Cumartesi , Eylül 21 2019
Biraz da felsefe diyorsanız....

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3586406  gönderen soneryakamoz
 17.06.2016 - 01:02:06
kayipyengec yazdı:onu kaybettim
neyi hocam :S

Re:

 #3586413  gönderen amorinthemoon
 17.06.2016 - 01:03:25
En buyuk diye sınırlayamam zaten 'en ve tek ' ke baslayan seyleri sevmiyorum secemem de
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

...

 #3586433  gönderen spironolakton
 17.06.2016 - 01:14:20
En büyük hayalim bi arkadaşın bigün it gibi yalvarip helallik istedgni görmek.etmicem tabi ki o günü sabirla bekliyorum.senle ahirette hesaplasicaz en büyük cezani orda alacaksin inşallah.
En son spironolakton tarafından 17.06.2016 - 01:17:03 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı

Re: ...

 #3586439  gönderen soneryakamoz
 17.06.2016 - 01:16:54
spironolakton yazdı:En büyük hayalim bi arkadaşın bigün it gibi yalvarip helallik istedgni görmek.etmicem tabi ki o günü sabirla bekliyorum.
hahahahah

uzaklardan temkinli şifreli bir uyarı gibi okudum :D:D:D:d

Re: ...

 #3586443  gönderen spironolakton
 17.06.2016 - 01:20:07
soneryakamoz yazdı:
spironolakton yazdı:En büyük hayalim bi arkadaşın bigün it gibi yalvarip helallik istedgni görmek.etmicem tabi ki o günü sabirla bekliyorum.
hahahahah

uzaklardan temkinli şifreli bir uyarı gibi okudum :D:D:D:d
Yok ya hocam kimseyle bi isim yok.kul halimizle çok büyük cezalar veremeyiz Allah versin kötü insanlarin cezasini ki daha azi kurtarmaz çünkü
Kullanıcı avatarı

Re: ...

 #3586446  gönderen soneryakamoz
 17.06.2016 - 01:23:13
spironolakton yazdı:
soneryakamoz yazdı:
spironolakton yazdı:En büyük hayalim bi arkadaşın bigün it gibi yalvarip helallik istedgni görmek.etmicem tabi ki o günü sabirla bekliyorum.

uzaklardan temkinli şifreli bir uyarı gibi okudum :D:D:D:d
Yok ya hocam kimseyle bi isim yok.kul halimizle çok büyük cezalar veremeyiz Allah versin kötü insanlarin cezasini ki daha azi kurtarmaz çünkü
spironolakton ile dosta doğru


:read2: :read2:

Re: ...

 #3586448  gönderen spironolakton
 17.06.2016 - 01:24:22
soneryakamoz yazdı:
spironolakton yazdı:
soneryakamoz yazdı:
uzaklardan temkinli şifreli bir uyarı gibi okudum :D:D:D:d
Yok ya hocam kimseyle bi isim yok.kul halimizle çok büyük cezalar veremeyiz Allah versin kötü insanlarin cezasini ki daha azi kurtarmaz çünkü
spironolakton ile dosta doğru


:read2: :read2:
Espri yeteneğin takdire şayan :D bu yolda ilerle geleceğin parlak diye düşünüyorum😁
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: ...

 #3586454  gönderen soneryakamoz
 17.06.2016 - 01:27:53
spironolakton yazdı: Espri yeteneğin takdire şayan :D bu yolda ilerle geleceğin parlak diye düşünüyorum😁
sade bir kişiliğim vardır :S

Re: ...

 #3586455  gönderen spironolakton
 17.06.2016 - 01:30:04
soneryakamoz yazdı:
spironolakton yazdı: Espri yeteneğin takdire şayan :D bu yolda ilerle geleceğin parlak diye düşünüyorum😁
sade bir kişiliğim vardır :S
Supersiniz bence😊

Re: ...

 #3586472  gönderen spironolakton
 17.06.2016 - 01:39:35
soneryakamoz yazdı:
spironolakton yazdı: Espri yeteneğin takdire şayan :D bu yolda ilerle geleceğin parlak diye düşünüyorum😁
sade bir kişiliğim vardır :S
....

Re:

 #3586694  gönderen kayipyengec
 17.06.2016 - 10:09:08
soneryakamoz yazdı:
kayipyengec yazdı:onu kaybettim
neyi hocam :S
en buyuk hayalimi.ztn artik yok.ne oldugunun onemi de yok :/
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3586735  gönderen kullaniciseysi
 17.06.2016 - 11:12:27
Cebim dolu bir şekilde dünyayı sevdiklerimle dolaşmak, sırf bunun için kemer sıkıyorum bi 5 yıla hayalimi gerçekleştirebilirim inşallah
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3587177  gönderen soneryakamoz
 17.06.2016 - 22:44:44
kayipyengec yazdı:
soneryakamoz yazdı:
kayipyengec yazdı:onu kaybettim
neyi hocam :S
en buyuk hayalimi.ztn artik yok.ne oldugunun onemi de yok :/
aklıma sevdiğin birisinin evlenmesi olayı geldi .s

Re:

 #3587185  gönderen drtus11
 17.06.2016 - 22:51:57
zorakitohtur yazdı:Hayal kurabilmek guzel sey...hala yasamak icin enerjin var demek,ben hayal kuramiyorum mesela...
benim enerjim var ama kuramıyorum tus kazanmayı isterim mesela ama hayal edilecek büyük bir şey değilmiş gibi geliyor hayal için fazla mı beklentiye giriyorum acaba :roll:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10