Perşembe , Ekim 17 2019
Biraz da felsefe diyorsanız....

Kullanıcı avatarı
Arkadaşlar elektrik süpürgesi almak istiyorum. Hatta bugün yarın alacağım ama ne almalıyım bir fikrim yok. Torbalımı,torbasızmı,su filtrasyonlumu? Filtrelerin değişmesi gerekmiyor değilmi sonrasında yıllarca aldığımız gibi kullanabiliyormuyuz? Fiyat aralığı 150-250 arası bir süpürge almayı düşünüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #1915072  gönderen nothernstar400
 26.08.2012 - 11:13:16
Torbalı al.Markası miele olsun en kalitelisi.Motorunu Mercedes yapıyormuş yıllarca kullanırsın.
Kullanıcı avatarı

Selam

 #1915082  gönderen padrel
 26.08.2012 - 11:30:05
faberlodit yazdı:onu bunu bilmem de, alacaksan torbalı al hocam. suluları hiç sevemedim ben. her temizlikten sonra bi de süpürgeyi temizliyon :evil:
Sulu olmayan torbasızlar daha pratik değilmi? onlardada her seferinde temizlemekmi gerekiyor makineyi? satıcı boşaltmak yeterli dedi ve çok pratik dedi ama? torbalı alırsam arkadaşın altta önerdiği samsungu almayı düşünüyorum şimdilik. Torbasız ve susuzlar hakkında bilgisi olan varmı?
Kullanıcı avatarı

Selam

 #1915092  gönderen padrel
 26.08.2012 - 11:47:20
Dostum annemde bilmiyor pek bir fikri yok. İnternetten araştırmaya çalıştım forumlardan yeteri bilgiye ulaşamadım. Eskisi yandı galiba çalışmıyor tamire verilmeyecek kadar eski. Dün teknosaya ve arçeliğe baktım. Bugün teknosa açık gidip bir tanesini alasım var. Birazda ev kirli o yüzden acil yazdım yani bugün yarın alacağım. Annemede arkadaşları suluyu tavsiye etmemiş ama pek torbasız olup sulu olmayandan susuzdan kullanan birinden fikir alamadık,malum torbalıda da sürekli torba almak gerekiyor,geçen tam 10 lu aldım makine yandı ama çok eski bir modeldi.
SAMSUNG SC 6780 -MAVİ- ELEKTRİKLİ SÜPÜRGE,bu torbasız ve susuz yani torbasız ve susuz yorumu hiç okuyamadım. Burdaki yorumlarla bugün karar verip almayı düşünüyorum.

 #1915096  gönderen tussuruk
 26.08.2012 - 11:50:36
Sulu olmayan torbasizlardanda uzak dur ben onlardan almistim bosaltirken zor oluyio ortaligi tozutuyo torbali en iyi
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #1915117  gönderen dr__opticus
 26.08.2012 - 12:45:58
arnica bora tavsiye ediyorum. sulu olmasina ragmen temizligi kolay. diger sulu sugurgeler gibi (arnicanin eski modelleri mesela) her bi parcasini temizlemek zorunda kalmiyosun. sadece su haznesi yikaniyo. pratik ve saglikli
Kullanıcı avatarı

 #1915118  gönderen bellapais
 26.08.2012 - 12:51:36
ben sesten nefret ederim rowenta silence aldım torbalı susuz ve torbayı yıldan yıla belki değiştiriyorum tasiye ederim gece yarısı bile çalıştırabilirsin..
Kullanıcı avatarı

Re: Selam

 #1915121  gönderen glory86
 26.08.2012 - 12:53:06
faberlodit yazdı:
padrel yazdı:
faberlodit yazdı:onu bunu bilmem de, alacaksan torbalı al hocam. suluları hiç sevemedim ben. her temizlikten sonra bi de süpürgeyi temizliyon :evil:
Sulu olmayan torbasızlar daha pratik değilmi? onlardada her seferinde temizlemekmi gerekiyor makineyi? satıcı boşaltmak yeterli dedi ve çok pratik dedi ama? torbalı alırsam arkadaşın altta önerdiği samsungu almayı düşünüyorum şimdilik. Torbasız ve susuzlar hakkında bilgisi olan varmı?
adamın işi satmak hocam ;) inanma sen onlara. hiç iyi anılarım yok benim sulu makinemle :) boşaltmak kolay olsa keşke. her defasında bir yeri tıkanıyor. ufak gözenekler var oraları falan temizlemek gerekiyor. evi süpürdüğün kadar zaman kaybediyorsun parçaları temizlerken. bi de iğrenç oluyo.
söküp geri takmaktan ustalaşıyorsun ama bir süre sonra :) ufak bir tamirci dükkanı açacak kıvama geliyorsun. biraz da meraklıysan zamanla sökmemen gereken yerleri de söküyorsun :)
sözün özü torbalı süpürge candır hocam ;)

bi de cinsiyetini bilmiyorum ama erkeksen annene bırak bu makine seçme işini, evliysen de eşine ;)
faber senin makinenin markası ne?
geçen anneme delonghi marka sulu süpürge aldık. autoclean özelliği var. süpürme bittiğinde azbişey şampuan koyup autoclean tuşuna basıyorsun temizliyor.. ama daha çok yeni yüzden tavsiye edemicem. ama şu an için annem memnun ;)
Kullanıcı avatarı

Re: Selam

 #1915143  gönderen bellapais
 26.08.2012 - 13:44:48
faberlodit yazdı:
glory86 yazdı:
faberlodit yazdı: adamın işi satmak hocam ;) inanma sen onlara. hiç iyi anılarım yok benim sulu makinemle :) boşaltmak kolay olsa keşke. her defasında bir yeri tıkanıyor. ufak gözenekler var oraları falan temizlemek gerekiyor. evi süpürdüğün kadar zaman kaybediyorsun parçaları temizlerken. bi de iğrenç oluyo.
söküp geri takmaktan ustalaşıyorsun ama bir süre sonra :) ufak bir tamirci dükkanı açacak kıvama geliyorsun. biraz da meraklıysan zamanla sökmemen gereken yerleri de söküyorsun :)
sözün özü torbalı süpürge candır hocam ;)

bi de cinsiyetini bilmiyorum ama erkeksen annene bırak bu makine seçme işini, evliysen de eşine ;)
faber senin makinenin markası ne?
geçen anneme delonghi marka sulu süpürge aldık. autoclean özelliği var. süpürme bittiğinde azbişey şampuan koyup autoclean tuşuna basıyorsun temizliyor.. ama daha çok yeni yüzden tavsiye edemicem. ama şu an için annem memnun ;)
CVS diye bir sey glory. emin degilim. su an obur odada duruyor, yuzunu bile gormek istemiyorum. avukatima vekaleti verdim zaten. ne gerekiyorsa yapacak, tek celsede ayrilmak istiyom. nafakaya karsilik faturasini verecem. yeter ki gitsin :)

saka bir yana bir daha alacaksam asla sulu olanindan almayacam. onunla mi ugrasacam :) her ne kadar film zevkimiz uyusmasa da bella'nin tavsiyesini yazdim bi kenara ;) sessizmis bi de :)
ya ben korku filmi izleyecem sanarak izledim o palyaço katil çıkacak filan ondan sonuna kadar bekledim yok hayallerim kırıldı ha bide üstüne şaşırdım istediğim duygu tad bu değildi yaaa
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #1915153  gönderen zaradam
 26.08.2012 - 13:54:35
..
En son zaradam tarafından 27.11.2012 - 22:33:41 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı

selam

 #1915159  gönderen padrel
 26.08.2012 - 14:02:34
burda yazılanlardan birini alacam,sessizi bende gördüm,biraz pahalı vermeyi düşündüğümün üstünde ama çokta güzel be ya gürültüsüz çalışması büyük bir artı,o kadar fark vermeye değebilir