Pazar , Ağustos 25 2019
1. 2. ve 3. sinif ogrencilerine ozel...

Tıp 1 için ne önerirsiniz?

 #3969030  gönderen Alemana
 17.08.2017 - 21:03:49
Merhaba,
Ben tıp fakültesini kazandım. Okulum yeni bir okul olduğu için çıkmış sorular vs mevcut değil. Burdaki konulara baktığımda genelde textbook okunmasını tavsiye etmemişsiniz. Ama ben sadece ders notlarıyla kafamda oturtacağımı düşünmüyorum, çıkmış soru olmaması da cabası. Bunun için neler önerirsiniz? Çok eski konularda tus kitaplarının önerildiğini gördüm, ama konuları öğrenmemde ve yüksek not almamda yardımcı olur mu? Son olarak atlasta netter mi öneriyorsunuz yoksa sobotta mı?
Teşekkür ederim şimdiden.
Kullanıcı avatarı

Re: Tıp 1 için ne önerirsiniz?

 #3969036  gönderen the_dr
 17.08.2017 - 21:14:40
tabi ki kardeşim ders notları yetersiz buradakiler bir şey bilmiyor.

ne textbook varsa al , ileride kapılar rüzgardan çarpmasın diye takoz olarak falan kullanırsın.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: Tıp 1 için ne önerirsiniz?

 #3969052  gönderen Alemana
 17.08.2017 - 21:40:00
the_dr yazdı:tabi ki kardeşim ders notları yetersiz buradakiler bir şey bilmiyor.

ne textbook varsa al , ileride kapılar rüzgardan çarpmasın diye takoz olarak falan kullanırsın.
Buradakilerin bir şey bilmediğini söylemedim, aksine yardım istedim. Ders notlarının da yetersiz olduğunu söylemedim, ben bütüncül cümlelerle öğrenebiliyorum. Dolayısıyla birinci elden anlamama yardımcı olmayacak. Bu konuda fikir istedim. Siz bayağı yanlış anlamışsınız sanırım beni.
Kullanıcı avatarı

Re: Tıp 1 için ne önerirsiniz?

 #3969059  gönderen the_dr
 17.08.2017 - 21:50:30
Alemana yazdı:
the_dr yazdı:tabi ki kardeşim ders notları yetersiz buradakiler bir şey bilmiyor.

ne textbook varsa al , ileride kapılar rüzgardan çarpmasın diye takoz olarak falan kullanırsın.
Buradakilerin bir şey bilmediğini söylemedim, aksine yardım istedim. Ders notlarının da yetersiz olduğunu söylemedim, ben bütüncül cümlelerle öğrenebiliyorum. Dolayısıyla birinci elden anlamama yardımcı olmayacak. Bu konuda fikir istedim. Siz bayağı yanlış anlamışsınız sanırım beni.
Alemana yazdı:Merhaba,
Ben tıp fakültesini kazandım. Okulum yeni bir okul olduğu için çıkmış sorular vs mevcut değil. Burdaki konulara baktığımda genelde textbook okunmasını tavsiye etmemişsiniz. Ama ben sadece ders notlarıyla kafamda oturtacağımı düşünmüyorum, çıkmış soru olmaması da cabası. Bunun için neler önerirsiniz? Çok eski konularda tus kitaplarının önerildiğini gördüm, ama konuları öğrenmemde ve yüksek not almamda yardımcı olur mu? Son olarak atlasta netter mi öneriyorsunuz yoksa sobotta mı?
Teşekkür ederim şimdiden.
şimdi sen sıfır tecrübenle ,bilgin yok fikrin var mottosuyla, ders notlarıyla kafanda oturtamayacağını düşünmüşsün. textbook önermediklerini okumuşsun ama bu seni ikna edememiş.

ben de sana diyorum buradakiler bir şey bilmiyor , ne textbook varsa al. benim cümlem bu, 1.tekil şahıs yani senin böyle dediğini söylemiyorum , böyle demedim diye savunmaya geçmene gerek yok.

kimi insan yaşayarak öğrenir , ondan o yönde tavsiye verdim sana.
Kullanıcı avatarı

Re: Tıp 1 için ne önerirsiniz?

 #3969068  gönderen neun
 17.08.2017 - 22:03:06
Ders notlarıyla kafanda oturup oturmaması hocaların notlarına ve anlatımına bağlı. Bazı hocalar bilgili olmalarına rağmen öğretmenlik konusunda pek başarılı olamazken bazıları tam tersine çok iyi öğretiyor. 1. sınıf için textbookun çok gerekli olduğunu düşünmüyorum, okusan da çok iyi kavrayamazsın zaten henüz yeni olduğun için. 2'de ucundan kıyısından Guyton'a başlayabilirsin.
Yüksek not almanda neredeyse hiçbir zaman textbooklar yardımcı olmaz. Hocaların önemsediği yerleri iyi analiz etmen gerekir.

Atlas olarak Netter'i tavsiye ederim. 1. sınıfa kas ve kemiklerle başladığımız için Sobotta'yı almıştım ama diğer konularda benim için çok faydalı olmadı, Netter'i hala kullanıyorum.

Re: Tıp 1 için ne önerirsiniz?

 #3969076  gönderen Alemana
 17.08.2017 - 22:19:59
neun yazdı:Ders notlarıyla kafanda oturup oturmaması hocaların notlarına ve anlatımına bağlı. Bazı hocalar bilgili olmalarına rağmen öğretmenlik konusunda pek başarılı olamazken bazıları tam tersine çok iyi öğretiyor. 1. sınıf için textbookun çok gerekli olduğunu düşünmüyorum, okusan da çok iyi kavrayamazsın zaten henüz yeni olduğun için. 2'de ucundan kıyısından Guyton'a başlayabilirsin.
Yüksek not almanda neredeyse hiçbir zaman textbooklar yardımcı olmaz. Hocaların önemsediği yerleri iyi analiz etmen gerekir.

Atlas olarak Netter'i tavsiye ederim. 1. sınıfa kas ve kemiklerle başladığımız için Sobotta'yı almıştım ama diğer konularda benim için çok faydalı olmadı, Netter'i hala kullanıyorum.

Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Peki çıkmış soruların olmaması dezavantajını nasıl ortadan kaldırabilirim? Örneğin komitelerle alakalı soru görmem gerekiyor mu muhakkak sınavdan önce?

Re: Tıp 1 için ne önerirsiniz?

 #3969085  gönderen naturele
 17.08.2017 - 22:29:55
Alemana yazdı:
neun yazdı:Ders notlarıyla kafanda oturup oturmaması hocaların notlarına ve anlatımına bağlı. Bazı hocalar bilgili olmalarına rağmen öğretmenlik konusunda pek başarılı olamazken bazıları tam tersine çok iyi öğretiyor. 1. sınıf için textbookun çok gerekli olduğunu düşünmüyorum, okusan da çok iyi kavrayamazsın zaten henüz yeni olduğun için. 2'de ucundan kıyısından Guyton'a başlayabilirsin.
Yüksek not almanda neredeyse hiçbir zaman textbooklar yardımcı olmaz. Hocaların önemsediği yerleri iyi analiz etmen gerekir.

Atlas olarak Netter'i tavsiye ederim. 1. sınıfa kas ve kemiklerle başladığımız için Sobotta'yı almıştım ama diğer konularda benim için çok faydalı olmadı, Netter'i hala kullanıyorum.

Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Peki çıkmış soruların olmaması dezavantajını nasıl ortadan kaldırabilirim? Örneğin komitelerle alakalı soru görmem gerekiyor mu muhakkak sınavdan önce?
Hocam hangi fakültesiniz ve sizi kim kurmuş? Mutlaka civar bir fakültenin kanatları altında kurulmuşsunuzdur.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: Tıp 1 için ne önerirsiniz?

 #3969161  gönderen deoksiriboz
 17.08.2017 - 23:21:03
1. sınıf derslerinin ne textbook u varmış? Atı üstü temel bilimler işte. Anatomide mehmet yıldırımın kitaplarını tavsiye ederim mesela.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #3969316  gönderen Creative
 18.08.2017 - 00:45:38
Akışına bırak büyük bi tembellik yapmazsan sınıfı geçersin :)
Kullanıcı avatarı

 #3969320  gönderen Creative
 18.08.2017 - 00:46:40
Ayrıca sobotta her zaman bir numaradır 💪🏻

Re:

 #3969515  gönderen Pcfrtns
 18.08.2017 - 04:03:33
Bazı aşırı köklüler hariç çıkmış olanlarda da her komite her ders çıkmış sorulmuyor zaten. Hocalar değişiyor mesela bambaşka soru tipi geliyor. Koca senede toplasan 1 komite ancak çıkmış. Tıpın başında yaşanan en büyük sıkıntı zaten universite giriş sınavı döneminde soru çözerek öğrenmeye alışmışken birden not oku sınava gir durumuna başlamak.