Perşembe , Ekim 17 2019
Biraz da felsefe diyorsanız....

Kullanıcı avatarı

Re:

 #3235421  gönderen kutsaclirapunzel
 09.06.2015 - 22:44:53
doktorbilal yazdı:
kutsaclirapunzel yazdı:
drrapunzel0101 yazdı: troll değil mi???!! 8O ay ben şok ben iptal 8O

e o halde öyle cevap çok açık ve nettir: suç tabi :roll:
Bilal evli bir hemşirenin adını Facebook hesabını burada paylaşmış bir abimiz. Evli kadınlara özel ilgisi olduğu kesin. Eminim hemşire hanım çocuguyla ilgilendi diye Bilal abi burada paylaştı. Başka açıklaması olamaz. Bak onu ben yapsaydım 2018e kadar banlarlardı. Ama Bilal başka.
Şimdi bunları okuyorsan seviyoruz seni Bilal abi. Bigun evlenmen dileğiyle.
sağol kütsaçlı :D
Böyle de şeker bi adam
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3235422  gönderen drrapunzel0101
 09.06.2015 - 22:46:30
kutsaclirapunzel yazdı:
drrapunzel0101 yazdı:
kutsaclirapunzel yazdı: Konuyu Bilal açmış. Yoksa gerici değiliz. Bilalin olayı bu. Hangi kadın candır başlığında " evli olup mesajlaşırken kocam kıskanıyor, çocukla ilgilenmem lazım demeyen kadın candır" diyen biri Bilal. Aslında ozunde iyi biri. Troll de değil Bilal bu. Evli kadına mesaj atanları taşlamıyoruz, Bilal aslında şunu soruyor " evli kadınla flort etmek suç mu "
troll değil mi???!! 8O ay ben şok ben iptal 8O

e o halde öyle cevap çok açık ve nettir: suç tabi :roll:
Bilal evli bir hemşirenin adını Facebook hesabını burada paylaşmış bir abimiz. Evli kadınlara özel ilgisi olduğu kesin. Eminim hemşire hanım çocuguyla ilgilendi diye Bilal abi burada paylaştı. Başka açıklaması olamaz. Bak onu ben yapsaydım 2018e kadar banlarlardı. Ama Bilal başka.
Şimdi bunları okuyorsan seviyoruz seni Bilal abi. Bigun evlenmen dileğiyle.
şimdi kıskandın mı sevdin mi pek anlamadım...
fakat buna benzer bir durumda -bilal mi değil mi bilmiyorum- birisi için "elemanı tanıyorum beyler, efendi biri, bunlar hep trollük" falan dediydin gibi hatırladım..
amaan neyse.. ben biraz daha şalgam içmezsem yanar beynim!
sevgiler&saygılar
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3235424  gönderen drrapunzel0101
 09.06.2015 - 22:47:17
doktorbilal yazdı:
drrapunzel0101 yazdı:
kutsaclirapunzel yazdı: Konuyu Bilal açmış. Yoksa gerici değiliz. Bilalin olayı bu. Hangi kadın candır başlığında " evli olup mesajlaşırken kocam kıskanıyor, çocukla ilgilenmem lazım demeyen kadın candır" diyen biri Bilal. Aslında ozunde iyi biri. Troll de değil Bilal bu. Evli kadına mesaj atanları taşlamıyoruz, Bilal aslında şunu soruyor " evli kadınla flort etmek suç mu "
troll değil mi???!! 8O ay ben şok ben iptal 8O

e o halde öyle cevap çok açık ve nettir: suç tabi :roll:
Ali Ağaoğlu çekerse suç değil :D
ama şimdi o bambaşka bir konu... belki istediğini bulmuştur... olamaz mı :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3235426  gönderen doktorbilal
 09.06.2015 - 22:48:35
drrapunzel0101 yazdı:
doktorbilal yazdı:
drrapunzel0101 yazdı: troll değil mi???!! 8O ay ben şok ben iptal 8O

e o halde öyle cevap çok açık ve nettir: suç tabi :roll:
Ali Ağaoğlu çekerse suç değil :D
ama şimdi o bambaşka bir konu... belki istediğini bulmuştur... olamaz mı :)
bu değil :D
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3235428  gönderen drrapunzel0101
 09.06.2015 - 22:50:13
doktorbilal yazdı:
drrapunzel0101 yazdı:
doktorbilal yazdı: Ali Ağaoğlu çekerse suç değil :D
ama şimdi o bambaşka bir konu... belki istediğini bulmuştur... olamaz mı :)
bu değil :D
bu hiç değil!

Re:

 #3235435  gönderen mdloji
 09.06.2015 - 22:55:04
kutsaclirapunzel yazdı:
doktorbilal yazdı:
kutsaclirapunzel yazdı: Bilal evli bir hemşirenin adını Facebook hesabını burada paylaşmış bir abimiz. Evli kadınlara özel ilgisi olduğu kesin. Eminim hemşire hanım çocuguyla ilgilendi diye Bilal abi burada paylaştı. Başka açıklaması olamaz. Bak onu ben yapsaydım 2018e kadar banlarlardı. Ama Bilal başka.
Şimdi bunları okuyorsan seviyoruz seni Bilal abi. Bigun evlenmen dileğiyle.
sağol kütsaçlı :D
Böyle de şeker bi adam
Sen daha şekersin
Bu canımız ciğerimiz de rahatsız olacağını bile bile bir üyenin rahatça gerçek ismini buraya yazabilen
üstelik facede deşifre etmeye tehdit edebilen tatlış mı tatlış bi üyemiz
bilalle şansını denesene çok uyumlu gördüm sizi
ha tırsmıyo da değilim senden ne yapsa yeridir hesabı.
uğraşma diyorlar diyorlar ama dayanamıyorum sana bebeğim
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3235436  gönderen kutsaclirapunzel
 09.06.2015 - 22:56:17
drrapunzel0101 yazdı:
kutsaclirapunzel yazdı:
drrapunzel0101 yazdı: troll değil mi???!! 8O ay ben şok ben iptal 8O

e o halde öyle cevap çok açık ve nettir: suç tabi :roll:
Bilal evli bir hemşirenin adını Facebook hesabını burada paylaşmış bir abimiz. Evli kadınlara özel ilgisi olduğu kesin. Eminim hemşire hanım çocuguyla ilgilendi diye Bilal abi burada paylaştı. Başka açıklaması olamaz. Bak onu ben yapsaydım 2018e kadar banlarlardı. Ama Bilal başka.
Şimdi bunları okuyorsan seviyoruz seni Bilal abi. Bigun evlenmen dileğiyle.
şimdi kıskandın mı sevdin mi pek anlamadım...
fakat buna benzer bir durumda -bilal mi değil mi bilmiyorum- birisi için "elemanı tanıyorum beyler, efendi biri, bunlar hep trollük" falan dediydin gibi hatırladım..
amaan neyse.. ben biraz daha şalgam içmezsem yanar beynim!
sevgiler&saygılar
"bunlar hep trolluk"
Üzgünüm böyle bir lafım yoktu senaryoda. Kim demişse guzel demiş
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3235450  gönderen drrapunzel0101
 09.06.2015 - 23:06:45
kutsaclirapunzel yazdı:
drrapunzel0101 yazdı:
kutsaclirapunzel yazdı: Bilal evli bir hemşirenin adını Facebook hesabını burada paylaşmış bir abimiz. Evli kadınlara özel ilgisi olduğu kesin. Eminim hemşire hanım çocuguyla ilgilendi diye Bilal abi burada paylaştı. Başka açıklaması olamaz. Bak onu ben yapsaydım 2018e kadar banlarlardı. Ama Bilal başka.
Şimdi bunları okuyorsan seviyoruz seni Bilal abi. Bigun evlenmen dileğiyle.
şimdi kıskandın mı sevdin mi pek anlamadım...
fakat buna benzer bir durumda -bilal mi değil mi bilmiyorum- birisi için "elemanı tanıyorum beyler, efendi biri, bunlar hep trollük" falan dediydin gibi hatırladım..
amaan neyse.. ben biraz daha şalgam içmezsem yanar beynim!
sevgiler&saygılar
"bunlar hep trolluk"
Üzgünüm böyle bir lafım yoktu senaryoda. Kim demişse guzel demiş
her cümleyi hatırlayamadığım için özet geçiverdim yahu anlayış lütfen :oops:
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3235454  gönderen drsvc
 09.06.2015 - 23:12:23
ali_star yazdı:Evli bir kadınla tabikide mesajlaşılabilir.. Tabi kocasıysan.. :secret:
:) :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3235464  gönderen DrGulsever
 09.06.2015 - 23:24:30
kamala yazdı:ara ne diyeceksen de kapat.
Güzel yaklaşım
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3235594  gönderen doktorbilal
 10.06.2015 - 05:52:22
mdloji yazdı:
kutsaclirapunzel yazdı:
doktorbilal yazdı: sağol kütsaçlı :D
Böyle de şeker bi adam
Sen daha şekersin
Bu canımız ciğerimiz de rahatsız olacağını bile bile bir üyenin rahatça gerçek ismini buraya yazabilen
üstelik facede deşifre etmeye tehdit edebilen tatlış mı tatlış bi üyemiz
bilalle şansını denesene çok uyumlu gördüm sizi
ha tırsmıyo da değilim senden ne yapsa yeridir hesabı.
uğraşma diyorlar diyorlar ama dayanamıyorum sana bebeğim
kutsaçlırapunzel credozz ile çıkıyor diyorlardı :D

Re:

 #3235603  gönderen mdloji
 10.06.2015 - 07:14:23
doktorbilal yazdı:
mdloji yazdı:
kutsaclirapunzel yazdı: Böyle de şeker bi adam
Sen daha şekersin
Bu canımız ciğerimiz de rahatsız olacağını bile bile bir üyenin rahatça gerçek ismini buraya yazabilen
üstelik facede deşifre etmeye tehdit edebilen tatlış mı tatlış bi üyemiz
bilalle şansını denesene çok uyumlu gördüm sizi
ha tırsmıyo da değilim senden ne yapsa yeridir hesabı.
uğraşma diyorlar diyorlar ama dayanamıyorum sana bebeğim
kutsaçlırapunzel credozz ile çıkıyor diyorlardı :D
ohannnesss :lol:
biri bana çimdik atsın
vay anam vay neler dönmüş ya serhat diyimmi
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3235607  gönderen doktorbilal
 10.06.2015 - 07:19:39
mdloji yazdı:
doktorbilal yazdı:
mdloji yazdı: Sen daha şekersin
Bu canımız ciğerimiz de rahatsız olacağını bile bile bir üyenin rahatça gerçek ismini buraya yazabilen
üstelik facede deşifre etmeye tehdit edebilen tatlış mı tatlış bi üyemiz
bilalle şansını denesene çok uyumlu gördüm sizi
ha tırsmıyo da değilim senden ne yapsa yeridir hesabı.
uğraşma diyorlar diyorlar ama dayanamıyorum sana bebeğim
kutsaçlırapunzel credozz ile çıkıyor diyorlardı :D
ohannnesss :lol:
biri bana çimdik atsın
vay anam vay neler dönmüş ya serhat diyimmi
slm nbr mdloji :D

Re:

 #3235608  gönderen mdloji
 10.06.2015 - 07:25:13
doktorbilal yazdı:
mdloji yazdı:
doktorbilal yazdı: kutsaçlırapunzel credozz ile çıkıyor diyorlardı :D
ohannnesss :lol:
biri bana çimdik atsın
vay anam vay neler dönmüş ya serhat diyimmi
slm nbr mdloji :D
ulan yanarım yanarım şu forumun istihbarat teşkilatından bi kanka edinemediğime yanarım
hep bi şok hep bi şok