Cumartesi , Eylül 21 2019
Biraz da felsefe diyorsanız....

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269953  gönderen fenerlialper
 25.07.2015 - 22:31:48
nickomisin yazdı:o zaman hiç biber yemeyeli mi :)

havuç yiyelim mesela
sonunda bizi yanıltmaz, bir sürprizi yok, risksiz..

biber aşk evliliğiyse
havuç mantık evliliği o zaman
kafam yine zehir gibi :af:
Havuçtaki A vitamini vücutta depolanır,uzun süre saklanır ve gerçekleri daha iyi görmeyi sağlar.Biberdeki C vitaminininse depo formu yok,yediğin gün etkili sadece ama eksikliği büyük dert.Sebzelere göre aşk benzetmeniz güzel olmuş :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269956  gönderen nickomisin
 25.07.2015 - 22:31:57
şafkat mi şevkat mi :roll:



tdk dan bakıp edit: 'şefkat' miş
En son nickomisin tarafından 25.07.2015 - 22:35:26 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269959  gönderen meritamon
 25.07.2015 - 22:33:04
nickomisin yazdı:
Vegabond yazdı:
nickomisin yazdı:başka başlıkta bana kızdılar ya
erkek doktorlara atar yaptım diye : )))
ben de evimmiş gibi bu başlığa geldim
az şefkat pleaseeeee
ahahahah :)
Gel dedin nicko hanım :D
işte bunu diycektim
ahahahah :)
orda bana kızdılar yhaaa
az bi şefkat göstersene nolurrr :bshame:

bizde ona kızarız :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269960  gönderen drsuphi
 25.07.2015 - 22:33:17
nickomisin yazdı:şafkat mi şevkat mi :roll:
Şevket olmasın..?
En son drsuphi tarafından 25.07.2015 - 22:37:36 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269963  gönderen nickomisin
 25.07.2015 - 22:34:21
fenerlialper yazdı:
nickomisin yazdı:o zaman hiç biber yemeyeli mi :)

havuç yiyelim mesela
sonunda bizi yanıltmaz, bir sürprizi yok, risksiz..

biber aşk evliliğiyse
havuç mantık evliliği o zaman
kafam yine zehir gibi :af:
Havuçtaki A vitamini vücutta depolanır,uzun süre saklanır ve gerçekleri daha iyi görmeyi sağlar.Biberdeki C vitaminininse depo formu yok,yediğin gün etkili sadece ama eksikliği büyük dert.Sebzelere göre aşk benzetmeniz güzel olmuş :)
süpper ya
ben tabi bunu düşünerek yazmamıştım ama müthiş bir açıklama olmuş teşekkürler :)

Re:

 #3269969  gönderen Vegabond
 25.07.2015 - 22:37:37
nickomisin yazdı:
Vegabond yazdı:
nickomisin yazdı:başka başlıkta bana kızdılar ya
erkek doktorlara atar yaptım diye : )))
ben de evimmiş gibi bu başlığa geldim
az şefkat pleaseeeee
ahahahah :)
Gel dedin nicko hanım :D
işte bunu diycektim
ahahahah :)
orda bana kızdılar yhaaa
az bi şefkat göstersene nolurrr :bshame:
Sen onları kafaya takma. Senin nasıl değerli biri olduğunu anlamamışlar.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269974  gönderen nickomisin
 25.07.2015 - 22:42:18
meritamon yazdı:bizde ona kızarız :)
Vegabond yazdı:Sen onları kafaya takma. Senin nasıl değerli biri olduğunu anlamamışlar.
tamam şidmi daha iyiyim sağolun :)
hemen de kızdı ya
insan bi tanır dımı
bi kım bu gercekten kotu bırı falan mı der
anlamadan dınlemeden kızıyolar
seeemiom ben onları
bida başka başlıkta oynamıycammmm :bh: :bh:
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re:

 #3269980  gönderen Vegabond
 25.07.2015 - 22:45:05
nickomisin yazdı:
meritamon yazdı:bizde ona kızarız :)
Vegabond yazdı:Sen onları kafaya takma. Senin nasıl değerli biri olduğunu anlamamışlar.
tamam şidmi daha iyiyim sağolun :)
hemen de kızdı ya
insan bi tanır dımı
bi kım bu gercekten kotu bırı falan mı der
anlamadan dınlemeden kızıyolar
seeemiom ben onları
bida başka başlıkta oynamıycammmm :bh: :bh:
İnsanlar çok mutsuz herkes kızacak yer arıyor nicko hanım.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269981  gönderen kutsaclirapunzel
 25.07.2015 - 22:46:11
nickomisin yazdı:
meritamon yazdı:bizde ona kızarız :)
Vegabond yazdı:Sen onları kafaya takma. Senin nasıl değerli biri olduğunu anlamamışlar.
tamam şidmi daha iyiyim sağolun :)
hemen de kızdı ya
insan bi tanır dımı
bi kım bu gercekten kotu bırı falan mı der
anlamadan dınlemeden kızıyolar
seeemiom ben onları
bida başka başlıkta oynamıycammmm :bh: :bh:
kurban oldugum senin ne işin var tıpçı çirkin kız başlıgında?
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269985  gönderen fenerlialper
 25.07.2015 - 22:48:48
nickomisin yazdı:
fenerlialper yazdı:
nickomisin yazdı:o zaman hiç biber yemeyeli mi :)

havuç yiyelim mesela
sonunda bizi yanıltmaz, bir sürprizi yok, risksiz..

biber aşk evliliğiyse
havuç mantık evliliği o zaman
kafam yine zehir gibi :af:
Havuçtaki A vitamini vücutta depolanır,uzun süre saklanır ve gerçekleri daha iyi görmeyi sağlar.Biberdeki C vitaminininse depo formu yok,yediğin gün etkili sadece ama eksikliği büyük dert.Sebzelere göre aşk benzetmeniz güzel olmuş :)
süpper ya
ben tabi bunu düşünerek yazmamıştım ama müthiş bir açıklama olmuş teşekkürler :)
Sevindim beğenmenize :)
Kullanıcı avatarı

 #3269989  gönderen kutsaclirapunzel
 25.07.2015 - 22:51:18
meritamon yazdı:
kutsaclirapunzel yazdı:
meritamon yazdı:bugün çok mutlu olan oldu mu :)
ben oldum. hatta şimdi harika bi yemek yicem. çok mutluyum.
ya insan yemek yicem diye mutlu olur mu :)
ne felsefesi yapılır bunun ama şuan hiç o kafada değilim. şunlardan bahsederdim:

açken mutsuz olmak, aç ayı oynamaz, açken sen değilsin, umut fakirin ekmeği etc...
obez olmadıgımı belirtirdim
yemek dısında mutluluk veren şeylerin olmayısı giriş gelişme sonuç.........
polyannayı yad ediş
ve kapanışş
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269993  gönderen nickomisin
 25.07.2015 - 22:52:20
kutsaclirapunzel yazdı:
nickomisin yazdı:
meritamon yazdı:bizde ona kızarız :)
Vegabond yazdı:Sen onları kafaya takma. Senin nasıl değerli biri olduğunu anlamamışlar.
tamam şidmi daha iyiyim sağolun :)
hemen de kızdı ya
insan bi tanır dımı
bi kım bu gercekten kotu bırı falan mı der
anlamadan dınlemeden kızıyolar
seeemiom ben onları
bida başka başlıkta oynamıycammmm :bh: :bh:
kurban oldugum senin ne işin var tıpçı çirkin kız başlıgında?
ne bileyim yaaaa
yolumu şaşırdım zaaaar .p
zaten başlık bile kabul etmedi beni bak
güzel oldugumu mu anladı acbbbbbb ahafahskjshsjs

şimdi bak bunu okuyan da beni kendını begenmiş sanacak
oysa degılım valla
burnum ve kafam cok buyuk

hatta gecen hoşlandıgım erkek bana kafan cok buyuk dedi
başlık bile açılır şu cümleye

'hoşlandığım adam bana koca kafalı dedi' afagshsgsg
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3270002  gönderen kutsaclirapunzel
 25.07.2015 - 22:58:48
nickomisin yazdı:
kutsaclirapunzel yazdı:
nickomisin yazdı: tamam şidmi daha iyiyim sağolun :)
hemen de kızdı ya
insan bi tanır dımı
bi kım bu gercekten kotu bırı falan mı der
anlamadan dınlemeden kızıyolar
seeemiom ben onları
bida başka başlıkta oynamıycammmm :bh: :bh:
kurban oldugum senin ne işin var tıpçı çirkin kız başlıgında?
ne bileyim yaaaa
yolumu şaşırdım zaaaar .p
zaten başlık bile kabul etmedi beni bak
güzel oldugumu mu anladı acbbbbbb ahafahskjshsjs

şimdi bak bunu okuyan da beni kendını begenmiş sanacak
oysa degılım valla
burnum ve kafam cok buyuk

hatta gecen hoşlandıgım erkek bana kafan cok buyuk dedi
başlık bile açılır şu cümleye

'hoşlandığım adam bana koca kafalı dedi' afagshsgsg
olum biz güzeliz, velev ki çirkiniz pardon o gezi şeysiydi.


hala hoşlanmıyorsun değil mi ?
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3270013  gönderen nickomisin
 25.07.2015 - 23:03:21
kutsaclirapunzel yazdı:
nickomisin yazdı:
kutsaclirapunzel yazdı: kurban oldugum senin ne işin var tıpçı çirkin kız başlıgında?
ne bileyim yaaaa
yolumu şaşırdım zaaaar .p
zaten başlık bile kabul etmedi beni bak
güzel oldugumu mu anladı acbbbbbb ahafahskjshsjs

şimdi bak bunu okuyan da beni kendını begenmiş sanacak
oysa degılım valla
burnum ve kafam cok buyuk

hatta gecen hoşlandıgım erkek bana kafan cok buyuk dedi
başlık bile açılır şu cümleye

'hoşlandığım adam bana koca kafalı dedi' afagshsgsg
olum biz güzeliz, velev ki çirkiniz pardon o gezi şeysiydi.


hala hoşlanmıyorsun değil mi ?
koca kafama rağmen severse hoşlanmak ne kelime tapacam ona :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3270277  gönderen drsuphi
 26.07.2015 - 09:27:37
drsuphi yazdı:hepimizin içinde olan, sık sık düşündüğümüz durum. sayısı arttıkça "nasılsa bi yerden sonra bi b.kluk çıkıp üzüleceksem, şimdi niye keyfimi bozayım ki" vurdumduymazlığına erişiliyor bence.. zamanla şey oluyor.


bugün deneyeceğim. korkmalı mıyız, korkmamalı mıyız?

ben şimdi nöbette bayağı mutluyum. kötü bişeyler olacağını pek düşünmüyorum. aklıma bile gelmiyor hatta. yarın sabah sonucu yazacağım. :)
Hoop sonuç müspet! :)

Korkmuyoruz arkadaş, bugün daha da mutlu olma ihtimalim var hatta.. Biraz çekiniyorum sadece :p

Yapmak istediklerimizi bilip yaptığımız sürece "denedim ve olmadı" demenin rahatlığı hiçbirşeyde yok.

Sosyal mesajimi da verdiğime göre azalarak bitiyorum şimdi.. Biraz uyku canım!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9