Cumartesi , Eylül 21 2019
DrTus ve Diger güncel etkinlikler...
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2034251  gönderen marksmenpans
 02.11.2012 - 02:43:38
mezenter yazdı:Her iliskiden sonra mi alacak ilaci?
Birakin da hayal dunyam genislesin.bi itiraz bi muhalefet cik cik cik
supheli iliski diyelim :p
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2034252  gönderen mezenter
 02.11.2012 - 02:44:14
Cok alakali diil ama virusun en fazla asemptomatik kaldigi insannar ruslar iskandinav slav onlarmis
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2034257  gönderen marksmenpans
 02.11.2012 - 03:01:08
mezenter yazdı:Cok alakali diil ama virusun en fazla asemptomatik kaldigi insannar ruslar iskandinav slav onlarmis
en fazla karsilasanlar olarak dusunursek , mutasyon ihtimalinin en fazla oldugu toplumlar da olacagindan bu tarz mutasyon gelisenlerin, yani gp120 ya da koreseptor mutasyonu olanlarin, olmemeleri , ve digerlerinin dogal seleksiyonla olup gittigini dusunursek mantikli, yani meydan koreseptor mutasyonu olanlara kaliyor, koreseptor olmayinca da virus iceri girip aktive olamiyor
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2034266  gönderen mezenter
 02.11.2012 - 03:32:52
marksmenpans yazdı:
mezenter yazdı:Cok alakali diil ama virusun en fazla asemptomatik kaldigi insannar ruslar iskandinav slav onlarmis
en fazla karsilasanlar olarak dusunursek , mutasyon ihtimalinin en fazla oldugu toplumlar da olacagindan bu tarz mutasyon gelisenlerin, yani gp120 ya da koreseptor mutasyonu olanlarin, olmemeleri , ve digerlerinin dogal seleksiyonla olup gittigini dusunursek mantikli, yani meydan koreseptor mutasyonu olanlara kaliyor, koreseptor olmayinca da virus iceri girip aktive olamiyor
CXCR4 CCR5 8)
Hivden kirildigini duymadim hic bi ulkenin.seleksiyon olaydi az bucuk bilirdik duyardik
Allahin sopasi falan demiyorum.Bize de bulasabilir tek yol o diil
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2034326  gönderen batur03
 02.11.2012 - 09:48:54
ulan şimdi sövüyoruz, yarın "ay maslak 1453'ten bi ev al alsam" deyu dört dönmeyelim hacı... büyük konuşan ve tükürdüklerini yalayan bi toplumuz biz
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2034329  gönderen mhurkan
 02.11.2012 - 09:53:24
Ağoğlu ne yapar, doğru mu yapar yanlış mı yapar bilemem ama kendisi "Türkiyede *birileri* tarafından zengin edilince, *birileri* tarafından yürü yağ kulum denilince, nasıl zengin olunura, şahane bir örnektir?

Daha düne kadar adamın adı sanı belli değildi, bir iteklediler herifi, başımıza "AĞA" kesildi. Sende otur TUS çalış şimdi... :)
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2034334  gönderen batur03
 02.11.2012 - 09:58:15
lan o diil de reklamı yeni izledim, bu ne abi yaa :D

allahtan evde televizyonum yok
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2034351  gönderen concerno
 02.11.2012 - 10:19:48
mezenter yazdı:
marksmenpans yazdı:
mezenter yazdı:Cok alakali diil ama virusun en fazla asemptomatik kaldigi insannar ruslar iskandinav slav onlarmis
en fazla karsilasanlar olarak dusunursek , mutasyon ihtimalinin en fazla oldugu toplumlar da olacagindan bu tarz mutasyon gelisenlerin, yani gp120 ya da koreseptor mutasyonu olanlarin, olmemeleri , ve digerlerinin dogal seleksiyonla olup gittigini dusunursek mantikli, yani meydan koreseptor mutasyonu olanlara kaliyor, koreseptor olmayinca da virus iceri girip aktive olamiyor
CXCR4 CCR5 8)
Hivden kirildigini duymadim hic bi ulkenin.seleksiyon olaydi az bucuk bilirdik duyardik
Allahin sopasi falan demiyorum.Bize de bulasabilir tek yol o diil
Kocandan da kapabilirsin kim nerde ne yapiyo belli degil.
Hayirli bilinclenmeler.

Mardox link cok iyimis :D
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2034356  gönderen mhurkan
 02.11.2012 - 10:23:46
"Bu değil, bu hiç değil, beni anlamıyorlar...., İşte bu!!!!"


Çok komik. :)
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2034359  gönderen fign_ftr
 02.11.2012 - 10:35:42
ormanı ayağımıza getirmiş , benim bildiğim yüreyen ağaçlar ent ler , oda mistic orta dünyada lordofthering de , demekki neymiş :

ORMANIN YANINA BİZ GİTMİŞİZ !!!

ha ağacı kesmezsin salonun ortasından kocaman bir çam ağacı geçer , banyoda kozalak toplarsan o ayrı , ona bi sözümüz yok agaaa
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2034362  gönderen fign_ftr
 02.11.2012 - 10:40:03
bir reklam şöhret oldu , bir reklam da kendini bitirdi ... ağzıyla kuş tutsa artık yeşil düşmanı sıralamasında birinci sırada . Bir insanın hiç mi danışmanı olmaz ya , ali abi biz bu reklama ormana koymasak milleti uyutsak demez mi ?

Tabeleri görebiliyorum , küçük çoçukların elinde üstüne çizik atılmış ali ağa resmi , yeşili sev aliyi kovala vs.. tarzında
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2043637  gönderen Simurg
 08.11.2012 - 17:28:19
drtuba5 yazdı:ağaoğlu etek giyerim demiş ya laa :S
su golf federasyonu baskanı olan kardesı mı ya laa ? :)

 #2044358  gönderen ruzgargibigecti_
 08.11.2012 - 22:37:29
ağaoğluna bayılıyorum ya.maslak 1453... atın üstünde bi yiğit...hepimizi mutlu edecek bize 1 trilyona 1+1 kıç kadar daire satacak.mükemmel ya.insanlar mutlu olsun istiyo adam