Perşembe , Ekim 24 2019
14 Mart,14 şubat,Dini Bayramlarımız,Milli Bayramlarımız v.s. tüm özel ve güzel günlerimiz burada...

Kullanıcı avatarı

 #608295  gönderen pirzen
 12.02.2009 - 21:23:03
şöyle göz gezdirdm hızlıca fikir edinmek için sanırım konu..şöyle bi durum olmuştu ,benim eski sevgilim 1 ay boyunca titiz bir çalışmayla nerde aa çok güzelmiş dediğim şey varsa not etmiş,ama ciddi ciddi beendiğim,kazaktan,parfüme kadar,göz farından,saate kadar,renkli kalemlerden cüzdana kadar,broştan saç tokasına kadar,eldivenlerden,takılara kadar...kocaman bi ahşap sandıkta hediye etmişti...şok geçirmiştim...geçirmiştik...bu kadar detayı zihninde tutabilmesi onu tüm arkların gözünde kahraman etmişti :D ehaha...ama kzıların diğer sevgilleri uzun bi süre nefret ettiler ondan...
önemli olan bukdar dikkat kesilmesiydi...bu kadar hassas davranıp önem vermesiydi...detaylar şaşırtıcı oluo...

 #608297  gönderen fkan
 12.02.2009 - 21:28:39
eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmesene canım :D (sözüm meclisten dışarı, cuk oturan bi atasözüde :roll: ), şimdi ne kadar hatun varsa sitede aynını hayal edip, c.tesi günü hayal kırıklığıylan beraber, gariban sevgililerine surat ekşitecek. :)
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #608300  gönderen bencamin
 12.02.2009 - 21:30:18
pirzen yazdı:şöyle göz gezdirdm hızlıca fikir edinmek için sanırım konu..şöyle bi durum olmuştu ,benim eski sevgilim 1 ay boyunca titiz bir çalışmayla nerde aa çok güzelmiş dediğim şey varsa not etmiş,ama ciddi ciddi beendiğim,kazaktan,parfüme kadar,göz farından,saate kadar,renkli kalemlerden cüzdana kadar,broştan saç tokasına kadar,eldivenlerden,takılara kadar...kocaman bi ahşap sandıkta hediye etmişti...şok geçirmiştim...geçirmiştik...bu kadar detayı zihninde tutabilmesi onu tüm arkların gözünde kahraman etmişti :D ehaha...ama kzıların diğer sevgilleri uzun bi süre nefret ettiler ondan...
önemli olan bukdar dikkat kesilmesiydi...bu kadar hassas davranıp önem vermesiydi...detaylar şaşırtıcı oluo...
sen de işi bilmiyormuşssun beah... insan aaa şu araba çok güzelmiş şu pırlanta bitaneymiş falan der...

 #608301  gönderen mesial
 12.02.2009 - 21:30:39
Sevgilinizin resmini kolye olarak hazırlatıp boynuna takman güzel bir hesiye olabilir
Kullanıcı avatarı

 #608302  gönderen pirzen
 12.02.2009 - 21:30:48
fkan yazdı:eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmesene canım :D (sözüm meclisten dışarı, cuk oturan bi atasözüde :roll: ), şimdi ne kadar hatun varsa sitede aynını hayal edip, c.tesi günü hayal kırıklığıylan beraber, gariban sevgililerine surat ekşitecek. :)
:D :D yok artık...
dedim ya detay...

 #608303  gönderen fkan
 12.02.2009 - 21:32:02
pirzen yazdı:
fkan yazdı:eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmesene canım :D (sözüm meclisten dışarı, cuk oturan bi atasözüde :roll: ), şimdi ne kadar hatun varsa sitede aynını hayal edip, c.tesi günü hayal kırıklığıylan beraber, gariban sevgililerine surat ekşitecek. :)
:D :D yok artık...
dedim ya detay...
böyle detayı kim istemez :D

 #608306  gönderen mesial
 12.02.2009 - 21:34:45
Sevgilinizin resmini kolye olarak hazırlatıp boynuna takman güzel bir hesiye olabilir
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #608307  gönderen drceyn
 12.02.2009 - 21:35:45
pirzen benim eski sevgilim olmasını istemiyorum ama ....senin dediğini yapıp ayrılmayalım birde:)
Kullanıcı avatarı

 #608309  gönderen pirzen
 12.02.2009 - 21:37:19
bencamin yazdı:
pirzen yazdı:şöyle göz gezdirdm hızlıca fikir edinmek için sanırım konu..şöyle bi durum olmuştu ,benim eski sevgilim 1 ay boyunca titiz bir çalışmayla nerde aa çok güzelmiş dediğim şey varsa not etmiş,ama ciddi ciddi beendiğim,kazaktan,parfüme kadar,göz farından,saate kadar,renkli kalemlerden cüzdana kadar,broştan saç tokasına kadar,eldivenlerden,takılara kadar...kocaman bi ahşap sandıkta hediye etmişti...şok geçirmiştim...geçirmiştik...bu kadar detayı zihninde tutabilmesi onu tüm arkların gözünde kahraman etmişti :D ehaha...ama kzıların diğer sevgilleri uzun bi süre nefret ettiler ondan...
önemli olan bukdar dikkat kesilmesiydi...bu kadar hassas davranıp önem vermesiydi...detaylar şaşırtıcı oluo...
sen de işi bilmiyormuşssun beah... insan aaa şu araba çok güzelmiş şu pırlanta bitaneymiş falan der...
hoşuma giden böyle titiz düşünmesiydi,yaratıcı erkek çok zor bulunan bişe,ki pırlantayla renkli kalemler aynı değerdeydi o anda benim için...
Kullanıcı avatarı

 #608311  gönderen pirzen
 12.02.2009 - 21:39:38
drceyn yazdı:pirzen benim eski sevgilim olmasını istemiyorum ama ....senin dediğini yapıp ayrılmayalım birde:)
:) :)
orasını bilemiciiimm...teraziyse kız bi da düşün ozman :)
nezman gitmek isticee belli olmaz-yabilir...
Kullanıcı avatarı

 #608316  gönderen sienna
 12.02.2009 - 21:43:20
valla evde pizza yiyip bütün günü tatil ilan edip,birlikte film izlemeye razıyım ben..çok fakir edebiyatı yaptım ama bu ara çok yoruluyorum,dışarıda da pek rahat vakit geçmio eğer biriyle vakit geçirmek istiosanız sakin bir yerde olmalısınız birbirinizi acelesiz dinleyip zaman ayırmak için..ilişkilerin ihtiyacı olan şey..belki hafta sonu bir akşamı geçirmek için hoş bir manzarası olan bir yerde kalmaya gidilebilir ,evliler için tabi..bense evde pizza ve cem yılmaz izlemeye tavım ve biraz da sıcacık sarılmalı uykuya:):)
Kullanıcı avatarı

 #608317  gönderen venividivici
 12.02.2009 - 21:43:45
benim aklımda şöyle bişey var.
tohum otizm vakfından çek alabiliyorsunuz, onun adına sizin tarafınızdan yapılmış bir bağışı gösteren bir çek, ve adresine yollanıyor.
sizce nasıl, olabilir mi? yani bir bayan bunu nasıl karşılar?
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #608328  gönderen sienna
 12.02.2009 - 21:51:54
venividivici yazdı:benim aklımda şöyle bişey var.
tohum otizm vakfından çek alabiliyorsunuz, onun adına sizin tarafınızdan yapılmış bir bağışı gösteren bir çek, ve adresine yollanıyor.
sizce nasıl, olabilir mi? yani bir bayan bunu nasıl karşılar?
mükemmel bir fikir..ben işe girdiğimde şirketim benim adıma iki adet tema vakfına ağaç diktirip,bana da ailem,ize hoşgeldin diye kart verdi ilk başladığım gun ve ne kadar klas bir yerde çalışıyorum dememe neden olmuştu..gurur duymuştum bence çok hoş bir fikir..kesinlikle etkilenirdim ama bu çok kişisel birşey..nasıl biriyle olduğuna bağlı..

 #608344  gönderen fagositoz
 12.02.2009 - 22:09:40
ne hediyesi arkadaşlar.düşmeyin bu tuzaklara.ona bakarsanız hergün birşeyler günü.

 #608368  gönderen ZEKABASANADAM
 12.02.2009 - 22:29:45
hımm..dusuneyım..

1)mıgrosta cıft kısılık bır sınema bıletı ve son ana dek acıklanmayan fılm ısmı

2)aynı mıgrosta mıdye mıdye mıdye yemek

3)mıgrosun merdıvenlerını bırlıkte ınerken 12-14 yas cocuk sakalarından bırı olan tutmasaydım duscektın geyiği(yıllar oldu hasret kaldım)

4)merdıven bıtımınde aynı sakayı yapmamak(hersey dozunda kalmalı)

5)merdıven sonrası bir merdıven daha asagı sonra daha asagı sonra daha asagı en sonunda vardık mı metroya...vardık..

6)sonrasını metro anılarım adlı kıtabımda toplucam..tukenmeden alın..bı tane yazcam cunku..

ehueheueuehe