iftira" diyen meslektaşımızı haklı bulma eğilimindeyiz. Burada neden, olayın baş rol oyuncusunun doktor olması değil, bizim mahkemelerden çıkan kararlara güvensizliğimiz bence. Çünkü bence, suçlunun doktor olması benim hiç umurumda değil. 8)