Cuma , Ekim 18 2019
Her türlü eğlence,oyun,yarışma ve ıvırzıvır paylaşımlarınız...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 3125
Kullanıcı avatarı

o değil de....

 #1665790  gönderen nurullahs
 12.04.2012 - 01:16:28
o değil de uykum geldi :)
oldumu acaba
Kullanıcı avatarı

 #1665792  gönderen Innere_Medizin
 12.04.2012 - 01:16:56
evt benimde uykumm geldi
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: o değil de....

 #1665793  gönderen monkeydluffy
 12.04.2012 - 01:17:27
o değil de mecburi kadroları felaket tus kadroları da pek iç açıcı değildi zaten
şanssız mıyım ben :(

Re: o değil de....

 #1665804  gönderen stanbol
 12.04.2012 - 01:20:30
O degılde benım de bu aksam uykum kactı ıyı mı
Kullanıcı avatarı

 #1665808  gönderen Innere_Medizin
 12.04.2012 - 01:21:36
o degilde türkiyeyi özledim ben
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #1665811  gönderen nurullahs
 12.04.2012 - 01:22:23
o değil de artık bende bi bağımlıyım heralde
Kullanıcı avatarı

 #1665812  gönderen monkeydluffy
 12.04.2012 - 01:22:23
Innere_Medizin yazdı:o degilde türkiyeyi özledim ben
eneee gurbettemisin sen?
hangi ülke?
Kullanıcı avatarı

Re:

 #1665820  gönderen Sanfilippo
 12.04.2012 - 01:26:10
o değilde ddariff in amacı nedir?
Kullanıcı avatarı

 #1665821  gönderen Innere_Medizin
 12.04.2012 - 01:26:14
monkeydluffy yazdı:
Innere_Medizin yazdı:o degilde türkiyeyi özledim ben
eneee gurbettemisin sen?
hangi ülke?
almanyadaym:( ama geri gelcem yakinda...
Kullanıcı avatarı

Re:

 #1665824  gönderen beyaz_inci
 12.04.2012 - 01:27:11
o değilde çikolata yemek çok güzel...
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #1665826  gönderen rruki_vverh
 12.04.2012 - 01:27:52
şişşşşş o değilde ben bi kabus görüom bikaç defadır......

annatıom şimdi........ahşaptan bi merdivenimsi tramblen karışımı bişey taam mı ama çok yüksek öle böle diiil yani çok yüksek.....ben buna çıkıom hep b.k var sanki........son merdivene kadar gidiom ama orada başlıo alengirli kısmı şimdi o yüksek ya bende en tepeine çıktığıma bi dengesizlik başlıoooo hoooop düşüyom .....ama yere yapışma falan yok iskeletine takılıom hep hiç düşmedim daha tam yere.....bu ne demek olabilir bi defa görmedim çünkü.....
Kullanıcı avatarı

Re:

 #1665827  gönderen monkeydluffy
 12.04.2012 - 01:29:11
rruki_vverh yazdı:şişşşşş o değilde ben bi kabus görüom bikaç defadır......

annatıom şimdi........ahşaptan bi merdivenimsi tramblen karışımı bişey taam mı ama çok yüksek öle böle diiil yani çok yüksek.....ben buna çıkıom hep b.k var sanki........son merdivene kadar gidiom ama orada başlıo alengirli kısmı şimdi o yüksek ya bende en tepeine çıktığıma bi dengesizlik başlıoooo hoooop düşüyom .....ama yere yapışma falan yok iskeletine takılıom hep hiç düşmedim daha tam yere.....bu ne demek olabilir bi defa görmedim çünkü.....
için kabarmış :lol:
Kullanıcı avatarı

Re:

 #1665828  gönderen rruki_vverh
 12.04.2012 - 01:29:31
monkeydluffy yazdı:
rruki_vverh yazdı:şişşşşş o değilde ben bi kabus görüom bikaç defadır......

annatıom şimdi........ahşaptan bi merdivenimsi tramblen karışımı bişey taam mı ama çok yüksek öle böle diiil yani çok yüksek.....ben buna çıkıom hep b.k var sanki........son merdivene kadar gidiom ama orada başlıo alengirli kısmı şimdi o yüksek ya bende en tepeine çıktığıma bi dengesizlik başlıoooo hoooop düşüyom .....ama yere yapışma falan yok iskeletine takılıom hep hiç düşmedim daha tam yere.....bu ne demek olabilir bi defa görmedim çünkü.....
için kabarmış :lol:
kime :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 3125