Salı , Ekim 22 2019
2018 TUS 1.Dönem Sınavı: 25.02.2018
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3991217  gönderen Celina
 21.09.2017 - 08:02:27
Arkadaşlar ne zaman açıklanır yeni takvim? İstifa edenlere çok pis gol attılar özel düşünücez artık biz de birkaç aylık

Re:

 #3991235  gönderen hayda
 21.09.2017 - 09:24:50
Celina yazdı:Arkadaşlar ne zaman açıklanır yeni takvim? İstifa edenlere çok pis gol attılar özel düşünücez artık biz de birkaç aylık
daha bir şey olduğu yok bu işi ilk ortaya atan dershane bile şubat tusuna yetiştirmek için haftaiçi ders yapacak.şu anda herkesin planı şubat tusu için.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3991249  gönderen Celina
 21.09.2017 - 10:05:34
hayda yazdı:
Celina yazdı:Arkadaşlar ne zaman açıklanır yeni takvim? İstifa edenlere çok pis gol attılar özel düşünücez artık biz de birkaç aylık
daha bir şey olduğu yok bu işi ilk ortaya atan dershane bile şubat tusuna yetiştirmek için haftaiçi ders yapacak.şu anda herkesin planı şubat tusu için.
İnşallah öyledir ama en kötüyü de düşünmek lazım
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3991262  gönderen Simurg
 21.09.2017 - 10:39:18
ilgililerin taksi duragına gitmesini bekleyecegız, malum teogun kalktıgını orada açıkladılar...

Re:

 #3991266  gönderen drkzknd
 21.09.2017 - 10:44:06
Arkadaşlar birbirimizi gaza getirmeyelim ösym açıklama yapmıştı şubat ve Ağustos olacak diye,dershaneler ona göre derslere başlıyor tuk kadroları belirliyor kendi kendimize olumsuz düşünmeyelim

Re:

 #3991549  gönderen soulrebel
 21.09.2017 - 16:36:25
Valla 10 defa başlık da açıldı konuşuldu tartışıldı yok öyle bir şey dendi de halen fırlıyor bir yerlerden bir şeyler sabırla anlatmaya devam edeceğiz ne yapalım....
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3991569  gönderen drbounlife
 21.09.2017 - 16:51:44
Olsa da 2019 dan itibaren olur diye düşünüyorum.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
DRTRMRrr yazdı:
Simurg yazdı:
DRTRMRrr yazdı:
2018Şubat mı iptal?
2018 agustos mu iptal?
Yoksa komple tus mu iptal?:)
bu iş teog a benzemez diyecem ama işte..
Dersanelerin duyumu kesin bilgisi olan yok mu hocam?2018takviminde subat tusu var yazarsa sevinelim mi yoksa subata 1ay kala yine iptal mi olur?sadece nisan ayinda senede 1 sinav mi olur?yoksa komple mulakat mi:)?istifali ve mecburisi bitmeden istifa edip tusa calisanlar olarak tus senede 1 e duserse,kazansaniz da mecburi hizmetiniz bitmedigi iicn baslayamazsinuz yasasini cikarttik diyip guvenlik sorusturmasi sinav davasi denir derler denirse dendiginde...:) bu kadar olaya gerek var mi:) tusu senede 2 yap,istifali da mecburisi biten de bitmeyen de girsin bitsin:)
Aynen hocam
Kullanıcı avatarı
uykusuzfare yazdı:
DRTRMRrr yazdı:
Simurg yazdı: bu iş teog a benzemez diyecem ama işte..
Dersanelerin duyumu kesin bilgisi olan yok mu hocam?2018takviminde subat tusu var yazarsa sevinelim mi yoksa subata 1ay kala yine iptal mi olur?sadece nisan ayinda senede 1 sinav mi olur?yoksa komple mulakat mi:)?istifali ve mecburisi bitmeden istifa edip tusa calisanlar olarak tus senede 1 e duserse,kazansaniz da mecburi hizmetiniz bitmedigi iicn baslayamazsinuz yasasini cikarttik diyip guvenlik sorusturmasi sinav davasi denir derler denirse dendiginde...:) bu kadar olaya gerek var mi:) tusu senede 2 yap,istifali da mecburisi biten de bitmeyen de girsin bitsin:)
Aynen hocam
tusu senede 2 yap,istifali da mecburisi biten de bitmeyen de girsin bitsin:) çok şey istemiyoz ki :)
Kullanıcı avatarı
Simurg yazdı:
illaki yazdı:Bu siteyi biliyorum gerçekten bakanlıkta olan duyumları paylaşıyorlar ve doğru çıkıyor birçoğu,ama umarım bu dopru çıkmaz :(
adamlar yasal olmayan sekılde resmı yazıları bıle paylasıyor.. dedıklerının dogru cıkması ıclerınden bırının sube muduru olması ve arkadaslarının da bakanlıkta olması
Bencede..
jednanamilion yazdı:
Simurg yazdı:
illaki yazdı:Bu siteyi biliyorum gerçekten bakanlıkta olan duyumları paylaşıyorlar ve doğru çıkıyor birçoğu,ama umarım bu dopru çıkmaz :(
adamlar yasal olmayan sekılde resmı yazıları bıle paylasıyor.. dedıklerının dogru cıkması ıclerınden bırının sube muduru olması ve arkadaslarının da bakanlıkta olması
Bencede..
neye bence de dediniz hocam:)?
Kullanıcı avatarı
DRTRMRrr yazdı:
jednanamilion yazdı:
Simurg yazdı: adamlar yasal olmayan sekılde resmı yazıları bıle paylasıyor.. dedıklerının dogru cıkması ıclerınden bırının sube muduru olması ve arkadaslarının da bakanlıkta olması
Bencede..
neye bence de dediniz hocam:)?
2 nize de katılıyorum. .yani adamlari var..ama dedikleri cikmaz
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re:

 #3991930  gönderen drjustice
 21.09.2017 - 22:52:50
Sokitor1 yazdı:Şubatta olmasın ya seneye agustostan devam etsin tertemiz
kıyamet kopar :D

 #3991938  gönderen ltrtksn
 21.09.2017 - 22:57:04
Şu an bu yazılanlar yüzünden morali bozulan, çalışamayan, devamlı drtusu güncelleyip bu başlığı takip eden bir sürü kişi vardır. Ben de daha önce yaptım bunları çünkü. Her tusta oluyor böyle söylentiler, evet bu ara diğer sınavlara yapılan müdehaleler tedirgin edici ama yine de yapabileceğiniz en iyi şey çalışmak. Fazla takılmamaya çalışın elinizden geldiğince, iyi çalışmalar.

Re:

 #3991998  gönderen Sokitor1
 21.09.2017 - 23:21:12
drjustice yazdı:
Sokitor1 yazdı:Şubatta olmasın ya seneye agustostan devam etsin tertemiz
kıyamet kopar :D
Valla hiçbir şey olmaz iki gün bilemedin 1 hafta tepki sonra kabulleniş ders çalışmaya devam