Perşembe , Ekim 17 2019
Biraz da felsefe diyorsanız....

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Re: Drtus (Facebook) taki ahlak bekçileri

 #3279971  gönderen Vegabond
 07.08.2015 - 13:50:47
nickomisin yazdı:
drriza yazdı:Özel yada genelden rahatsız olduğunuz tüm mesaj ve konuları yöneticilerimize bildirebilirsiniz arkadaşlar. Burda moderatörlerimiz konuya espirili şekilde yaklaşmışlar. Her tür meslektaşımıza açığız . Herşey saygı çerçevesinde döndükten sonra sorun yok. Ama burdaki saygıyı diğer sosyal medya sayfalarından daha fazla olduğuna inanıyorum. Herşeyden onemlı ben ve moderatorlerımızde dahıl kullandıgı uslup ve anlasılabılır olmak onemlı. Burda mımıklerımızı ve dusuncelerımız harflere tam dokemedıgımız ıcın yanlıs anlasılmamak adına daha dogru kelımeler secerek paylasımlarda bulunmalıyız!!!!
Teşekkürler herkese....

Biz teşekkür ederiz.
Sorun yok Rıza Bey, ben yazmayı severim bilirsiniz, sosyal bir tespit olarak yazıp paylaştım eğlenip yorum yapıp tartışıyoruz...
Bu başlığın başka bir açılmama sebebi yok yani
Ayrıca bence de buradaki saygı, diğer sosyal medya sayfalarından daha fazla, ki bunu daha önce açtığım bir başlıkta da belirtmiştim ve çok beğeni ve güzel yorumlar almıştım zaten
Sitede emeği geçen herkese teşekkürler

http://www.drtus.com/yeni/modules.php?n ... sc&start=0
Halk sağlıkçı biraz asi olmalı.
Kullanıcı avatarı

Re: Drtus (Facebook) taki ahlak bekçileri

 #3280321  gönderen DoktorSedef
 08.08.2015 - 00:01:31
nickomisin yazdı:
DoktorSedef yazdı: Hesabı dondurdum bunu yapan evli biri ' arada bir bakıyorum yoksun kapatıyor musun Hesabını ' diye sordu , işkillendim Öyle ...
bence sana aşık
ama olamaz böyle birşey
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #3282064  gönderen norcuron
 11.08.2015 - 00:26:57
Aşağıdakilerden hangisi normal insandır?

a-sosyal medyada herşeyini yayınlayan
b-sosyal medyada hiçbirşeyini yayınlamayan ama takip eden
c-sosyal medyada hiçbirşey yayınlamayan vede takipte etmeyen
d-yalnız b ve c
e-hepsi

Aşağıdakilerden hangisi normal insan değildir?

a-sosyal medyayı takip edip paylaşımda bulunup takip etmeyenleri eleştirenler
b-sosyal medyayı gizli takip edip sosyal medyada aktif olanları eleştirenler
c-sosyal medyayı takip etmedeği halde takip edenleri eleştirenler
d-yalnız a ve b
e-hepsi
En son norcuron tarafından 11.08.2015 - 00:36:23 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282069  gönderen nurullahs
 11.08.2015 - 00:30:29
şimdi e hepsi dediğimiz zaman, hiçbiri de demiş olmuyo muyuz?? hiç çözmedim bu soruların mantığını..
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282070  gönderen nickomisin
 11.08.2015 - 00:31:29
boş verin için
çakır keyif olmak çok güzel...
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282072  gönderen meritamon
 11.08.2015 - 00:33:06
nurullahs yazdı:şimdi e hepsi dediğimiz zaman, hiçbiri de demiş olmuyo muyuz?? hiç çözmedim bu soruların mantığını..
Ölçme değerlendirme kuralı hiçbiri ve hepsi seçeneği aynı soruda kullanılmaz yanlış hazirlanmis :D
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282073  gönderen meritamon
 11.08.2015 - 00:33:46
nickomisin yazdı:boş verin için
çakır keyif olmak çok güzel...
Ne içelim mesela :)
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282074  gönderen nickomisin
 11.08.2015 - 00:33:59
şu an hiçbir yönetici yok forumda
istediğimiz gibi yazabiliriz
niye yok
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282075  gönderen norcuron
 11.08.2015 - 00:34:10
nurullahs yazdı:şimdi e hepsi dediğimiz zaman, hiçbiri de demiş olmuyo muyuz?? hiç çözmedim bu soruların mantığını..
haklısın hocam hatalı soru olmuş
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282078  gönderen drmuzip
 11.08.2015 - 00:35:34
ahlak bekçilerinden biri de benim....yüksek giriş evimin penceresini açtım saksıların kenarına dirseğimi dayayıp izliyorum yazılanları
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282080  gönderen nickomisin
 11.08.2015 - 00:36:45
meritamon yazdı:
nickomisin yazdı:boş verin için
çakır keyif olmak çok güzel...
Ne içelim mesela :)
ben tuborg gold ıcıyom kutu guzell
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282081  gönderen norcuron
 11.08.2015 - 00:38:22
meritamon yazdı:
nurullahs yazdı:şimdi e hepsi dediğimiz zaman, hiçbiri de demiş olmuyo muyuz?? hiç çözmedim bu soruların mantığını..
Ölçme değerlendirme kuralı hiçbiri ve hepsi seçeneği aynı soruda kullanılmaz yanlış hazirlanmis :D
ösym herkesi soru uzmanı yapmış, gözünüzdende bişey kaçmıyor
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282091  gönderen meritamon
 11.08.2015 - 00:45:47
norcuron yazdı:
meritamon yazdı:
nurullahs yazdı:şimdi e hepsi dediğimiz zaman, hiçbiri de demiş olmuyo muyuz?? hiç çözmedim bu soruların mantığını..
Ölçme değerlendirme kuralı hiçbiri ve hepsi seçeneği aynı soruda kullanılmaz yanlış hazirlanmis :D
ösym herkesi soru uzmanı yapmış, gözünüzdende bişey kaçmıyor
Ya di mi :D
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282143  gönderen mohrenheimcukuru
 11.08.2015 - 01:39:17
O ahlâk bekçileri *ok yesin.Kim neyi ne kadar şiddetli savunuyorsa kendisi onun tam tersidir.Bugün yaşayıp 15. kes gördüm.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3282148  gönderen CASLANCI
 11.08.2015 - 01:57:35
mohrenheimcukuru yazdı:O ahlâk bekçileri *ok yesin.Kim neyi ne kadar şiddetli savunuyorsa kendisi onun tam tersidir.Bugün yaşayıp 15. kes gördüm.
ama şu an siz de ahlak bekçisi olmadığınızı belirtiyorsunuz.
o zaman sizin teorinize dyanarak ahlak bekçisi olduğunuzu söylüyebiliriz..
vayy felsefe yapanları severim.paradoks haa.bu da benden.
Bildiğim tek sey var; o da hiç bir sey bilmediğim
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12