Pazartesi , Ekim 14 2019
1. 2. ve 3. sinif ogrencilerine ozel...
Kullanıcı avatarı

kardiyoloji ??

 #185836  gönderen dr_pelinn
 01.01.2007 - 20:51:14
arkadaşlar kardiyoloji bölümü için nereleri tavsiye edersiniz?
ya da nereleri kesinlikle tavsiye etmezsiniz?
Kullanıcı avatarı

 #185839  gönderen futuristico
 01.01.2007 - 21:08:16
pek bilgim yok cvp veremicem bu soruya..

bi de üstüne üstlük bi soru da ben yönelticem utanmadan :oops: :oops: :lol: :lol:

uludag kardiyolojiyle ilgili bildiklerinizi merakla bekliyorum lütfen yazarmısınız arkadaşlar? :roll: :roll: :roll: :)
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #185874  gönderen pelins
 01.01.2007 - 23:26:40
selam ya nereler iyi bilmiorum ama ben de kardiyoloji yazmak istiyordum 2 hafta öncesine kadar.2 haftadır kardiyo alıyorum anlıycağınız..düzce tıptakiler bilir hakan hocamız var..çılgın doktorlardan :D :evil: :evil: kızlardan kardiyolog olmaz dedi en son ders bize.adam koca yardımcı doçent olmuş şimdi sözüne inanmamak olmaz vazgeçin siz bu sevdadan :wink: :wink: şahsen ben öyle yapmaya karar verdim :o :o şaka bi yana düzceden yazılabilecek bölümün kardiyoloji olduğunu düşünüyorum,hocaların ve eğitimin iyi olduğuna inanıyorum.ama maddi açıdan pek tatmin edici olmaz sanırım..yine de asistanlık süresince dayanılabilirse iyi bi tercih olabilir bence..
Kullanıcı avatarı

 #187976  gönderen dr_pelinn
 07.01.2007 - 23:46:22
ne yani hiç kimsenin hiç bi fikri yok mu kardiyo hakkında...
mesela benim son yazılanları okuduktan sonra baya gözüm korktu ankara üniversitesinden kardiyo asistanlığı nasıl olur acaba...
ama ben tüm türkiyeyi kastediyorum sadece ankara deil tabi...