Çarşamba , Ekim 16 2019
1. 2. ve 3. sinif ogrencilerine ozel...
Kullanıcı avatarı

Re:

 #1918951  gönderen drsdt
 29.08.2012 - 11:51:42
Diğer yorumları okumadım zamanım kısıtlı olduğu için.Size bir ağabey tavsiyesi olarak söyleyebileceğim tek şey. Öğrencilik zamanlarının kıymetini bil ve gönlünce gez eğlen.Sonradan zaten bunları yapmaya zamanın kalmayacak.
Kullanıcı avatarı

 #1918953  gönderen doctorcagla
 29.08.2012 - 11:52:06
doctorcagla yazdı:
healer yazdı:
Kerkot yazdı:. Yoksa siz hala not mu dileniyonz. Kaset notu sistemine gecilmedi mi yaw hala?. Bizde 6 yıldır kaset notu tutuyor psikopatlar. Dersi kaydedip hocanın ağzından çıkan herşeyi yazıyorlar. Sonra kirtasiyeye götürüyorlar. Kimse de not peşinde kosmamis oluyor. Sonuc: dersi mersi salla, gez toz, saz ney kursuna git, ebru, hat öğren, yazları yüzmeye kışları kayak yapmaya git, sınava bir iki hafta kala biraz aban, cikmis sorulari mutlaka çöz, 50 olsun(veya geçme notu neyse artık) benim olsun de. bundan sonraki 4 yılını böyle geçir.
çıkmış soruları mutlaka çöz diyon da senin demene kalırsa onu çözecek kapasiteye ulaşmam imkansız :D

# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #1918958  gönderen drironman
 29.08.2012 - 11:57:18
eğer arkadaşlarınız da sizin gibilerse tusa girdiğinizde 65 puanla acile bile giremez kimse...

patlatırsınız puanları belli ki.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #1918965  gönderen Perifer
 29.08.2012 - 12:05:32
doctorcagla yazdı:
Perifer yazdı:Öğrenci notları çok berbattır , konuları birbirine entegre edemezsin , ayrıca içinde sallamalar vardır , kişi genellikle kendisine göre yazdığı için , bazen düşük cümleler kendisini gösterir . Bazen kitaplar bile eksik kalırken öğrenci notu da neymiş. ;)
Ayrıca not ortalamanın yüksek olması da hikaye , bir şey bildiğinin asla ve asla göstergesi olamaz .
Kaynak olarak ;
Mark's Biyokimya ( 2. sınıfta bitirdim ben , süper bir kitaptır çeşitli metabolizmaları birbirine bağlayan bölümler içerir ayrıca anlatılanlarla sen de bağlayabilirsin konuları )
Guyton and Hall Fizyoloji ( Çokça tekrara yer vermesi güzel , ama yetersizdir. Hocanın slaytlarınla desteklemen lazım.)
Resimli Fizyoloji Atlası : Güzeldir , resimli olması daha iyi öğrenme açısından.
Temel Histoloji : Yer Yer eksiktir ve atlas olarak ise fena değildir ; ama ben Difiore Histoloji Atlasını öneririm.
Anatomi için ise Ozan Anatomi fena değildir. Yanına Güzel bir anatomi atlası alırsın ( Prometheus gibi. ) Zaten hocalarınız söyleyecektir özellikle anatomide.

Textbookları , hikaye gibi okumayacaksın , "adam burası önemsiz salla " tarzında değil , kafan o an basmayabilir , daha dikkatli okuyup , düşün , yanına müsvette kağıtlar çıkar , tepkimeleri yaz , anlamadığın nokta varsa hocalarına sorarsın.
Şimdilik bu kadar yeterli. Kolay gelsin. :D
öncelikle tesekkür ederim ilginiz için :) bişey daha sormak istiyorum, ben prospektus beş yıldızlı serisini alıcam bu sene. acaba yine de bi guyton almalı mıyım? o kadar zamanım olur mu sizce ona da bakmaya? ve dediğiniz gibi hocaların notlraında anlatım bozukluklarından asıl konuyu kaçırıyorum çogu kez :D peki sizce nasıl bi çalışma uygulamalıyım? önce hoca notlarına bi bakınıp sonra konunun özünü kaynaklardan mı çalışmalıyım. hhoca notuna sınav dönemi bakınsam yeterli olur mu?
Tus kitaplarından anlamam ben , pek o kitapları okumuşluğum yoktur.
Albert Einstein : " Bir insanın bilgiye ulaşmak için yüksek okula gitmesi gereksizdir, meraklısı bunları kitaplardan da öğrenebilir " demiştir. Amaç bilgiye ulaşmaksa , ben okulda iyi anlatamadıklarını düşünüyorum dolayısıyla kendin çabalamalısın , kitaplar belli kitapları okudukça ufkunda genişlemeler olacaktır. Bunu fark edersin.
Ben komite başlayınca 2. gün çalışmalara başlıyordum , son haftaya doğru hoca notlarına başlıyordum. Öyle yapıyordum .
Her geçen gün , dönem , sene kendin tecrübe kazanacaksın ve ne yapacağına kendin karar vereceksin. :)