Pazar , Ekim 20 2019
1. 2. ve 3. sinif ogrencilerine ozel...
Kullanıcı avatarı

Hastanede ayrıcalıklı olmalı mıyız?

 #3942934  gönderen supersamo48
 11.07.2017 - 14:23:01
Selamlar herkese. Bu sene 4 e geçtim, ve size bir sorum var :D
Hastanede grafidir, sftdir, kan vermedir vs bunlarda ayrıcalıklı mıyız? Yani gidip tıp öğrencisiyim desem, öne alır mısınız desem ego mu oluyor yoksa doğal hakkımız mı sizce?
En son supersamo48 tarafından 11.07.2017 - 20:03:43 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #3942977  gönderen dr_sinaps
 11.07.2017 - 15:29:15
Ben de tıp fakültesi boyunca hz öne geçmeye çalışmadım, öne geçirmesini de çok yanlış buluyorum. Bir tıp öğrencisinin oradaki hastalardan aciliyeti yok. Ama bütün gün poliklinik yapan asistan veya uzmanların gerektiğinde öne geçmeleri gerektiğini düşünüyorum çünkü eğer doktor sıra beklerse o doktoru bekleyen birçok kişi mağdur olacak. Bu yüzden doktorun gidip hızlıca işine halletmesi daha mantıklı bence.
Kullanıcı avatarı

Re: Hastanede ayrıcalıklı olmalı mıyız?

 #3943006  gönderen Silkroad
 11.07.2017 - 16:20:18
supersamo48 yazdı:Selamlar arkadaşlar. Bu sene 4 e geçtim, ve size bir sorum var :D
Hastanede grafidir, sftdir, kan vermedir vs bunlarda ayrıcalıklı mıyız? Yani gidip tıp öğrencisiyim desem, öne alır mısınız desem ego mu oluyor yoksa doğal hakkımız mı sizce?
arkadaşlar değil de abiler ablalar amcalar falan diye hitap ederdim senin yaşında olsaydım.

 #3943012  gönderen DOKTORE34
 11.07.2017 - 16:29:54
Valla bizim bi hocamız vardı bir gün koridordan geçtiğimde sizi hasta kuyruğunda bekliyor görürsem tekme tokat döverim diyordu :D
kendin ve birinci derece yakınınsa yap bence de ama öyle herkese de yapmamalısın
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3943096  gönderen Simurg
 11.07.2017 - 18:38:34
sıra almak mı önceden konuşup uygun saatte gelmek mi?
arada bir fark var..

Re:

 #3943100  gönderen deoksiriboz
 11.07.2017 - 18:44:58
Doğal hak falan değil. Devletin öncelik verdiği kişiler bellidir. gaziler, 65 yaş üstü, hamileler vs. Doğal hak deyip önden girmeye çalışmak ancak medeniyetsizliğin göstergesidir.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3943104  gönderen jednanamilion
 11.07.2017 - 18:51:07
Benim gordugum kadariyla birak tip ogrencisni temizlikcisinden bilgi islemcisine şoförüne bile oncelik yaptiriyorlar..kendisi ve ya 1. Derece yakinini geçtim dıdınin dıdısına kadar yapıyorlar. .hele hele kucuk yerlerde felaket..
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3943108  gönderen JustAnotherKinase
 11.07.2017 - 18:58:19
deoksiriboz yazdı:Doğal hak falan değil. Devletin öncelik verdiği kişiler bellidir. gaziler, 65 yaş üstü, hamileler vs. Doğal hak deyip önden girmeye çalışmak ancak medeniyetsizliğin göstergesidir.

Yanluş biliyosun, doktorların önceliği vardır, yasayla sabittir. Olmasa bile etik olarak bekletmemek gerekir.Herkes lütfen buna riayet etsin, kimse meslekdaşını bekletmesin
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3943112  gönderen drela64
 11.07.2017 - 19:03:51
ben ağzımda gümüş kaşıkla doğmuş biriyim tabiki öncelik beklerim :)

(şaka bi yana sıramı genelde beklerim tanıdık bi dr arkadaşımsa önceen konuşup ayarlarım)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3943114  gönderen jednanamilion
 11.07.2017 - 19:06:27
drela64 yazdı:ben ağzımda gümüş kaşıkla doğmuş biriyim tabiki öncelik beklerim :)

(şaka bi yana sıramı genelde beklerim tanıdık bi dr arkadaşımsa önceen konuşup ayarlarım)
Koskoca TSM baskanini bekletirlerse ayip ederler zaten☺
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3943115  gönderen chaosable
 11.07.2017 - 19:06:46
deoksiriboz yazdı:Doğal hak falan değil. Devletin öncelik verdiği kişiler bellidir. gaziler, 65 yaş üstü, hamileler vs. Doğal hak deyip önden girmeye çalışmak ancak medeniyetsizliğin göstergesidir.
Bu listede hakim ve savcılarda var diye biliyorum.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3943116  gönderen drela64
 11.07.2017 - 19:15:29
jednanamilion yazdı:
drela64 yazdı:ben ağzımda gümüş kaşıkla doğmuş biriyim tabiki öncelik beklerim :)

(şaka bi yana sıramı genelde beklerim tanıdık bi dr arkadaşımsa önceen konuşup ayarlarım)
Koskoca TSM baskanini bekletirlerse ayip ederler zaten☺
ya bırak deontoloji bitmiş. :)

Re:

 #3943118  gönderen drcbklyn
 11.07.2017 - 19:16:35
jednanamilion yazdı:Benim gordugum kadariyla birak tip ogrencisni temizlikcisinden bilgi islemcisine şoförüne bile oncelik yaptiriyorlar..kendisi ve ya 1. Derece yakinini geçtim dıdınin dıdısına kadar yapıyorlar. .hele hele kucuk yerlerde felaket..
aynen öyle ,

yok bilmem yemekhanenin temizlikçisi bile sıra beklemiyorsa tıp öğrencisinin sıra beklmesi saçmalıktır. ben tıp öğrencisi asistan falan herkese öncelik tanıyorum ;) bence bu böyle olmalı. zaten yasaylada sağlık çalışanının önceliği mevcut. bilmeden konuşmayalım

Re:

 #3943120  gönderen deoksiriboz
 11.07.2017 - 19:22:45
chaosable yazdı:
deoksiriboz yazdı:Doğal hak falan değil. Devletin öncelik verdiği kişiler bellidir. gaziler, 65 yaş üstü, hamileler vs. Doğal hak deyip önden girmeye çalışmak ancak medeniyetsizliğin göstergesidir.
Bu listede hakim ve savcılarda var diye biliyorum.
poliklinik girişlerinde öncelik listesi yazar her yerde. ama hakim-savcı arkadaşlara güvenlik gerekçesiyle bir şeyler yapılıyorsa bilemem. malum pek halkın içine çıkmıyor onlar.