Cuma , Ekim 18 2019
Klinikler hakkında sorular, klinikleri tanıyalım v.s...

Re: Hangi branş tercihleri daha uygun olur ?

 #4298318  gönderen drcbklyn
 17.08.2019 - 11:21:10
Adele_95 yazdı:
17.08.2019 - 09:51:17
Ugurulgenn yazdı:
17.08.2019 - 09:31:22
Adele_95 yazdı:
17.08.2019 - 08:12:41
Yok daha sınava girmedim, hedef koymak istiyorum.Önümü görmeden çalışmak sinirimi bozuyor.İstediğim yer gelsin diye gerekirse birkaç kere girerim puan çok sıkıntı değil şuan o yüzden
Bi kaç defa gırermıs lan bu sınav da her gırdıgın de 3 yıl hayattan gerı dusuyorsun farkındamısın bu sınavı bu kadar kısısellestırmeyın buyutmeyın alacagınız para 6 7 mılyar dısarda hayat var genclıgın gıdıyor kafan iyi mi
Kardeşim zaten gençliğimiz gitmesin diye rahatlık diye tutturuyoruz.6 ay verip tutan bir yere gireyim desem geceleri icap nöbeti vs uğraşıcam ömür boyu, onun yerine şimdi 1 sene gitsin sonrasında rahat edelim.
Mantikli bir dusunce bu takdir ettim , bende vakti zamaninda 1.5 yillik acil de calisma seruveninden sonra aile hekimi asistanligini sectim ve suan cok mutluyum iyi puan yapamazsan tavsiye ederim ;)

Re: Hangi branş tercihleri daha uygun olur ?

 #4298323  gönderen circadian
 17.08.2019 - 11:57:18
drcbklyn yazdı:
17.08.2019 - 11:21:10
Adele_95 yazdı:
17.08.2019 - 09:51:17
Ugurulgenn yazdı:
17.08.2019 - 09:31:22

Bi kaç defa gırermıs lan bu sınav da her gırdıgın de 3 yıl hayattan gerı dusuyorsun farkındamısın bu sınavı bu kadar kısısellestırmeyın buyutmeyın alacagınız para 6 7 mılyar dısarda hayat var genclıgın gıdıyor kafan iyi mi
Kardeşim zaten gençliğimiz gitmesin diye rahatlık diye tutturuyoruz.6 ay verip tutan bir yere gireyim desem geceleri icap nöbeti vs uğraşıcam ömür boyu, onun yerine şimdi 1 sene gitsin sonrasında rahat edelim.
Mantikli bir dusunce bu takdir ettim , bende vakti zamaninda 1.5 yillik acil de calisma seruveninden sonra aile hekimi asistanligini sectim ve suan cok mutluyum iyi puan yapamazsan tavsiye ederim ;)
Yüksek bir puan almadıktan veya aşırı idealist olmadıktan sonra yazılacak en iyi bölüm. Aklın yolu bir 👍🏻
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: Hangi branş tercihleri daha uygun olur ?

 #4298324  gönderen soroz
 17.08.2019 - 11:57:40
drcbklyn yazdı:
17.08.2019 - 11:21:10
Adele_95 yazdı:
17.08.2019 - 09:51:17
Ugurulgenn yazdı:
17.08.2019 - 09:31:22

Bi kaç defa gırermıs lan bu sınav da her gırdıgın de 3 yıl hayattan gerı dusuyorsun farkındamısın bu sınavı bu kadar kısısellestırmeyın buyutmeyın alacagınız para 6 7 mılyar dısarda hayat var genclıgın gıdıyor kafan iyi mi
Kardeşim zaten gençliğimiz gitmesin diye rahatlık diye tutturuyoruz.6 ay verip tutan bir yere gireyim desem geceleri icap nöbeti vs uğraşıcam ömür boyu, onun yerine şimdi 1 sene gitsin sonrasında rahat edelim.
Mantikli bir dusunce bu takdir ettim , bende vakti zamaninda 1.5 yillik acil de calisma seruveninden sonra aile hekimi asistanligini sectim ve suan cok mutluyum iyi puan yapamazsan tavsiye ederim ;)
Hacı sen sdü acili bıraktın mı, neden 1,5 yıl gibi uzun zaman sonra bıraktın?

Re: Hangi branş tercihleri daha uygun olur ?

 #4298325  gönderen drcbklyn
 17.08.2019 - 12:06:54
soroz yazdı:
17.08.2019 - 11:57:40
drcbklyn yazdı:
17.08.2019 - 11:21:10
Adele_95 yazdı:
17.08.2019 - 09:51:17


Kardeşim zaten gençliğimiz gitmesin diye rahatlık diye tutturuyoruz.6 ay verip tutan bir yere gireyim desem geceleri icap nöbeti vs uğraşıcam ömür boyu, onun yerine şimdi 1 sene gitsin sonrasında rahat edelim.
Mantikli bir dusunce bu takdir ettim , bende vakti zamaninda 1.5 yillik acil de calisma seruveninden sonra aile hekimi asistanligini sectim ve suan cok mutluyum iyi puan yapamazsan tavsiye ederim ;)
Hacı sen sdü acili bıraktın mı, neden 1,5 yıl gibi uzun zaman sonra bıraktın?
Sdu den mezunum sdu acili bırakmadim :D ben periferde 1.5 yıl acilde calistim şefim :wink:

Re: Hangi branş tercihleri daha uygun olur ?

 #4298862  gönderen Adele_95
 18.08.2019 - 21:57:11
drcbklyn yazdı:
17.08.2019 - 11:21:10
Adele_95 yazdı:
17.08.2019 - 09:51:17
Ugurulgenn yazdı:
17.08.2019 - 09:31:22

Bi kaç defa gırermıs lan bu sınav da her gırdıgın de 3 yıl hayattan gerı dusuyorsun farkındamısın bu sınavı bu kadar kısısellestırmeyın buyutmeyın alacagınız para 6 7 mılyar dısarda hayat var genclıgın gıdıyor kafan iyi mi
Kardeşim zaten gençliğimiz gitmesin diye rahatlık diye tutturuyoruz.6 ay verip tutan bir yere gireyim desem geceleri icap nöbeti vs uğraşıcam ömür boyu, onun yerine şimdi 1 sene gitsin sonrasında rahat edelim.
Mantikli bir dusunce bu takdir ettim , bende vakti zamaninda 1.5 yillik acil de calisma seruveninden sonra aile hekimi asistanligini sectim ve suan cok mutluyum iyi puan yapamazsan tavsiye ederim ;)
Tamamdır :) çevre baskısı olmasa rahat bölüm aslında
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: Hangi branş tercihleri daha uygun olur ?

 #4298947  gönderen drbtldnz
 19.08.2019 - 00:48:17
Mikrobiyolojiyi tavsiye ediyorum.
Hem rahatlık açısından hem de biyokimya gibi sıkıcı değil eğlenceli bir sürü yanı var... Temel bilimler içinde seçilesi bir branş