Cuma , Eylül 20 2019
Biraz da felsefe diyorsanız....

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Kullanıcı avatarı

çok mutlu olunca korkmak?

 #3269008  gönderen nickomisin
 24.07.2015 - 18:47:34
Sanki her an bir sorun çıkacakmış da bir anda bütün mutluluğunuz bitiverecekmiş gibi bir his
Tedirginlik..
Korku..


Size de oluyor mu??
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

 #3269010  gönderen ozzylem
 24.07.2015 - 18:51:56
hiç mutlu olamayacağınızı düşünüp korkmaktan daha iyi değil midir

Re:

 #3269011  gönderen Vegabond
 24.07.2015 - 18:56:01
Ben asıl ne zamandır nickomisin ortalarda yok diye korkar olduydum.
Özlem hanım gerekli cevabı vermiş.
Bu arada ne güzel dertlerin var. :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269013  gönderen johncartermd
 24.07.2015 - 19:03:03
gençken daha mutlu olmaya meyyal bi insanmışım
şimdi düşündüm de ne zamandır böyle bi ruh hali içine girmedim
varsa yoksa niye böyle/neden/ ne zaman bitecek/nereye gitsem de bitse/ bitse de gitsek modundayım.
uzun zamandır beni mutlu edecek bi şey yok hayatımda.. bu yaşımda hayatım bitmiş gibi hissediyorum..
çok genç ölümler gördüm. bu da beni çok etkiledi sanırım. her genç ölümde içimden benden 1 yaş küçük 2 yaş küçük ben ondan 2 yıl daha uzun zamandır dünyadayım. fazladan yaşıyorum hissi böyle böyle oturdu içime..
artık hiç mutlu olamayacakmışım hissi daha hakim..

Re:

 #3269014  gönderen mdloji
 24.07.2015 - 19:03:18
Mutlu olmaktan korkmak var bi de

 #3269015  gönderen natoz
 24.07.2015 - 19:10:16
Evet çok.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #3269018  gönderen nickomisin
 24.07.2015 - 19:12:11
ozzylem yazdı:hiç mutlu olamayacağınızı düşünüp korkmaktan daha iyi değil midir
evet belki de korkunun en güzel şeklidir bu..
ama yine olmasa da insan mutluluğunu doya doya yaşayabilse keşke..
Kullanıcı avatarı

 #3269019  gönderen meritamon
 24.07.2015 - 19:12:22
çok mutlu olma kavramı yok bende ...o yüzden bilemicem
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269021  gönderen nickomisin
 24.07.2015 - 19:13:00
Vegabond yazdı:Ben asıl ne zamandır nickomisin ortalarda yok diye korkar olduydum.
Özlem hanım gerekli cevabı vermiş.
Bu arada ne güzel dertlerin var. :)
sağol eksik olma
keşke bütün dertlerimiz böyle olsa dimi..
En son nickomisin tarafından 24.07.2015 - 19:23:04 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

 #3269022  gönderen natoz
 24.07.2015 - 19:13:29
meritamon yazdı:çok mutlu olma kavramı yok bende ...o yüzden bilemicem
Aynen bırak çok mutlu normal mutlu olmak bile kavram eksik :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269025  gönderen nickomisin
 24.07.2015 - 19:14:45
rüyamın anlamı

(evet ruya anlamlarına ınanıyorum, çıktıgı çok fazla oldu)

Resim
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #3269031  gönderen nickomisin
 24.07.2015 - 19:21:19
meritamon yazdı:çok mutlu olma kavramı yok bende ...o yüzden bilemicem
benim de ne zaman olsa birkaç gün sürüyor sonra arkasından hep bir pislik...

2-3 sene önce neye elimi attıysam elimde patladı..
özel hayat, iş hayatı falan..
o günlerden sonra plan yapmayı bıraktım derim hep, en fazla 3 gün sonramı planlıyorum, o da çok mecbur kalırsam...

bir de o günlerden sonra hiç böylesine korkacak kadar mutlu olmamışım onu fark ettim bugün..

neyse önceden yaşadığım sevimsiz olayları da abartmak istemiyorum
sağlığım yerinde çok şükür, en önemlisi o..

aynı gün içinde bir ark ımınn meme ca oldugunu, hast de gencecık bır dr un mıde ca dan öldüğünü, 5 yaşında tanıdıgım bir çocuğun lösemiden ölmek üzere olduğunu öğrendim..

o yüzden hakkikaten bu başlık biraz şey gibi oldu hani sözlüklerde olur ya;
(yazmaya utandım link vercem)
https://eksisozluk.com/derdini-sikeyim-butonu--3241073
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3269033  gönderen drrapunzel0101
 24.07.2015 - 19:25:29
o korkuyu seviyorum!
zira o korku olmadan tadına varmışken mutluluğun, güm diye tuzla buz oluveriyor her şey. o korku olduğunda ise genelde boşa çıkıyor korkularım..
hayatın benimle bi alıp veremediği var falan demiyorum..

belki de korkuyla beklemek nedeniyle daha yavaş akıyor zaman, ve tam da bu nedenle bana o zaman dilimi daha uzun sürmüş gibi geliyor...
kim bilir...
Kullanıcı avatarı

 #3269044  gönderen meritamon
 24.07.2015 - 19:46:26
nickomisin yazdı:
meritamon yazdı:çok mutlu olma kavramı yok bende ...o yüzden bilemicem
benim de ne zaman olsa birkaç gün sürüyor sonra arkasından hep bir pislik...

2-3 sene önce neye elimi attıysam elimde patladı..
özel hayat, iş hayatı falan..
o günlerden sonra plan yapmayı bıraktım derim hep, en fazla 3 gün sonramı planlıyorum, o da çok mecbur kalırsam...

bir de o günlerden sonra hiç böylesine korkacak kadar mutlu olmamışım onu fark ettim bugün..

neyse önceden yaşadığım sevimsiz olayları da abartmak istemiyorum
sağlığım yerinde çok şükür, en önemlisi o..

aynı gün içinde bir ark ımınn meme ca oldugunu, hast de gencecık bır dr un mıde ca dan öldüğünü, 5 yaşında tanıdıgım bir çocuğun lösemiden ölmek üzere olduğunu öğrendim..

o yüzden hakkikaten bu başlık biraz şey gibi oldu hani sözlüklerde olur ya;
(yazmaya utandım link vercem)
https://eksisozluk.com/derdini-sikeyim-butonu--3241073

çok mutlu olmak biraz seçimlerimiz biraz şans biraz zamanlama ile ilgili sanırım.

ben herhangi bir şeye ne çok üzülüyorum ne de çok mutlu oluyorum :)

çok mutlu olmak=korkmak başıma gelirse yazcam buraya
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9