Pazar , Ekim 20 2019
2018 TUS 1.Dönem Sınavı: 25.02.2018
Kullanıcı avatarı
Merhaba arkadaşlar. Ağustos Tus'undan 55 puan (Temel: 56 net. Klinik: 75 net) bekliyorum. TSM'den istifalıyım. Önümde 5.5 ay gibi bir süre var. İyi bir ders çalışma ortamım var. Hedefim ise en az 65. Ağustos TUS'u için kampa gitmiştim son ay. Hızlandırılmış da olsa dersleri dinlemişliğim var yani.

Aklımın karışık olduğu konu, Şubat TUS'u için dersaneye gidip gitmemek. Bu tercih kişiye göre değişebilir ama tavsiyelerinize ihtiyacım var. Dersane bana ne katar? Temel'den konu eksiğim göz önüne alınırsa (netimden de belli) oturup kendim ezberlemem daha mı mantıklı olur? Tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum :)

 #3979483  gönderen sez_maz
 02.09.2017 - 16:42:56
Klinik netiniz iyi. Ayni notlardan tekrar edin Temel agirlikli olarak. özellikle son ay. Yeterli olacaktır
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı
aydinligiaramak yazdı:Merhaba arkadaşlar. Ağustos Tus'undan 55 puan (Temel: 56 net. Klinik: 75 net) bekliyorum. TSM'den istifalıyım. Önümde 5.5 ay gibi bir süre var. İyi bir ders çalışma ortamım var. Hedefim ise en az 65. Ağustos TUS'u için kampa gitmiştim son ay. Hızlandırılmış da olsa dersleri dinlemişliğim var yani.

Aklımın karışık olduğu konu, Şubat TUS'u için dersaneye gidip gitmemek. Bu tercih kişiye göre değişebilir ama tavsiyelerinize ihtiyacım var. Dersane bana ne katar? Temel'den konu eksiğim göz önüne alınırsa (netimden de belli) oturup kendim ezberlemem daha mı mantıklı olur? Tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum :)
gitmek her zaman faydalıdır. ama şart değildir. evde kendi başınıza motive olarak çalışabiliyosanız çok rahatlıkla 65'e ulaşabilirsiniz. hem de sadece temel çalışarak

kaynak önerilerim: patoloji (Klinisyen konu kitabı) farma:altun hoca anatomi:şekil kitabına mutlaka bakılmalı bunlar özellikle aklıma gelenler.
Kullanıcı avatarı

Re: 2018 Şubat TUS'u için Dersaneye gitmeli miyim?

 #3979977  gönderen Celina
 03.09.2017 - 23:27:43
Ben de bu konuda kararsızım. Kaynaklarım güncel değil 2 yıllık. Tus kampına mı gitsem şubat tus'u için ya da kaynaklar güncellensin diye çok kararsızım. Önceden dataya gitmiştim yine data'ya giderim muhtemelen kamp için kitaplardan dolayı.
Celina yazdı:Ben de bu konuda kararsızım. Kaynaklarım güncel değil 2 yıllık. Tus kampına mı gitsem şubat tus'u için ya da kaynaklar güncellensin diye çok kararsızım. Önceden dataya gitmiştim yine data'ya giderim muhtemelen kamp için kitaplardan dolayı.
Hocam ben de aynı kararsızlığı '16 Eylül tus undan sonra yaşadım, kitaplar eskiydi. Radikal bi kararla Tustime a kayıt olup kitapları tamamen değiştirdim, tus a 4 ay vardı, TSM de çalışmaya devam ediyordum. Online olarak çok verimli oldu, çok iyi ders dinleyip, tekrar atabiliyorsynuz.
7-8 puan çok rahat fark atabilirsiniz. Benim öyle oldu, sizin de gönlünüzce olsun inş
Kullanıcı avatarı

Re: 2018 Şubat TUS'u için Dersaneye gitmeli miyim?

 #3980060  gönderen Celina
 04.09.2017 - 01:04:37
DrCrown yazdı:
Celina yazdı:Ben de bu konuda kararsızım. Kaynaklarım güncel değil 2 yıllık. Tus kampına mı gitsem şubat tus'u için ya da kaynaklar güncellensin diye çok kararsızım. Önceden dataya gitmiştim yine data'ya giderim muhtemelen kamp için kitaplardan dolayı.
Hocam ben de aynı kararsızlığı '16 Eylül tus undan sonra yaşadım, kitaplar eskiydi. Radikal bi kararla Tustime a kayıt olup kitapları tamamen değiştirdim, tus a 4 ay vardı, TSM de çalışmaya devam ediyordum. Online olarak çok verimli oldu, çok iyi ders dinleyip, tekrar atabiliyorsynuz.
7-8 puan çok rahat fark atabilirsiniz. Benim öyle oldu, sizin de gönlünüzce olsun inş
Öncelikle teşekkürler hocam, kitaplarım güzelce not alınmış kitaplardı o yüzden kararsızım galiba hemen vazgeçemiyorum eski notlarımdan ama tus da çok değişken bir sınav haline geldi güncel olmak şart artık. Sınava da az kaldı dereyi geçerken at değiştirmek iyi bir fikir mi bilemiyorum. Bakalım hayırlısı olur inşallah.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı
Bence dersaneye de gitme kaynak da değiştirme, sadece güncel deneme takibi yap ve eksiklerini ordan tamamlamaya çalış hocam, netlerin gayet güzel, temel de zaten kendin çalış çok rahat artırırsın..

 #3980185  gönderen dremre123
 04.09.2017 - 10:41:04
Şubat tusu olacak mı?
Kullanıcı avatarı

 #3980187  gönderen tomhanks
 04.09.2017 - 10:43:07
dremre123 yazdı:Şubat tusu olacak mı?
Bu şubat tusu büyük ihtimal olacak ama son şubat tusu olabilir, net değil

 #3980259  gönderen dremre123
 04.09.2017 - 14:27:16
Emin misin
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3980271  gönderen tomhanks
 04.09.2017 - 14:41:10
Hiç kimse emin değil
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re:

 #3981132  gönderen Drmiyokardinaryus
 05.09.2017 - 22:58:17
hocam bu netlere sahip biri için dersane para tuzağı .2 yıl geçmesi kaynakların güncelliğini yitirmesi için yeterli bir süre değil .Siz dersaneye gitmeden temel ağırlıklı çalışın
SMT ANATOMİ
ALTUN FARMAKOLOJİ
GERİ KALANLAR KLİNİSYEN olarak çalışırsanız hedeflediğiniz puana ulaşırsınız muhtemelen .
dersaneye gitmeyin ( para benden çıkmayacak ama insan üzülüyor gereksiz olduğunu bildiği için :D )

Re:

 #3981409  gönderen drsprty
 06.09.2017 - 15:14:26
Klinikte dershanenin cok katkisi olmaz zaten. Temelde de kitap degistirmek zarariniza olabilir. Klinikte gunceli yeni bir soru kitabi cozerek yakalayabilirsiniz. Temel icin de guncel bilgi en belirgin farmada var zaten. Farma disinda kaynaklariniz yeterli olacaktir.