Salı , Ağustos 20 2019
2018 TUS 1.Dönem Sınavı: 25.02.2018
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 36
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
DRPHILIP yazdı:
11.06.2018 - 12:06:46
Merabalar ben çkys ye düştüm ama ayrılış yazısı gelmeden ayrılamayacağımı söylediler bilgisi olan var mı?
bana da aynısını söyledikleri için başka ilin il sağlık mud.ne durumu sordum yazının gelmesine gerek olmadığını ckys ye düşen yazıyla ayrılış yapılabileceğini söylediler. Bunu sizi tutmak için bahane olarak uydurulduğunu söylediler. Ama isterlerse vermeyip sizi tutabiliyorlar. Bakanlıktan gelecek olan yazıyı evrak şubeye sordurun belki çoktan gelmiştir size söylemiyorlardir.Ayrıca o yazı tarafıniza tebliğ edildikten sonra 15 gün içinde ayrılışını yapmak zorundaymışlar.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
hocalarım istifalı olup eah kazananlara polis gelecek mi ben anlayamadım bana gelmedi mayısın sonlarından beri yök lü arkadaşlara geldiğini duydum gördüm ama eah lilerden haber yok çalışanlar direk geçti istifalılar beklemede
Arkadaşlar ben üniversite sba kadrosu kazandım ayrılışı cuma günü yaptım pazartesi başlayacam,ama ayrılışı yaptığım gibi çkys de pasif görünümü kadrosunun olduğu yerde çalışıyor gibi görünüyor,bi de pbs de asistanlık unvanım gitmiş tabip olarak görünüyorum,hak kaybına mı uğradım acaba bilgilendiren olursa sevinirim
drsrkn61 yazdı:
25.06.2018 - 19:38:15
hadibeordan yazdı:
18.06.2018 - 21:19:15
Aktif olarak çalışıp hala çkys ye düşmeyen var mı?
657 liyim aktif çalışıyorum. Eah kazandım hala çkys ye düşmüş değilim. Ciddi ciddi unuttuklarını düşünüyorum 😄
Hocam aynı şekilde her gün Çkys Zimmeti ve Belge Noyu sorguluyorum, aktif olarak çalıştığım yeri gösteriyor. Belgem de Eğitim Personel Atama Biriminde gözüküyor. Atama Birimi ile konuştuğumda Müşteşarda imza bekliyormuş sanırım, anlamadım ne bitmez imza :D O değil Temmuz nöbetine giricem çalıştığım kurumda, tatil de yapamadım, mehil müddeti de yok. Nasıl çıkıcam işin içinden bilmiyorum. :roll:
hadibeordan yazdı:
25.06.2018 - 20:44:05
drsrkn61 yazdı:
25.06.2018 - 19:38:15
hadibeordan yazdı:
18.06.2018 - 21:19:15
Aktif olarak çalışıp hala çkys ye düşmeyen var mı?
657 liyim aktif çalışıyorum. Eah kazandım hala çkys ye düşmüş değilim. Ciddi ciddi unuttuklarını düşünüyorum 😄
Hocam aynı şekilde her gün Çkys Zimmeti ve Belge Noyu sorguluyorum, aktif olarak çalıştığım yeri gösteriyor. Belgem de Eğitim Personel Atama Biriminde gözüküyor. Atama Birimi ile konuştuğumda Müşteşarda imza bekliyormuş sanırım, anlamadım ne bitmez imza :D O değil Temmuz nöbetine giricem çalıştığım kurumda, tatil de yapamadım, mehil müddeti de yok. Nasıl çıkıcam işin içinden bilmiyorum. :roll:
Seçim mağduru olduk sanırım. :roll: belge sorgulama nasıl yapılıyor. Bir de atamaya hangi numaradan ulaştınız
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 36