Salı , Kasım 12 2019
Her türlü eğlence,oyun,yarışma ve ıvırzıvır paylaşımlarınız...

  • 1
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2988158  gönderen nemesisforevil
 19.09.2014 - 03:22:11
aduket yazdı:
nemesisforevil yazdı:Zaaa :D unden the kontrol dı geyms :D

Ccc üşüyoruz reyiz CcC
ozaman herke(z)e iyigeceler demeden önce küçüklerin gözlerinden büyüklerin ellerinden.
:)


:D iyi geceler hafız gördüğüme sevindim öptüm malum yerlerinden yanaklar yani ;)
Kullanıcı avatarı

 #2999875  gönderen siyahposet_
 28.09.2014 - 12:17:42
Hear
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #2999876  gönderen burakb
 28.09.2014 - 12:18:16
Here?
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3003365  gönderen nemesisforevil
 01.10.2014 - 08:58:09
aslan85 yazdı:
aslan85 yazdı:
aduket yazdı: 2 satır yaz dediler
geldik :)
hepinize +1
kulakların pası gitsin

Pas silinsin demişken hafız
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3003660  gönderen leman
 01.10.2014 - 15:12:26
Kimleri görüyorum 8O 8O
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3003793  gönderen nemesisforevil
 01.10.2014 - 17:07:51
aslan85 yazdı:
nemesisforevil yazdı:
aslan85 yazdı: kulakların pası gitsin

Pas silinsin demişken hafız

hastanede açamıyorum reyiz, manowar mi :)
Aynen hafız :))) parantez kaçması
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3003796  gönderen nemesisforevil
 01.10.2014 - 17:09:22
leman yazdı:Kimleri görüyorum 8O 8O
Gözlerini iyi ac çapaklarını temizle lemo 8O

Ey gidi özlemişim gerekenleri :(
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3709662  gönderen Pearlyy
 27.10.2016 - 21:29:35
Şu an 4623 kişi sitede var diyo yaaa...
Hadi bakalım kimler online :?: :stock2:
Kullanıcı avatarı

 #3709664  gönderen Iyimser2016
 27.10.2016 - 21:31:50
Bu ara mütemadiyen online ım 😊

 #3709665  gönderen hASistan
 27.10.2016 - 21:32:05
Ben de bu aralar non stop buradayim
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3709673  gönderen Pearlyy
 27.10.2016 - 21:37:20
Yeni gelenler hoşgelmiş:DDDD
Sizler kimsiniz.. Tanıtsanıza kendinizi..

 #3709686  gönderen hASistan
 27.10.2016 - 21:42:42
Ben baya yeniyim... bi sosyal medya hesabim var haintorn diye asistan olmama az kaldi, bu tusla insallah... oradaki nickimi hasistan yapacagimdan buraya simdiden hasistan olarak geldim. Acilde 6 ay calisip istifa ettim... öyle... :)
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

 #3709688  gönderen hASistan
 27.10.2016 - 21:43:23
Hoşbuldumm bu arada, bu manasiz bekleyiste ilac gibi oldu burası :))
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3709691  gönderen Iyimser2016
 27.10.2016 - 21:44:29
Pearlyy yazdı:Yeni gelenler hoşgelmiş:DDDD
Sizler kimsiniz.. Tanıtsanıza kendinizi..
Hocam alttakine sor, üstteki nasış derken biz bayağı tanıştık gibi:-) o değil de hasasistan da vakit geç olmadan buraları terketse yararına olur sanki

Re:

 #3709698  gönderen hASistan
 27.10.2016 - 21:47:21
Iyimser2016 yazdı:
Pearlyy yazdı:Yeni gelenler hoşgelmiş:DDDD
Sizler kimsiniz.. Tanıtsanıza kendinizi..
Hocam alttakine sor, üstteki nasış derken biz bayağı tanıştık gibi:-) o değil de hasasistan da vakit geç olmadan buraları terketse yararına olur sanki
Sinavda garanti tercihler yapmaya karar gerdim ondan su an bostayim... ama tabi meslek hayatinda ufaktan kacarim ister istemez :) evet yaa, cok yakinlarimin bildigi seyleri filan bile yazdim. Basit seyler ama baya taniyoruz birbirimizi :))
  • 1
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606