Pazartesi , Ekim 14 2019
1. 2. ve 3. sinif ogrencilerine ozel...
Kullanıcı avatarı

Re: Aşağılandim

 #3829807  gönderen vedatmilor
 08.03.2017 - 22:31:08
Öncelikle şu saç baş yolduran yolduran yorumları ciddiye alma. Daha neler duyacaksınmış, o nedenle kafana takmamalıymışsınmış. Evet daha çok şey duyacaksın, hata yapacaksın ve doğal olarak fırca yiyeceksin ama kişiliğinden yiyen böylesi pervasızca saldırılara karşı bir şekilde dik durmalısın.

Git zaman kaybetmeden dava aç, bir dolu şahidin var, kazanmamanın imkanı yok. Yetişkin bir insana 400 kişinin önünde hakaret etmenin ne demek olduğunu görsün ilgili hoca.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Aşağılandim

 #3829810  gönderen tintin
 08.03.2017 - 22:32:19
Bi gün hocayı dinlerken uykum geldi derste tavanı seyretmeye başladım. Koskoca amfide hoca onu nasıl farkettiyse nereye bakıyon sen tavanda mı yazıyo diye bi başladı :D bi kere genel cerrahi stajında derste hoca çok aşırı basit bi şey sordu bilemedim. Sora weeey bi başladı :D mr ilk cahillik felan. Bi kerede bi hoca cbc nin açılımı ne dedi complete Blood counter dedim ama sor bi bunu nasıl dedim :D ben bazen kelimeleri çok saçma telaffuz ederim. İngilizceye özel değil çünkü İngilizcem de fena değildir aslında. Ama kadın sorunca birden nedense komplit blud kantır dedim. Hoca bi tiksinerek baktı nee bulut mu. Ordan sorası oy oyyy.bi saat boyunca bıkmadan benim köylülüğümden bu yaşta nasıl daha bu kadar basit bi kelimenin telaffuzunu bile bilemememden bi girdi sora hızını alamayıp çıkamadı zaten :D normalde çok çaçaronum cevap veririm ama kadına ne dicem bazen istemsiz otobüs kelimesini bile saçma bi şekilde telaffuz edebiliyom hocam Oohoo sen ne diyor mu dicem :D bişey demek istemedim. Yani genç dostum kendini Yanlız ve kötü hissetme olur öle arada. Hep müthüş cevaplar verip hep süper karakterli insanlarla haşır neşir olmuyoruz. Sen bi deneyim kazandın o hoca ise sadece kaybetti. Sana iyi günler, başarılar
Kullanıcı avatarı

Re: Aşağılandim

 #3829813  gönderen vedatmilor
 08.03.2017 - 22:35:00
Geçmiş mesajlarına baktım, CTF'liymişsin. O hocanın ismini versene bi.
Kullanıcı avatarı

Re: Aşağılandim

 #3829815  gönderen Jeanne
 08.03.2017 - 22:36:02
vedatmilor yazdı:Tekrar ediyorum, hemen en yakın boş anında git dava aç.
çocuğa gereksiz gaz vermeyin bence ya
biz iki yüzlü bir toplumuz
dava aç diye arkadaşları gaz verir, iş şahitliğe gelince ben dalmıştım ben havaya bakıyordum benim çişim vardı derler
yemez şahitlik etmek
sözlüsüne girer dersten bırakır vs

daha neler duyacaksın alış falan demiyorum kesinlikle. o anda uygun bir cevap vermeliydi. ama o anda. yavaş yavaş kendini ezdirmemeyi hazırcevap olmayı öğrenir ama önündeki maçlara baksın artık
Kullanıcı avatarı

Re: Aşağılandim

 #3829817  gönderen BIRADS
 08.03.2017 - 22:37:28
narsisistik bireylerin dürtülerini doyurma yöntemi işte. Çok kafana takma hayatına devam et.
Kullanıcı avatarı

Re: Aşağılandim

 #3829823  gönderen vedatmilor
 08.03.2017 - 22:44:21
Jeanne yazdı:
vedatmilor yazdı:Tekrar ediyorum, hemen en yakın boş anında git dava aç.
çocuğa gereksiz gaz vermeyin bence ya
biz iki yüzlü bir toplumuz
dava aç diye arkadaşları gaz verir, iş şahitliğe gelince ben dalmıştım ben havaya bakıyordum benim çişim vardı derler
yemez şahitlik etmek
sözlüsüne girer dersten bırakır vs

daha neler duyacaksın alış falan demiyorum kesinlikle. o anda uygun bir cevap vermeliydi. ama o anda. yavaş yavaş kendini ezdirmemeyi hazırcevap olmayı öğrenir ama önündeki maçlara baksın artık
Daha neler duyacaksın diye bir şey yok. 1980'lerde tıp okumuyoruz. Aksadığım zamanlarda ölçülü fırçaları saymazsanız ki saymayalım zaten 6 senede tek bir defa hakaret işitmedim. Şahit olduğum bir hakarete uğrama olayı da olmadı. Arkadaş en fazla iki büte fazla girer, en olmadı bir kurulu alttan alır ama kişiliğinden ödün vermez.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: Aşağılandim

 #3829827  gönderen drjkr
 08.03.2017 - 22:45:43
Benim hocam bana gerizekalı demişti.
En son drjkr tarafından 08.03.2017 - 23:12:06 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Re: Aşağılandim

 #3829832  gönderen v4patron
 08.03.2017 - 22:53:59
Kardeş ben silahlı kuvvetlerde de bulundum onun için bu işlerin tillahını yaşamış görmüş biri olarak sana nacizane bir tavsiyede bulunacağım hiç takma s.ktir et.
O söylediği sözü kendine yakıştırmış sana değil.Takılma git okuluna böyle lüzümsuzlar için kendine ceza verme
Kullanıcı avatarı

Re: Aşağılandim

 #3829840  gönderen drela64
 08.03.2017 - 23:06:10
tintin yazdı:Bi gün hocayı dinlerken uykum geldi derste tavanı seyretmeye başladım. Koskoca amfide hoca onu nasıl farkettiyse nereye bakıyon sen tavanda mı yazıyo diye bi başladı :D bi kere genel cerrahi stajında derste hoca çok aşırı basit bi şey sordu bilemedim. Sora weeey bi başladı :D mr ilk cahillik felan. Bi kerede bi hoca cbc nin açılımı ne dedi complete Blood counter dedim ama sor bi bunu nasıl dedim :D ben bazen kelimeleri çok saçma telaffuz ederim. İngilizceye özel değil çünkü İngilizcem de fena değildir aslında. Ama kadın sorunca birden nedense komplit blud kantır dedim. Hoca bi tiksinerek baktı nee bulut mu. Ordan sorası oy oyyy.bi saat boyunca bıkmadan benim köylülüğümden bu yaşta nasıl daha bu kadar basit bi kelimenin telaffuzunu bile bilemememden bi girdi sora hızını alamayıp çıkamadı zaten :D normalde çok çaçaronum cevap veririm ama kadına ne dicem bazen istemsiz otobüs kelimesini bile saçma bi şekilde telaffuz edebiliyom hocam Oohoo sen ne diyor mu dicem :D bişey demek istemedim. Yani genç dostum kendini Yanlız ve kötü hissetme olur öle arada. Hep müthüş cevaplar verip hep süper karakterli insanlarla haşır neşir olmuyoruz. Sen bi deneyim kazandın o hoca ise sadece kaybetti. Sana iyi günler, başarılar
tıp 1 de genetik dersinde yine gözlüğümü unutup çıkmışım yurttan.amfide en arkalara kalmışım.hoca bişeyler anlatıyo ama göremediğim için anlamıyorum da... :) hocamız beni gösterip gel bakalım yap şunu dedi.indim merdivenlerden yavaş yavaş bi tahtaya bi hocaya bi sınıfa baktım bilmiyorum dedim. giyinmesini süslenmesini biliyon bunu niye bilmiyon dedi.cevap vermedim sonra geldiğim gibi yavaş yavaş merdivenlerden çıktım.hakaret etmemişti gerçi ama benim ilkimde 1. sınıfta ancak bukadar işte. :)
Kullanıcı avatarı

Re: Aşağılandim

 #3829846  gönderen aoera
 08.03.2017 - 23:10:59
Synarthrosis yazdı:
aoera yazdı:
Synarthrosis yazdı:eger hakliysan hoca bana takmasin diyip de susma saygi cercevesinde hakkini savun. asagilanmaya alismana gerek oldugunu dusunmuyorum nacizane fikrim
burayı nasıl kazandın diyip noktalanmış bişeye verilcek her cevap olayı gereksiz yere uzatmaktan öteye gitmicektir. asıl aşağılanmayı o zaman görme ihtimalin daha da artar kanımca:) olayda söyleniş biçimi nasıldı falan arkadaş net yazmamış ama çok takılcak bişey gibi gelmedi bana güler geçerdik biz yani öyle bi durumda. kastettiğimiz hep aşağılancaksın buna alış bu normal görüşü değildi. ama her zaman kaprisli en ufak şeyde eleştircek ve laf dicek bi hoca her yerde vardır sallamamak konusunda direnç geliştirmek lazım :)
kapris yap herseye cevap ver demedim. hakliysan konusmaktan cekinme dedim bosu bosuna birilerinin egosu icin hakaretlere gulup gecmesi gerektigini dusunmuyorum. yazilan yorumlarin neredeyse hepsi ilerde de karsilasacaksin alis cinsinden.belki de herkes cok alistigi icin sineye cekmeye onlar da bu yanlisi ustunluk saniyorlardir. bu kisir dongu de donup duruyor bi zamanlar asagilananlar firsati bulayim da asagilayayim diyor. herkesin yorumuna saygi duyuyorum bu da benim fikrim
hocam biz etik açıdan doğruyu yazmaktan ziyade realiteden bahsettik hani evdeki hesap çarşıdaki hesap misali. arkadaşın verdiği örnekte ne gibi bi cevabın işleri yoluna koymasını düşünüysunuz mesela.benim dediğim de kapris yap şeklinde değildi. hele de 2. sınıf öğrencisinden bahsediyoruz burda karşısında kötü modda olan bi hocaya verceği bi cevap işleri çok daha beter hale getirebilir.tamamen olay odaklı yorumlardı hocam yoksa " aşağılanmayı normal saymak yanlış" demenize tabiki katılıyoruz.
Kullanıcı avatarı

Re: Aşağılandim

 #3829855  gönderen aoera
 08.03.2017 - 23:17:51
vedatmilor yazdı:
Jeanne yazdı:
vedatmilor yazdı:Tekrar ediyorum, hemen en yakın boş anında git dava aç.
çocuğa gereksiz gaz vermeyin bence ya
biz iki yüzlü bir toplumuz
dava aç diye arkadaşları gaz verir, iş şahitliğe gelince ben dalmıştım ben havaya bakıyordum benim çişim vardı derler
yemez şahitlik etmek
sözlüsüne girer dersten bırakır vs

daha neler duyacaksın alış falan demiyorum kesinlikle. o anda uygun bir cevap vermeliydi. ama o anda. yavaş yavaş kendini ezdirmemeyi hazırcevap olmayı öğrenir ama önündeki maçlara baksın artık
Daha neler duyacaksın diye bir şey yok. 1980'lerde tıp okumuyoruz. Aksadığım zamanlarda ölçülü fırçaları saymazsanız ki saymayalım zaten 6 senede tek bir defa hakaret işitmedim. Şahit olduğum bir hakarete uğrama olayı da olmadı. Arkadaş en fazla iki büte fazla girer, en olmadı bir kurulu alttan alır ama kişiliğinden ödün vermez.
ohoooo ne yorumlar çıkmış ya dava açmalar,kişilikten ödün vermemeler falan. yahu siz mi ayrı biyerde yaşıyosunuz. her meslekte her yaş grubunda olan duruma göre illaki laf işittiğiniz olurki durumju tartıp cevap verceğin zamanı ve vermeyeceğin zamanı da bilmek tecrübe,olgunluk ister. her lafa cevap verilmez verirsin iş daha uzar ve senin aleyhine olur. bunu karaktere, hassiyete falan bağlayıp olayı farklı yerlere çekmeyelim.arkadaşın anlattığı durumun nerdeyse aynısı amfide bizden bi arkadaşın da başına geldi. peşine bi genel gülme, arkadaştaki mod düşmesi falan oldu ama yarına aynen devam oturup da hoca ne dedii be diye konuşmadık.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Aşağılandim

 #3829857  gönderen Jeanne
 08.03.2017 - 23:19:48
vedatmilor yazdı:
Jeanne yazdı:
vedatmilor yazdı:Tekrar ediyorum, hemen en yakın boş anında git dava aç.
çocuğa gereksiz gaz vermeyin bence ya
biz iki yüzlü bir toplumuz
dava aç diye arkadaşları gaz verir, iş şahitliğe gelince ben dalmıştım ben havaya bakıyordum benim çişim vardı derler
yemez şahitlik etmek
sözlüsüne girer dersten bırakır vs

daha neler duyacaksın alış falan demiyorum kesinlikle. o anda uygun bir cevap vermeliydi. ama o anda. yavaş yavaş kendini ezdirmemeyi hazırcevap olmayı öğrenir ama önündeki maçlara baksın artık
Daha neler duyacaksın diye bir şey yok. 1980'lerde tıp okumuyoruz. Aksadığım zamanlarda ölçülü fırçaları saymazsanız ki saymayalım zaten 6 senede tek bir defa hakaret işitmedim. Şahit olduğum bir hakarete uğrama olayı da olmadı. Arkadaş en fazla iki büte fazla girer, en olmadı bir kurulu alttan alır ama kişiliğinden ödün vermez.
kesinlikle katılıyorum zaten
ama durmaz kimse yanında dava açıcam dediği zaman
gereksiz kalbi kırılır
kişiliğinden ödün vermemek için o anda gerekli cevabı uygun şekilde verebilmesi lazımdı o da olmamış. artık bunu geride bıraksın bence diyorum

 #3829934  gönderen Electroshock
 08.03.2017 - 23:57:48
Geçmiş olsun tabi de deseydin ya "üniversite sınavı ile kazandım hocam" diye :)) Bak **** bile yazmamışsın * koymuşsun olmaz böyle gurur..

Ankara Tıp Endokrin staji yıl 2004 vizitte yediğim fırça aklıma geldi. Hasta obez yani yatış nedeni bu.. vizitten önce hazırladım ettim, ilaçlarını falan da biliyom tüm grup hastanin başındayken hoca (rahmetli oldu simdi) hastayı sundurdu. Sonra "hastayı kendin tarttın mı yoksa kilosunu dosyadan mı yazdın" dedi. Ben de "dosyadan yazdım" dedim ama öyle suçlu da hissetmedim yani. Kıyamet koptu epey bi saydırdı "en sevmediğim doktor tipi" dedi bitirirken bi de :)) Dışarda anlatınca bi başka arkadaşı da "en sevmediğim doktor tipi" diyerek koyduğunu öğrendim arkadaş da "seni parmağıyla da gösterdi mi,beni gösterdi" dedi. Uzun yıllar dalgasını geçip güldük..
O 400 kişi de zaman içinde benzer şeyler yaşayacak malesef o yüzden git okuluna güzelce..

 #3829949  gönderen Electroshock
 09.03.2017 - 00:07:56
*diyerek kovduğunu öğrendim.