Salı , Ekim 22 2019
DrTus ve Diger güncel etkinlikler...
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2066670  gönderen Dr_KBB_27
 25.11.2012 - 00:18:33
nurullahs yazdı:baştaki k harfini görmeyince farklı şeler düşündüm ama köpüş ne yaa
nurullahs, bilinçaltında ne var patron? :)

Re:

 #2066673  gönderen candyyy
 25.11.2012 - 00:20:22
..
En son candyyy tarafından 02.12.2012 - 17:04:00 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2066680  gönderen nurullahs
 25.11.2012 - 00:21:32
Dr_KBB_27 yazdı:
nurullahs yazdı:baştaki k harfini görmeyince farklı şeler düşündüm ama köpüş ne yaa
nurullahs, bilinçaltında ne var patron? :)
orayı kurcalamıyorum hiç kapısı kilitli bi oda oarası arada depremler oluşturyo sonrada böyle şeler oluyo :roll:
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2066686  gönderen Acun
 25.11.2012 - 00:23:58
nurullahs yazdı:
Dr_KBB_27 yazdı:
nurullahs yazdı:baştaki k harfini görmeyince farklı şeler düşündüm ama köpüş ne yaa
nurullahs, bilinçaltında ne var patron? :)
orayı kurcalamıyorum hiç kapısı kilitli bi oda oarası arada depremler oluşturyo sonrada böyle şeler oluyo :roll:

:)))) koopus ne bu arada..kopuk falan mi..yok almiyim..uyuyucam simdi..
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2066698  gönderen Dr_KBB_27
 25.11.2012 - 00:29:22
Acun yazdı:
nurullahs yazdı:
Dr_KBB_27 yazdı: nurullahs, bilinçaltında ne var patron? :)
orayı kurcalamıyorum hiç kapısı kilitli bi oda oarası arada depremler oluşturyo sonrada böyle şeler oluyo :roll:

:)))) koopus ne bu arada..kopuk falan mi..yok almiyim..uyuyucam simdi..
genellikle bir bayan tarafından kurulduğu açık olan ve sevimli bir köpeği, söylerken daha da sevimli hale getirme çabasıyla yoğrulmuş bir kelime= köpüş

umarım açıklayıcı olmuştur acun

Re:

 #2066711  gönderen candyyy
 25.11.2012 - 00:34:00
..
En son candyyy tarafından 02.12.2012 - 17:03:05 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2066723  gönderen Dr_KBB_27
 25.11.2012 - 00:38:13
candyyy yazdı:
Dr_KBB_27 yazdı:
Acun yazdı:
:)))) koopus ne bu arada..kopuk falan mi..yok almiyim..uyuyucam simdi..
genellikle bir bayan tarafından kurulduğu açık olan ve sevimli bir köpeği, söylerken daha da sevimli hale getirme çabasıyla yoğrulmuş bir kelime= köpüş

umarım açıklayıcı olmuştur acun
aa niye ya catdog var kedişle köpüş bunu damı kızlar yaptı?
valla, benim köpüşüm çişini kendi yapabiliyo diye bi cümleyi hiç bi erkekten duymadım.
yani bi defasında duymuştum ama, o da teorik olarak erkekti sadece:)
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re:

 #2066731  gönderen candyyy
 25.11.2012 - 00:40:14
..
En son candyyy tarafından 02.12.2012 - 17:03:35 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2066739  gönderen Dr_KBB_27
 25.11.2012 - 00:43:14
yok ya bende demem normal bi kız demez onu tikicanlar der :lol: :lol:[/quote]


tikican :D

Re:

 #2066750  gönderen candyyy
 25.11.2012 - 00:47:02
..
En son candyyy tarafından 02.12.2012 - 17:02:27 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2066803  gönderen Dr_KBB_27
 25.11.2012 - 01:06:39
favori, su motoru, su borusu, verengü, frikik, börgütay :)
örnekleri .çoğaltabiliriz sanırım :D bunlar hep tikican

Re:

 #2066811  gönderen candyyy
 25.11.2012 - 01:10:38
..
En son candyyy tarafından 02.12.2012 - 17:00:26 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2066815  gönderen Dr_KBB_27
 25.11.2012 - 01:12:19
candyyy yazdı:
Dr_KBB_27 yazdı:favori, su motoru, su borusu, verengü, frikik, börgütay :)
örnekleri .çoğaltabiliriz sanırım :D bunlar hep tikican
bu kadar farklı şekillerde ifade edildiğini bilmiyodum 8O
beyazda bi ara concon başar vardı ya, isimler hep böleydi :)

Re:

 #2066823  gönderen candyyy
 25.11.2012 - 01:17:08
..
En son candyyy tarafından 02.12.2012 - 16:59:58 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2066845  gönderen Dr_KBB_27
 25.11.2012 - 01:23:15
candyyy yazdı:
Dr_KBB_27 yazdı:
candyyy yazdı: bu kadar farklı şekillerde ifade edildiğini bilmiyodum 8O
beyazda bi ara concon başar vardı ya, isimler hep böleydi :)
haa evet unutmuşum ben onu yaa
ee yaşlandık :(
ben ce ben dha yaşlıyımdır senden ;)