Perşembe , Haziran 20 2019
14 Mart,14 şubat,Dini Bayramlarımız,Milli Bayramlarımız v.s. tüm özel ve güzel günlerimiz burada...

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

 #3865600  gönderen catelyn
 28.04.2017 - 20:22:27
Guncel
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3865613  gönderen Ricoss
 28.04.2017 - 20:29:47
GNCL
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3865621  gönderen cano88
 28.04.2017 - 20:34:19
Tek terc8h hacettepe radyoloji eğer yerinden memnunsan

Re:

 #3865623  gönderen aliveli4950
 28.04.2017 - 20:34:30
Dr_relax yazdı:
aliveli4950 yazdı:
Drfrknn yazdı: hocam ösym açıklama kısmında şöyle diyor;
) 28 Nisan 2017- 3 Mayıs 2017 tarihleri arasında tercih yapmayanların 2016-TUS
Sonbahar Dönemi yerleştirmelerine ilişkin yapmış oldukları ilk tercihleri,
işleme alınacaktır.
mesala benim bulunduğum yer bir kontenjan açtı. eğer ben tercih yapmazsam benden düşük alan birine gelme ihtimali yok. çünkü benim aynı tercihlerim geçerli olacak ve benim puanımda bana gelecek. ama eğer ben daha yüksek yerleri tercihlerime yazarsam bana hiçbir yer gelmez,benim bulunduğum yerde kalma hakkım saklı kalır ve bulunduğum yeri ben tercih etmediğim için daha düşük puanlı birene gelebilir. şöyle birşey de var benden yüksek puan alıp tercihine benim bulunduğum yeri yazan varsa, ben bir yere yerleşip yerleşmediğim farketmez yazanların birine gelir. biraz fazla karışık oldu kusura bakmayın:)
Allah razı olsun hocam :) sağolun. sağolsun arkadaş da yazmış. hayırlı olur inşaallah herkes için.
hocam benim ilk sonucum 45.05 harran çocuk cerrahideyim, şimdiki puanım 44.89 ben şimdi tercih falan yapamamam gerekiyor ama ais de tercih güncelleme çıkıyor ne yapmam lazım. Yardımcı olabilir misiniz
hocam sizin soru biraz zormuş ama güncelleme çıkıyorsa hak tanınmış demek ki. yüksek tercih yapın siz de. kontenjan açılsın. harran çocuk cerrahi sizde zaten.

 #3865643  gönderen omerzengine
 28.04.2017 - 20:48:11
Önceden bir bölüme yerleşen ve yerinden memnun olan biri tercih yaparsa nolur? yerleştiği bölümü kaybetme ihtımalı varmı dır?

Bir bölüme yerleşen ve yerinden memnun biri gelmeyecek ölü tercih yaparsa (hacettepe radyo mesela), yapılacak yenıden yerleştirme ile bir yere ( kendı kazandığı bölüme de) yerleşmez,eylülde kazandığı bölümü boşaltmış olur, kendi puanından daha düşük birinin girmesini ve kendisine çömez gelmesini sağlamış olur.

***eylülde kazandığı bölümü kaybetme ihtimali var mıdır?
yoktur.osym açık açık yazmış.
"4) Bu yerleştirmede yerleşsin veya yerleşmesin ilk yerleştirmede yerleştirilmiş adaylardan
yerleştirildikleri ilk kurumda kalmak isteyenler, uzmanlık eğitimlerine bu kurumda devam
edebileceklerdir. "

 #3865653  gönderen drake
 28.04.2017 - 20:51:37
Çömezlik zor dönem benim de duyduğum tüm arkadaşlar bu fikri benimsemiş haklı olarak bence bayağıa bir doktor arkadaşa piyango vurdu:)
Biz de Ağustos tusuna girecekler olarak yandık kontenjan falan kalmayacak bize:) neyse sağlık olsun hayat böyle birileri sevinirken birileri ağlar :) hayırlısı olsun herkes için
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

 #3865665  gönderen drelrond
 28.04.2017 - 20:58:42
dembabaa yazdı:bilale anlatır gibi anlatayım ,2014 un aynısı bu çünkü.o zaman da aynı sorular soruldu,o başlıklardan bakılabilir.

-önceden bir bölüme yerleşen ve yerinden memnun olan biri tercih yaparsa nolur? yerleştiği bölümü kaybetme ihtımalı varmı dır?
bir bölüme yerleşen ve yerinden memnun biri gelmeyecek ölü tercih yaparsa (hacettepe radyo mesela), yapılacak yenıden yerleştirme ile bir yere ( kendı kazandığı bölüme de) yerleşmez,eylülde kazandığı bölümü boşaltmış olur, kendi puanından daha düşük birinin girmesini ve kendisine çömez gelmesini sağlamış olur.



-eylülde kazandığı bölümü kaybetme ihtimali var mıdır?
yoktur.osym açık açık yazmış.
"4) Bu yerleştirmede yerleşsin veya yerleşmesin ilk yerleştirmede yerleştirilmiş adaylardan
yerleştirildikleri ilk kurumda kalmak isteyenler, uzmanlık eğitimlerine bu kurumda devam
edebileceklerdir. "

http://dokuman.osym.gov.tr/pdfdokuman/2 ... amalar.pdf



-bir bölüme yerleşen ve yerinden memnun olan biri tercih yapmazsa nolur?
eski tercih listesi geçerli olacağından çok buyuk ıhtımalle eylulde kazandığı yeri tekrar kazanır,ve aldığı puandan daha düşük bir puan ile kazandığı bölüme birinin girmesini ,çömez gelmesini engellemiş olur.çok düşük bir ihtimal de olsa eylulde kazandığı tercihin bir üst tercihi gelse bile, yeniden tercih yapmadığı için bu dikkate alınmaz, sonuç açıklama sayfasında görülmez. o da açıkça yazıyor.
"2) Yerleştirme sonuçları, 28 Nisan 2017-3 Mayıs 2017 tarihleri arasında bu yerleştirme için
tercih yapan adaylar için açılacaktır. Bu yerleştirme için verilen sürelerde yeni tercih
bildiriminde bulunmayan adaylara yerleştirme sonuçları açıklanmayacak ve bu adaylarla ilgili
herhangi bir işlem yapılmayacaktır."





-eylulde bir bölüme yerleşmiş ama hacettepe radyoloji gibi uçuk bir yer değil de gelebilecek bir yer tercih eder ve o yer gelirse nolur?
isterse gider istemezse gitmez.ösym nın duyurusunda açıkça yazıyor:
"3) Yerleştirme sonuçları yerleştirme işlemi tamamlandıktan sonra ilgili kurumlara Merkezimiz
tarafından elektronik ortamda iletilecektir. Yerleşen adaylardan isteyenler , sonuçlar açıklandıktan bir gün sonra başlamak üzere 10 iş günü içerisinde yerleştirildikleri kuruma kayıt yaptırmak zorundadır. Belirtilen tarihe kadar yerleştirildikleri kuruma kayıt yaptırmayan
adaylar, bu yerleştirme sonucundan yararlanamayacaklardır."

-yani kaç kişi girerse o kadar fazladan kadro tus için kopartılmış mı oluyor?
evet.en son maddede yazmış:
"6) Kılavuzdaki mevcut kontenjanlara yeni değerlendirme sonuçlarına göre yerleştirme işlemleri
sonucu ortaya çıkabilecek ilave kadro ihtiyaçları, ilgili kurumlar tarafından karşılanacaktır.

özetle tusiyerler için win-win durumu ,tusiyerler birleşirse bir gol atmış olacaklar.
bu yuzden eylulde kazananlardan ne kadar çok kişi tercih yaparsa o kadar çok boş yer açılacak ve başkaları girecek.




Arkadaş çok güzel özetlemiş ellerine sağlık

 #3865667  gönderen dremre123
 28.04.2017 - 21:00:43
Millet tercih yaparsam hakkım ölür sanıyor

 #3865701  gönderen catelyn
 28.04.2017 - 21:20:15
Gncel

Lütfen tercih yapalım, yaptıralım arkadaşlar. Henüz başlamamış olmanız bi şey değiştirmez

 #3865723  gönderen timeafter
 28.04.2017 - 21:30:12
Gncl
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re:

 #3865741  gönderen Bhrymn
 28.04.2017 - 21:42:37
Peki arkadaşlar bir bölüme yerleşmiş olan biri daha düşük puanlı başka bi yeri tercih ederse (sırf il değiştirmek için ) tercih edeceği yerdekilerin tercih yapma zorunluluğu var mıdır

 #3865752  gönderen snngzl
 28.04.2017 - 21:46:54
up

Re:

 #3865759  gönderen Docsmoke
 28.04.2017 - 21:52:19
gncl
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10