Çarşamba , Ekim 23 2019
1. 2. ve 3. sinif ogrencilerine ozel...
Kullanıcı avatarı

Tıptan yıldım ,hem de bu kadar erken

 #1660537  gönderen terarosa
 07.04.2012 - 21:43:27
merhaba abilerim ablalarım,serüvenin daha çok başında yeni yetme ,mini mini1 ler çalışkan 2 ler modunda ,daha tıp kazandık holeey evrelerinin yeni atlatılıp tıp fakültesinin gerçekten ne olduğunu yavaş yavaş kavramaya başlanılan bir dönemde öğrenciyim.yüce devletimizin bütün tıp fakültelerinde ingilizce sınıfı olsun politikasının ürünü yeni açılan bir bölümdeyim.ölümüne moralim bozuluyor,her hafta en az birkez depresyon atakları geçiriyorum.kendimi zar zor telkinlerle ayakta tutuyorum.en az 20 kere yeniden öss düşündüm.ama elbetteki işler o kadar kolay yürümüyo,hadi ben çekip gidiyorum deyip basamıyorum istifamı :D hem öss ye tekrar girmek çok zor, hem de bundan sonrasında yaşayacağım şeyleri kestirip pişman olabilirliğimi öngörmek pek mümkün değil.durumumu sizlere birkeç argüman ile daha da açayım:
BENİ TIPTAN UZAKLAŞTIRAN FAKTÖRLER:
1.tıptaki ders yoğunluğunun aşırı derecede yorması
2. benim tembel yapım
3.sosyal hayatın sıfıra yaklaşması
4.memleketimdeyim ve mecburen AİLEMLE YAŞIYORUM :(
5.20 kişilik bir sınıfta eğitim ve 12 sinin yabancı olmasından dolayı yaşanılan iletişim sorunları

7.türkiyede doktorluk yapmanın hakkaten değmeyeceğini düşünmem(bu aydınlanmamda bu sitenin katkısı büyük :D )
TIPIN SEVİMLİ OLABİLECEK YANLARI
1.almanyaya kapağı atarmıyım atsam baya sağlam olur,kişisel sebeplerim de var almanyayı düşünmek için biraz da almanca
2.yine amerika,ingiltere,avusturya bi ihtimal gidermiyim fikri?
En son terarosa tarafından 10.11.2012 - 18:39:45 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Tıptan yıldım ,hem de bu kadar erken

 #1660546  gönderen terarosa
 07.04.2012 - 21:49:18
abi sorun zaten şu,ben rahatıma çok düşkün bi insanım ,her sınav döneminde saya söve ders çalışıyorum ve hayatımdan aşırı memnun değilim ve korkum bunun böyle hatta artarak devam etmesi,şimdi mesele daha ben 1ken yol yakınken ygs hatırdayken terki diyar eylemek çünkü biliyorum ki seneye herşey için çok geç olacak.istesemde bırakamayacağım sonra gelsin hallk sağlığı :D
Kullanıcı avatarı

Re: Tıptan yıldım ,hem de bu kadar erken

 #1660579  gönderen terarosa
 07.04.2012 - 21:58:18
sizce bu durumlar hiçmi düzelmez yani bu hep böylemidir yoksa yıllar geçtikçe insanın hayatı iyi yönde değişmiyomu,ondan daha ziyade benim aklımı kurcalayan tekerime çomak sokan mesele şu:acaba daha şimdiden yurtdışı vs. planlayarak ona göre hazırlansam türkiyeden kurtulmam ne kadar mümkündür?çünkü benim düşüncem türkiyede hakkı en çok yenen belki doktor da olsa(emeğinin karşılığı manasında)ben diğer mesleklerde de hatta hayatın her alanında türkiyede bir gelecek göremiyorum ,öyle bir kararsızlık içindeyim ki bir yanım tıpı bırak rahatına bak diyo bir yanım ise hayatından bir 6 yıl feda et yurtdışına kapağı at sonra hayatta daha insanca bir pozisyon al diyo.bir yandan da tıpa girdiğimden beri çok sevdiğim hobimden uzak kaldım,hayattan bütün bağları koparılmış gibi hissediyorum.....
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Tıptan yıldım ,hem de bu kadar erken

 #1660593  gönderen dr_mirkan
 07.04.2012 - 22:04:35
bence sen bırakmalısın hiç polyanacılık yapmaya gerek yok daha 1. 2. sınfta ümitsizliği bu kadar farkedip bu düşüncelere kapılmışsan inan bırak değmez bu kadar yorulmana kazanacğın da 3-5 kuruş zaten
ama şundan da eminim ki burdaki herkes sana bırak derse de bırakmicaksın:)
Kullanıcı avatarı

Re: Tıptan yıldım ,hem de bu kadar erken

 #1660594  gönderen NISAY
 07.04.2012 - 22:04:36
niye hobilerinden feragat edesin ki? ilk 3 sene hem basket hem de folklör takımındaydım... kliniklere geçene kadar devam edebilirsin pek tabii... bahane çadırına direk aramaktasın gibime geliyor...
al bi kağıda yaz o zaman +'ları -'leri... bakalım sonuç nolcek???
Kullanıcı avatarı

Re: Tıptan yıldım ,hem de bu kadar erken

 #1660602  gönderen dr112e
 07.04.2012 - 22:05:33
insanlgn gelecegi ölmus sen tıpin gelecegödn sözediosun.her seye ragmen dvm et.tıp guzeldır.duyELİR heq sey merak etme.bu meslek harika.zor,sıkıntılı ama harika.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Tıptan yıldım ,hem de bu kadar erken

 #1660612  gönderen terarosa
 07.04.2012 - 22:08:31
abi pdö bazı fakültelerde uygulanan bi sistem .1. oturuma giriyoruz kağıtta yalandan bi hasta var işte şikayetleri röntgeni kan değerleri falan,bunlardan birşey anlıyomuşuz gibi gereksiz bi şekilde tartışıyoruz sonra büyük oranda hocaın ve geçen seneden kalana işi bilen bazı öğrencilerin yönlendirmesiyle öğrenme hedefleri çıkartılıyo ,bilinmeyen terimler,bilmemne sisteminin anatomisi fizyolojisi,şu olayın sebepleri neymiş bunlar çıkarılıyo,haftaya öğrenciler hazırlanıyo internetten falan bakıyoruz birşeyler sonra öğrendiklerimizi anlatmaya çalışıyoruz tabi ki olduğu kadar,sonuç olarak noluyo hoca bazı konuları anlatmaktan yırtmış oluyo pdö de bize kitliyo çünki...