Cumartesi , Kasım 16 2019
Doktorca Haberin Adresi...

Re:

 #3826363  gönderen xeseroderma
 03.03.2017 - 19:57:17
Carlito yazdı:hay-van işi her doktora nedense keyifli gelir.

hay-vanı bile özlüyorsun zira bir müddet sonra.

mikrobiyolojinin 1 konusunu ezberlemeye anlamaya verdiğim emeğin çeyreğini ineğe versem daha kârda olurdum...
Ya ben ne yapayim carlito. Sen zamaninda mikrobu okudun kurtuldun. Ben hala okuyorum:))))
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

 #3826371  gönderen xeseroderma
 03.03.2017 - 20:00:54
yubice yazdı:bence bu abi stresten kaçmaya çalışırken dayanamamış yine kendini strese atmış, yılların alışkanlığı tabi bir andan bırakılmaz stres. küçük bir çiftlik kurmaya çalışırken koca bir üretim tesisi kurmuş. bu işin hiç de stressiz bir iş olduğunu sanmıyorum, o kadar yatırım yapmış kafası hala rahat değildir. milyon euro'luk koca bir işletme. zaten şimdiden dert yanmaya başlamış bölgede sütü değerlendirecek bir işletme yok diye. Allah yardımcısı olsun.
Aynen dediğin gibi büyük bir tesis, stresi çok fazla. Disardan göründüğü gibi kesinlikle değil. 30 lu yaslarda olsa iyi fikir derdim ama 60 yasinda. Amcam keşke 1-2 inek 5-10 tavuk küçük bir bahçe ile yetinseymis. Emekli maasida var. Gül gibi gecinir giderdi. Dertsiz basina dert almis bu yastan sonra.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3826381  gönderen abdulhamidhan
 03.03.2017 - 20:07:49
1.3 milyon eurom olsa niye bu işi yapayım.al 5-10 dükkan ver kurumsal şirketlere kiraya sonra keyfine bak.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3826695  gönderen 61mkdz
 04.03.2017 - 02:25:48
abdulhamidhan yazdı:1.3 milyon eurom olsa niye bu işi yapayım.al 5-10 dükkan ver kurumsal şirketlere kiraya sonra keyfine bak.
vatan millet aşkı işte naparsın. kaç kişiye ekmek kapısı açmıştır kim bilir.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3826708  gönderen abdulhamidhan
 04.03.2017 - 03:55:57
61mkdz yazdı:
abdulhamidhan yazdı:1.3 milyon eurom olsa niye bu işi yapayım.al 5-10 dükkan ver kurumsal şirketlere kiraya sonra keyfine bak.
vatan millet aşkı işte naparsın. kaç kişiye ekmek kapısı açmıştır kim bilir.
Bravo laf soktun bana,bozdun beni.Vatanini sevdigini de kanıtladın.Benim de sevmediğimi ima ettin.Cok zeki is yaptın.A ferim sana.Boyle devam et sen.Gelecegin parlak.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3826721  gönderen PelgerHuet
 04.03.2017 - 09:05:00
Helal olsun üstadım, inşallah başarılı olursun...
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

 #3826738  gönderen atmasin
 04.03.2017 - 10:48:43
Güzel fikir herkesin bi hayali var
Kullanıcı avatarı

 #3826754  gönderen drmulteci
 04.03.2017 - 11:43:18
yubice yazdı:bence bu abi stresten kaçmaya çalışırken dayanamamış yine kendini strese atmış, yılların alışkanlığı tabi bir andan bırakılmaz stres. küçük bir çiftlik kurmaya çalışırken koca bir üretim tesisi kurmuş. bu işin hiç de stressiz bir iş olduğunu sanmıyorum, o kadar yatırım yapmış kafası hala rahat değildir. milyon euro'luk koca bir işletme. zaten şimdiden dert yanmaya başlamış bölgede sütü değerlendirecek bir işletme yok diye. Allah yardımcısı olsun.
dr milleti işte böyleyiz. :D huzur ararken bile bi yerimizde durmuyoruz :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3826776  gönderen kumsaati
 04.03.2017 - 13:36:25
bunu ben yapacaktım ya zira öss ye tekrar girip veterıner olcam :d
Kullanıcı avatarı

 #3826807  gönderen Iyimser2016
 04.03.2017 - 15:26:01
yubice yazdı:bence bu abi stresten kaçmaya çalışırken dayanamamış yine kendini strese atmış, yılların alışkanlığı tabi bir andan bırakılmaz stres. küçük bir çiftlik kurmaya çalışırken koca bir üretim tesisi kurmuş. bu işin hiç de stressiz bir iş olduğunu sanmıyorum, o kadar yatırım yapmış kafası hala rahat değildir. milyon euro'luk koca bir işletme. zaten şimdiden dert yanmaya başlamış bölgede sütü değerlendirecek bir işletme yok diye. Allah yardımcısı olsun.
Katılıyorum, hayvan tarim isleri hic kolay degil. Bir suru degiskeni takip etmek ve tabiatla surekli paslasman gerek. Kaldi ki bu kadar buyuk bi isletme isletmek. Yorulursan baska bi ise gec stayla
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3826826  gönderen nurullahs
 04.03.2017 - 16:15:22
hayırlısı ile bende mesleği bırakmayı düşünüyorum..otopark mafyası olmaya niyetliyim stres sıfır..
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re:

 #3826830  gönderen rachel
 04.03.2017 - 16:52:24
Ben de düğün salonu mu açsam diyorum
Ihtiyac çok
Konsept düşünüyorum

Re:

 #3826909  gönderen naturele
 04.03.2017 - 19:54:27
abdulhamidhan yazdı:1.3 milyon eurom olsa niye bu işi yapayım.al 5-10 dükkan ver kurumsal şirketlere kiraya sonra keyfine bak.
AB'den devlet teşvikinden falan yararlanmış, 1,3 milyon euro ödememiş yani. Ama yine de 1 dükkan alıp verebilirdi ya da kendine göre mandıra filozofu gibi minik bir arazi, 3-5 hayvan gül gibi geçinip gidebilirdi :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3826915  gönderen drela64
 04.03.2017 - 20:04:38
o yaştan sonra heyecan gelirmiymiş insana ya?