Perşembe , Kasım 21 2019
Bilişim
Kullanıcı avatarı

 #3494382  gönderen rosebud
 07.03.2016 - 18:28:28
kaymakam yazdı:Bunun drtus versiyonunu yapsalar keşke :lol:
yapılsa ne olacak :) sadece önceki yazılarını kim okumuş onu görürsün ki bu da çok da önemli değil bence... :roll:
Kullanıcı avatarı
rosebud yazdı:
steteskobumsekil yazdı:
rosebud yazdı:bunu öğrenmek için illaki programa gerek yok ki :D
http://ethemkiyak.com/facebook-profilin ... siz-ogren/


bu arada aşık değildir de merak ediyor olabilir hemen üstüne alınma ;)
beceremedim :/
bayan mısın :D ben erkek olduğunuzu düşünmüştüm...orada yazanları sırayla deneyin ;)
rose profilime bakanların hepsi kullanım dışı :D
insanlar beni görünce kaçmış :D :D :D
bi kez daha sevdim kendime yaaa ben neymişim beee ;)
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #3494388  gönderen kaymakam
 07.03.2016 - 18:44:53
rosebud yazdı:
kaymakam yazdı:Bunun drtus versiyonunu yapsalar keşke :lol:
yapılsa ne olacak :) sadece önceki yazılarını kim okumuş onu görürsün ki bu da çok da önemli değil bence... :roll:
benim için önemli :?
Kullanıcı avatarı

 #3494389  gönderen rosebud
 07.03.2016 - 18:45:38
kaymakam yazdı:
rosebud yazdı:
kaymakam yazdı:Bunun drtus versiyonunu yapsalar keşke :lol:
yapılsa ne olacak :) sadece önceki yazılarını kim okumuş onu görürsün ki bu da çok da önemli değil bence... :roll:
benim için önemli :?
durum o kadar vahim diyorsunuz yani hocam :D
Kullanıcı avatarı

 #3494391  gönderen kaymakam
 07.03.2016 - 18:46:45
rosebud yazdı:
kaymakam yazdı:
rosebud yazdı: yapılsa ne olacak :) sadece önceki yazılarını kim okumuş onu görürsün ki bu da çok da önemli değil bence... :roll:
benim için önemli :?
durum o kadar vahim diyorsunuz yani hocam :D
sorma sorma
Kullanıcı avatarı

 #3494394  gönderen doceb
 07.03.2016 - 18:51:29
kaymakam yazdı:
rosebud yazdı:
kaymakam yazdı:Bunun drtus versiyonunu yapsalar keşke :lol:
yapılsa ne olacak :) sadece önceki yazılarını kim okumuş onu görürsün ki bu da çok da önemli değil bence... :roll:
benim için önemli :?
ben takip ediyorum seni önemliyse:D
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: eski sevgiliniz hala sizi stalklıyor mu?

 #3494401  gönderen Pearlyy
 07.03.2016 - 18:56:28
kullaniciseysi yazdı:Dostlar giriş biraz iddialı oldu illa sevgili şart değil, bilgisayar işlerinden anlayan, yazılım muhendisi bir arkadaşım bir program geliştirmiş. Facebookta profilinize bakanlarla ilgili. Kim bakmış, ne zaman bakmış gibi bir liste çıkıyor. Ben şahsen zamanında bu tarz programları denemiş ve inanmamış biri olarak bikaç kişi ile denedim. Facede arkadaşım olmayan kişilere profilime bakmalarını söyledim ve saatine kadar verdi bakanları. bu tur uygulamaları satmak için bir firma ile anlaşma arifesinde olduğundan web sitesinde daha paylaşmadı. Ama isteyene uygulamayı yollayabilirim :)
Bi de kızlara bişey sorcam sizce gecenin 3unde profilime giren bir hatun bana aşık mıdır :D üstelik ertesi gun de girmiş. Amacı ne acaba. Komik olansa kızı hastane görüyorum yuzume bakmıyor. Bu uygulama bana insanların gerçek yüzlerini de gösterdi sanırım [/list]
isteyene yollayabiliyorsan bize yollasana...
Kullanıcı avatarı

 #3494402  gönderen kaymakam
 07.03.2016 - 18:56:34
doceb yazdı:
kaymakam yazdı:
rosebud yazdı: yapılsa ne olacak :) sadece önceki yazılarını kim okumuş onu görürsün ki bu da çok da önemli değil bence... :roll:
benim için önemli :?
ben takip ediyorum seni önemliyse:D
:roll:
Kullanıcı avatarı

Re: eski sevgiliniz hala sizi stalklıyor mu?

 #3494403  gönderen yabancakali
 07.03.2016 - 18:57:05
Pearlyy yazdı:
rosebud yazdı:bunu öğrenmek için illaki programa gerek yok ki :D
http://ethemkiyak.com/facebook-profilin ... siz-ogren/

bu arada aşık değildir de merak ediyor olabilir hemen üstüne alınma ;)
Bu en cok bakanı mı gösteriyor.. zamanlama yok ve zor:.
https://www.facebook.com/help/community ... 6953830505
Kelvin Phang şu kişinin cevabı bana mantıklı geldi
Kullanıcı avatarı
Pearlyy yazdı:
rosebud yazdı:bunu öğrenmek için illaki programa gerek yok ki :D
http://ethemkiyak.com/facebook-profilin ... siz-ogren/

bu arada aşık değildir de merak ediyor olabilir hemen üstüne alınma ;)
Bu en cok bakanı mı gösteriyor.. zamanlama yok ve zor:.
Aha merak ediyor :D sana söylemicem kızım çatla patla. Ya da sen o kız değil miydin. Pinkfreud ve sen size gıcığım :D
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #3494406  gönderen doceb
 07.03.2016 - 18:58:08
kaymakam yazdı:
doceb yazdı:
kaymakam yazdı: benim için önemli :?
ben takip ediyorum seni önemliyse:D
:roll:
eski sevgilin değilim yani yanlıs anlama:P:D yenı uyelerden ılgımı en cok ceken sen oldun yazdıklarını takıp edıyorum yanı;):)
Kullanıcı avatarı

 #3494408  gönderen kaymakam
 07.03.2016 - 19:00:05
doceb yazdı:
kaymakam yazdı:
doceb yazdı: ben takip ediyorum seni önemliyse:D
:roll:
eski sevgilin değilim yani yanlıs anlama:P:D yenı uyelerden ılgımı en cok ceken sen oldun yazdıklarını takıp edıyorum yanı;):)
benim hiç eski sevgilim olmadı :?