Çarşamba , Kasım 20 2019
Her türlü eğlence,oyun,yarışma ve ıvırzıvır paylaşımlarınız...

  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314160  gönderen dr_yusufbugra
 28.09.2019 - 11:40:44
Alice in Wonderland yazdı:
28.09.2019 - 11:36:31
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:23:25
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:22:33


Yaptırmadınız inşallah :D
Burnumu deldirdim bakalım ama siyah ya o yönden itici geliyor pembe olsaydı durmazdım şimdiye :D
Pembe var hocam hemde çok güzeller:)
Aynen hocam cidden çok beğendim bende ama ağrı esigim çok düşük burnum hala ağrıyor kanıyor çıkarınca hizmayi muhtemelen cesaret edemem :roll:
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314163  gönderen dr_itachi
 28.09.2019 - 11:45:10
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:23:25
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:22:33
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:19:21


Ben çok seviyorum
Yaptırmadınız inşallah :D
Burnumu deldirdim bakalım ama siyah ya o yönden itici geliyor pembe olsaydı durmazdım şimdiye :D
Ya hu neden burnunuzu deldirdiniz neden?!! : )
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314165  gönderen dr_yusufbugra
 28.09.2019 - 11:46:07
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:45:10
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:23:25
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:22:33


Yaptırmadınız inşallah :D
Burnumu deldirdim bakalım ama siyah ya o yönden itici geliyor pembe olsaydı durmazdım şimdiye :D
Ya hu neden burnunuzu deldirdiniz neden?!! : )
Süsü severim 8)
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314166  gönderen dr_itachi
 28.09.2019 - 11:46:58
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:40:44
Alice in Wonderland yazdı:
28.09.2019 - 11:36:31
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:23:25


Burnumu deldirdim bakalım ama siyah ya o yönden itici geliyor pembe olsaydı durmazdım şimdiye :D
Pembe var hocam hemde çok güzeller:)
Aynen hocam cidden çok beğendim bende ama ağrı esigim çok düşük burnum hala ağrıyor kanıyor çıkarınca hizmayi muhtemelen cesaret edemem :roll:
Hocam o hızmayı bir an önce çıkarın. Ta ki eğer kaynayıp da delik kapabiliyorsa bir an önce kapansın. Kendinize bir iyilik yapın 👍🏻

Re: Tespitler

 #4314167  gönderen Alice in Wonderland
 28.09.2019 - 11:48:35
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:40:44
Alice in Wonderland yazdı:
28.09.2019 - 11:36:31
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:23:25


Burnumu deldirdim bakalım ama siyah ya o yönden itici geliyor pembe olsaydı durmazdım şimdiye :D
Pembe var hocam hemde çok güzeller:)
Aynen hocam cidden çok beğendim bende ama ağrı esigim çok düşük burnum hala ağrıyor kanıyor çıkarınca hizmayi muhtemelen cesaret edemem :roll:
Hocam benimde ağrı eşiğim düşüktür lokal anestezi yapılıyor zaten hızma gibi değil o an cilde temas ederken acıyor işlem bitince acı ağrı olmuyor. Burnunuzu deldirmişsiniz dövme acısı onun yanında sinek ısırıgı hocam:)
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314168  gönderen dr_itachi
 28.09.2019 - 11:53:11
Alice in Wonderland yazdı:
28.09.2019 - 11:30:22
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:02:50
Dövme yaptırmayı anlamıyorum. Tamam bazısı hoş geliyor ama en güzel arabandan bile sıkınıldığı bir dünyada kalıcı dövme yaptırmak hiç akıl karı gibi gelmiyor bana!! :no:
Yanılıyorsunuz , kolumda ensemde ve ayak bileğimde olmak üzere üç dövmem var . Kolumda annemin adı yazıyor sıkılacagımı hiç düşünmüyorum , sizin de eminim vüdunuzda kalıcı yara izleri yanık izleriniz vardır onlarla yaşamaktan sıkılıyormusunuz ? Dövmeyi isteyerek yaptırıyoruz kimse zorla yada yanlışlıkla yapmıyor. Herkesin vardır ömür boyu kullanacagı bir aksesuarı. Tarz meselesi akıl meselesi değil:)
Hocam sumimasen diyerekten söylüyorum, dövmeden dolayı bir gün insanın çok pişman olabileceğini düşünüyorum. Yara izi varsa da bu bilerek yapılan bir şey değil ki.. çok güzel bir arabam olsa süs müs olsun diye hiçbir tarafına hiçbir şey yapmam, (deldirmem :D ), sadelik güzeldir 👌🏻Herkesin kalıcı bir aksesuarı yoktur be ya :) Tekrar kusuruma bakmayın ✋🏻
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314169  gönderen dr_yusufbugra
 28.09.2019 - 11:55:44
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:46:58
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:40:44
Alice in Wonderland yazdı:
28.09.2019 - 11:36:31


Pembe var hocam hemde çok güzeller:)
Aynen hocam cidden çok beğendim bende ama ağrı esigim çok düşük burnum hala ağrıyor kanıyor çıkarınca hizmayi muhtemelen cesaret edemem :roll:
Hocam o hızmayı bir an önce çıkarın. Ta ki eğer kaynayıp da delik kapabiliyorsa bir an önce kapansın. Kendinize bir iyilik yapın 👍🏻
Kadınlar süsü sever itachi hocam Ben mutluyum burnumdaki delikle :D
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314170  gönderen dr_yusufbugra
 28.09.2019 - 11:56:36
Alice in Wonderland yazdı:
28.09.2019 - 11:48:35
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:40:44
Alice in Wonderland yazdı:
28.09.2019 - 11:36:31


Pembe var hocam hemde çok güzeller:)
Aynen hocam cidden çok beğendim bende ama ağrı esigim çok düşük burnum hala ağrıyor kanıyor çıkarınca hizmayi muhtemelen cesaret edemem :roll:
Hocam benimde ağrı eşiğim düşüktür lokal anestezi yapılıyor zaten hızma gibi değil o an cilde temas ederken acıyor işlem bitince acı ağrı olmuyor. Burnunuzu deldirmişsiniz dövme acısı onun yanında sinek ısırıgı hocam:)
Ciddi mi 8O bunu öğrendiğim iyi oldu :D
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314171  gönderen dr_itachi
 28.09.2019 - 11:56:59
Ağrı vücudun savunma mekanizmasıdır. “Yapma, etme!” diye haykırışıdır. :D

Re: Tespitler

 #4314173  gönderen Alice in Wonderland
 28.09.2019 - 11:59:04
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:56:59
Ağrı vücudun savunma mekanizmasıdır. “Yapma, etme!” diye haykırışıdır. :D
Olur mu hocam :D akapunktur gibi çok rahatlatıcı bişey dövme yaptırmak:) deneyin
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314174  gönderen dr_itachi
 28.09.2019 - 11:59:31
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:55:44
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:46:58
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:40:44


Aynen hocam cidden çok beğendim bende ama ağrı esigim çok düşük burnum hala ağrıyor kanıyor çıkarınca hizmayi muhtemelen cesaret edemem :roll:
Hocam o hızmayı bir an önce çıkarın. Ta ki eğer kaynayıp da delik kapabiliyorsa bir an önce kapansın. Kendinize bir iyilik yapın 👍🏻
Kadınlar süsü sever itachi hocam Ben mutluyum burnumdaki delikle :D
Kah su kaçar, kah enfeksiyon kapar.. falan filan diyorsunuz yani :D

Hayır hızma güzel bir şey de değil ki. Ahanda erkek gözüyle söylüyorum, hızma bence güzellik katan bir şey değil :D

Kapayın o deliği kapayın. :D

Düne kadar kanıyor, ağrıyor diyordu şimdi mutluyum o delikle diyor :D
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314175  gönderen dr_itachi
 28.09.2019 - 12:02:16
Alice in Wonderland yazdı:
28.09.2019 - 11:59:04
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:56:59
Ağrı vücudun savunma mekanizmasıdır. “Yapma, etme!” diye haykırışıdır. :D
Olur mu hocam :D akapunktur gibi çok rahatlatıcı bişey dövme yaptırmak:) deneyin
Deneyin mi : D

Annenizin ismini neden yazdınız? :roll:
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: Tespitler

 #4314177  gönderen Alice in Wonderland
 28.09.2019 - 12:06:39
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 12:02:16
Alice in Wonderland yazdı:
28.09.2019 - 11:59:04
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:56:59
Ağrı vücudun savunma mekanizmasıdır. “Yapma, etme!” diye haykırışıdır. :D
Olur mu hocam :D akapunktur gibi çok rahatlatıcı bişey dövme yaptırmak:) deneyin
Deneyin mi : D

Annenizin ismini neden yazdınız? :roll:
Deneyin tabi hocam:)) biraz duygusal olucak ne güzel gülüyorduk:) hiç anne diyemedimde ben. Adını yazdırdım , yani ona hiç anne diyemedim
En son Alice in Wonderland tarafından 28.09.2019 - 12:12:06 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314178  gönderen dr_yusufbugra
 28.09.2019 - 12:10:50
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:59:31
dr_yusufbugra yazdı:
28.09.2019 - 11:55:44
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 11:46:58


Hocam o hızmayı bir an önce çıkarın. Ta ki eğer kaynayıp da delik kapabiliyorsa bir an önce kapansın. Kendinize bir iyilik yapın 👍🏻
Kadınlar süsü sever itachi hocam Ben mutluyum burnumdaki delikle :D
Kah su kaçar, kah enfeksiyon kapar.. falan filan diyorsunuz yani :D

Hayır hızma güzel bir şey de değil ki. Ahanda erkek gözüyle söylüyorum, hızma bence güzellik katan bir şey değil :D

Kapayın o deliği kapayın. :D

Düne kadar kanıyor, ağrıyor diyordu şimdi mutluyum o delikle diyor :D
Zevkler ve renkler tartışılmaz hocam :D
Kullanıcı avatarı

Re: Tespitler

 #4314179  gönderen dr_yusufbugra
 28.09.2019 - 12:12:11
Alice in Wonderland yazdı:
28.09.2019 - 12:06:39
dr_itachi yazdı:
28.09.2019 - 12:02:16
Alice in Wonderland yazdı:
28.09.2019 - 11:59:04


Olur mu hocam :D akapunktur gibi çok rahatlatıcı bişey dövme yaptırmak:) deneyin
Deneyin mi : D

Annenizin ismini neden yazdınız? :roll:
Deneyin tabi hocam:)) biraz duygusal olucak ne güzel gülüyorduk:) hiç anne diyemedimde ben. Adını yazdırdım , yani ona anne diyemedim
Nasıl hocam :cry:
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152