Pazar , Eylül 22 2019
Sitemiz hakkındaki gÖrüŞ ve Önerilerinizi buraya yazabilirsiniz...
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3778444  gönderen nurullahs
 09.01.2017 - 13:39:03
drbuspiron yazdı:
nurullahs yazdı:
drbuspiron yazdı:kücülttüm koydum elimzdekiyle destek oluruz bu haklı davana
:D
kısıtlı imkanlarıniza rağmen verdiğiniz destekler ve gösterdiğiniz özveri icin teşekkür ederiz..
gözüm kör oldu okuyacam diye :roll:
federaller seri no dan falan beni bulabilir :roll: ayrıca bu çirkin yazı çok tanıdık
biraz önce sayfa çevrilmiş nasıl olduysa nurullahlar senin hakkında konuştu diyor :D jimmy i çevirememiş iyimseri sonraki diye çevirmiş :D
ciminin tüm bu çabalarına rağmen görmezden gelinmesi manidar :roll: açıklama bekliyoruz yönetimden :roll:
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3779326  gönderen tintin
 09.01.2017 - 23:23:59
yazdıklarımıza bi şey olursa kalpten giderim bak :D
o hikayelerden ilham alıp başka hikayeler yazcam daha ben
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3779374  gönderen drriza
 09.01.2017 - 23:48:54
the_dr yazdı:
drriza yazdı:Şaşırdım başlığı görünce Allah iyiliğinizi versin. Kapatmıyoruz alın tepe tepe kullanın :) Ama daha iyi ve hızlı geyik yağın. mobildende hızlı rahat girip yazın diye yenileme yapıyoruz. bu süre içinde arada site takılıp yavaşlayabilir açılmayabilir merak etmeyin :)
geçiş tarihi belli midir rıza hocam ?

sürprizleri sevmiyorum ben , sürpriz olacaksa bana özelden tarihi verin lütfen :)
Çalışmalar devam edıyor net tarıh veremem ama uzun bır sure degıl yanı onu soleyım. ama acmadan once sana ozel mesaj atarım :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3779379  gönderen the_dr
 09.01.2017 - 23:50:03
drriza yazdı:
the_dr yazdı:
drriza yazdı:Şaşırdım başlığı görünce Allah iyiliğinizi versin. Kapatmıyoruz alın tepe tepe kullanın :) Ama daha iyi ve hızlı geyik yağın. mobildende hızlı rahat girip yazın diye yenileme yapıyoruz. bu süre içinde arada site takılıp yavaşlayabilir açılmayabilir merak etmeyin :)
geçiş tarihi belli midir rıza hocam ?

sürprizleri sevmiyorum ben , sürpriz olacaksa bana özelden tarihi verin lütfen :)
Çalışmalar devam edıyor net tarıh veremem ama uzun bır sure degıl yanı onu soleyım. ama acmadan once sana ozel mesaj atarım :)
tamamdır rıza hocam teşekkürler :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3779433  gönderen mhurkan
 10.01.2017 - 00:11:52
Ulen ben de hazır drtus'da kapanmışkan valizimi alıp yurtdışına gideyim diyordum ki.... Yalan habermiş. :)

İçiniz rahat olsun, kapadığımız yok sadece kaçak kat çıkıyoruz o ses yapıyor.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3779443  gönderen JimmyF_Mcnulty
 10.01.2017 - 00:16:41
the_dr yazdı:
drriza yazdı:
the_dr yazdı: geçiş tarihi belli midir rıza hocam ?

sürprizleri sevmiyorum ben , sürpriz olacaksa bana özelden tarihi verin lütfen :)
Çalışmalar devam edıyor net tarıh veremem ama uzun bır sure degıl yanı onu soleyım. ama acmadan once sana ozel mesaj atarım :)
tamamdır rıza hocam teşekkürler :)
:D

Re:

 #3786123  gönderen tunde
 15.01.2017 - 23:44:02
İlginç konu.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009