Çarşamba , Ekim 16 2019
1. 2. ve 3. sinif ogrencilerine ozel...

>>>>>ULUDAĞLIYIM ERÜ TIP A GEÇMELİMİYİM<&l

 #1908924  gönderen Nur16
 21.08.2012 - 13:52:23
Valla çok kararsızım sevgli arkadaşlar..dönem3üm. uludağ lıyım da erciyese yatay geçis yaptım ama sorarsanız iyimi yaptım kötü mü yaptım bilemiyorum..okulun eğitimi,şartları,ortamı vs.. hakkında neler düşünüyorsunuz? eleştiri tavsiye ne varsa herşeye açığım..
Kullanıcı avatarı

 #1908929  gönderen tank
 21.08.2012 - 14:03:45
niye yaptin?
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re:

 #1908931  gönderen browneyes
 21.08.2012 - 14:05:57
neden geçtiğine bağlı,ailenin yanı falansa bence iyi yapmışsın. 2 ünv çok fark etmez diye düşünüyorum rahatına bakmak lazım:)

Re:

 #1909183  gönderen Nur16
 21.08.2012 - 19:22:07
browneyes yazdı:neden geçtiğine bağlı,ailenin yanı falansa bence iyi yapmışsın. 2 ünv çok fark etmez diye düşünüyorum rahatına bakmak lazım:)
aynen aile yanı ondan zaten:)) ya geçtm ama şimdi farkettim çok *** hssediyorum bursayı terk ettim die bana yardmcı olun lütfn bu konuda