Cumartesi , Aralık 14 2019
DrTus ve Diger güncel etkinlikler...
Kullanıcı avatarı

ağaoğlu bi git

 #2032041  gönderen concerno
 31.10.2012 - 23:36:05
Arkadaşlar linke tıklayıp bi imza atar mısınız, belki bi faydası olur.

------------------------------------

Ağaoğlu Holding'in iş makinelerini Fatih Ormanları'ndan derhal çekmesini istiyoruz.

Yüzyılların kenti, yuvamız, gürültüsüne, karmaşasına rağmen sevdiğimiz şehrimiz bugün koskoca bir metropol olan İstanbul'un kendine has doğası, kültürü, değerleri, Boğaz'ı, yüzyılların izlerini taşıyan mahalleleridir, bu şehrin albenisi.


Ama büyümek, gelişmek adına yok ediyoruz değerlerimizi. Mimar Sinan'ın su kemerleri diktiği, İstanbul'un akciğeri, çeşit çeşit kurda kuşa yuva Fatih Ormanı'nın tam ortasına 320.000 metrekarelik bir beton kütle konuyor. Ağaçlar kesiliyor, beton temeller atılıyor, orada yaşayan doğal hayat yok oluyor ve bütün bu yıkım, yapay kentlerde önceden belirlenmiş suni 'sosyal' ve 'kültürel' eğlenceler yaratmak için. Oysa İstanbul'un güzelliği, eskiliği, kendi kültürü, şehrin dört bir yanına yayılmış, kimi zaman gizli kalmış hazineleri ve gizemidir.


Biz, İstanbullular, bakmazken bir sabah kalktık ve Fatih Ormanı'mızın yok edildiğini öğrendik. Kızgınız, üzgünüz, ve biz farkında değilken ormanımızın sözde çevreyle dost binalar için yok ediliyor olmasını kınıyoruz. Asıl sürdürülebilir olan kültürel değerleri korumak iken 320.000 metrekarede yapay bir dünya yaratmak isteyen projeye onay verilmesini de 1453'ten beri bize emanet olan İstanbul'un ve kültürünün yok edilmesi olarak addediyoruz.

Ağaoğlu Holding'in iş makinelerini Fatih Ormanları'ndan derhal çekmesini istiyoruz.

Yeşilist Ekibi



http://www.change.org/petitions/a%C4%9F ... PkNl%22%7D
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #2032065  gönderen mardox
 31.10.2012 - 23:45:03
Hakkaten reklamdaki tripleri de ayri
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2032082  gönderen Dr_KBB_27
 31.10.2012 - 23:51:27
ne yapacaksa artık kestiği ağaçları

 #2032092  gönderen kubrend
 31.10.2012 - 23:56:30
40metrekare 1 artı0 a 250bin veren zihniyete ne demeli:) herifin ataşehirdeki evlerinin kirası 3binlere dayandı rahatsız mi bu insanlar döt kadar eve o kadar para veriyorlar
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2032093  gönderen concerno
 31.10.2012 - 23:56:34
adam zamanında malzemeden çaldım bina yaptım o binalar dandik dedi hala peynir ekmek gibi ev yapabiliyo ve de satabiliyor. reklam rezalet ztn atla gelmeler projeleri fırlatmalar fln.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2032111  gönderen Dr_KBB_27
 01.11.2012 - 00:01:39
55,14 - 70,14 metrekare arasındaki 1+0'lar 268 bin TL ile 347 bin TL,
kümes kadar ev patron ya, dünyanın parası
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2032112  gönderen abracadabra
 01.11.2012 - 00:01:47
topladık diyelim imzaları, sizce bu güce karşı koyma şansı var mı imzaların ? 3 bin imza daha gerekiyormuş...bakalım 20 bini bulunca ne olacak ?
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2032124  gönderen concerno
 01.11.2012 - 00:05:27
concerno yazdı:Arkadaşlar linke tıklayıp bi imza atar mısınız, belki bi faydası olur.
çok bi işe yarıyacağını sandığımdan değil. 'ben demiştim boşuna topladılar' yerine 'biz denedik' bile bişi.
Kullanıcı avatarı

Re: ağaoğlu bi git

 #2032126  gönderen Dr_KBB_27
 01.11.2012 - 00:06:29
concerno yazdı:
concerno yazdı:Arkadaşlar linke tıklayıp bi imza atar mısınız, belki bi faydası olur.
çok bi işe yarıyacağını sandığımdan değil. 'ben demiştim boşuna topladılar' yerine 'biz denedik' bile bişi.
+111

 #2032144  gönderen kubrend
 01.11.2012 - 00:11:02
abi herifin sırtını nereye dayadığı belli, son on senede adam oldu, o açıdan ben de çok inanmıyorum bir şeylerin değişeceğine ama bir tarafım da inan inan diyo, ya bizim bebeler nasıl bir ıstanbul görecek ya
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: ağaoğlu bi git

 #2032159  gönderen jigukaru
 01.11.2012 - 00:17:18
Gelişmeden büyüyüp duruyoruz aynen bir tümör gibi.
Kızıl derililerinde dediği gibi "Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok oldugunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak."
Ve yürküreye verdiğimiz her zarar yerkürenin bir parçası olarak kat ve kat bizden çıkacaktır. Bu günlerde tek israf etmeyen hayvanlar kaldı heralde. gerçi bizim israflarımız yetiyor doğanın çökmesine
Kullanıcı avatarı

 #2032216  gönderen drizmirdr
 01.11.2012 - 00:45:03
kubrend yazdı:abi herifin sırtını nereye dayadığı belli, son on senede adam oldu, o açıdan ben de çok inanmıyorum bir şeylerin değişeceğine ama bir tarafım da inan inan diyo, ya bizim bebeler nasıl bir ıstanbul görecek ya
Çok doğru!
Onca kocamaaan inşaat firmaları varken, neden agaoglu bu kdr büyüyebildi? Çok açık bu hükümet var arkasında,bunu bilmeyen yok..
Proje muhteşem gözüküyor işte o 1+0lar bile o sacma paralara satılacak ve bir kısım zenginler daha daha zenginleşmeye devam edecekler...