Perşembe , Ağustos 22 2019
usmle hakkinda genel bilgi paylasim bolumu...

Bir sorum var

 #4195079  gönderen 23xZeuSx23
 17.11.2018 - 22:21:21
Şimdi diyelim ki USMLE STEP 1 e girdik geçtik ama düşük bir puan aldık tekrar girebiliyormuyuz step 1 e ?
Yoksa aldığımız puan hep kalıyor mu ?
Cevaplarınız için teşekkürler.

Re: Bir sorum var

 #4195102  gönderen bezirganbasi
 17.11.2018 - 22:55:01
23xZeuSx23 yazdı:
17.11.2018 - 22:21:21
Şimdi diyelim ki USMLE STEP 1 e girdik geçtik ama düşük bir puan aldık tekrar girebiliyormuyuz step 1 e ?
Yoksa aldığımız puan hep kalıyor mu ?
Cevaplarınız için teşekkürler.
Neden kendi kendinizi beğendiniz?
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: Bir sorum var

 #4195115  gönderen Hitrisin
 17.11.2018 - 23:10:57
bu eleman tıpa yeni başladı 6 sene sonrayi hayal Edip hesap kitap yapıyor ona göre mühendisliğe geri dönecek
Ama usmle onlar pahalı ona vereceğin parayla tavuk al yumurta larinu fırın pastane marketleri dolaş sat daha iyi ana babaya yük olmassin

Re: Bir sorum var

 #4195117  gönderen Busra96
 17.11.2018 - 23:14:33
bezirganbasi yazdı:
17.11.2018 - 22:55:01
23xZeuSx23 yazdı:
17.11.2018 - 22:21:21
Şimdi diyelim ki USMLE STEP 1 e girdik geçtik ama düşük bir puan aldık tekrar girebiliyormuyuz step 1 e ?
Yoksa aldığımız puan hep kalıyor mu ?
Cevaplarınız için teşekkürler.
Neden kendi kendinizi beğendiniz?
👏

Re: Bir sorum var

 #4195118  gönderen 23xZeuSx23
 17.11.2018 - 23:22:41
bezirganbasi yazdı:
17.11.2018 - 22:55:01
23xZeuSx23 yazdı:
17.11.2018 - 22:21:21
Şimdi diyelim ki USMLE STEP 1 e girdik geçtik ama düşük bir puan aldık tekrar girebiliyormuyuz step 1 e ?
Yoksa aldığımız puan hep kalıyor mu ?
Cevaplarınız için teşekkürler.
Neden kendi kendinizi beğendiniz?
Bilmiyorum hocam belki cevap veren olur dedim :D

Re: Bir sorum var

 #4195126  gönderen Essitalopram01
 17.11.2018 - 23:55:08
Hitrisin yazdı:
17.11.2018 - 23:10:57
bu eleman tıpa yeni başladı 6 sene sonrayi hayal Edip hesap kitap yapıyor ona göre mühendisliğe geri dönecek
Ama usmle onlar pahalı ona vereceğin parayla tavuk al yumurta larinu fırın pastane marketleri dolaş sat daha iyi ana babaya yük olmassin
Mesajı yazana bakmadan senin yazdığını tahmin edebiliyorum artık :mrgreen:
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Bir sorum var

 #4195132  gönderen DrKEF
 18.11.2018 - 00:17:26
kardeş tekrar girebiliyorsun.Bazıları var düşük puan alcam zaten diyip sınav anında salıyor ve barajı geçmiyor bilerek tekrar girecem diye.düşük puan yazılmasın falan kafasında olup fakat 2.kez denemek,barajı geçip düşük puan almaktan daha kötü.en iyisi adamakıllı çalışıp adamakıllı bir şekilde girmek ve yüksek bir skor almak. sınav başı 1250 dolar,yani...

Re: Bir sorum var

 #4195133  gönderen 23xZeuSx23
 18.11.2018 - 00:19:24
DrKEF yazdı:
18.11.2018 - 00:17:26
kardeş tekrar girebiliyorsun.Bazıları var düşük puan alcam zaten diyip sınav anında salıyor ve barajı geçmiyor bilerek tekrar girecem diye.düşük puan yazılmasın falan kafasında olup fakat 2.kez denemek,barajı geçip düşük puan almaktan daha kötü.en iyisi adamakıllı çalışıp adamakıllı bir şekilde girmek ve yüksek bir skor almak. sınav başı 1250 dolar,yani...
Onu anladım ama diyelim ki 230 aldık sağlam bir çalışmayla ama 250-260 seviyesine çıkarmak istiyoruz bu mümkün müdür ki ?
Kullanıcı avatarı

Re: Bir sorum var

 #4195135  gönderen DrKEF
 18.11.2018 - 00:22:56
23xZeuSx23 yazdı:
18.11.2018 - 00:19:24
DrKEF yazdı:
18.11.2018 - 00:17:26
kardeş tekrar girebiliyorsun.Bazıları var düşük puan alcam zaten diyip sınav anında salıyor ve barajı geçmiyor bilerek tekrar girecem diye.düşük puan yazılmasın falan kafasında olup fakat 2.kez denemek,barajı geçip düşük puan almaktan daha kötü.en iyisi adamakıllı çalışıp adamakıllı bir şekilde girmek ve yüksek bir skor almak. sınav başı 1250 dolar,yani...
Onu anladım ama diyelim ki 230 aldık sağlam bir çalışmayla ama 250-260 seviyesine çıkarmak istiyoruz bu mümkün müdür ki ?
:D böyle bir şey hiç görmedim kardeş. 230 aldıysan o geçer. step 2yi falan vermezsen 7 yıl içinde o sınavdan sonra,öyle silinir o puan mantıken. yani bilmiyorum belki detayları vardır bu işin. ama inan hiç görmedim öyle bir şey yapan.

Re: Bir sorum var

 #4195138  gönderen 23xZeuSx23
 18.11.2018 - 00:26:01
DrKEF yazdı:
18.11.2018 - 00:22:56
23xZeuSx23 yazdı:
18.11.2018 - 00:19:24
DrKEF yazdı:
18.11.2018 - 00:17:26
kardeş tekrar girebiliyorsun.Bazıları var düşük puan alcam zaten diyip sınav anında salıyor ve barajı geçmiyor bilerek tekrar girecem diye.düşük puan yazılmasın falan kafasında olup fakat 2.kez denemek,barajı geçip düşük puan almaktan daha kötü.en iyisi adamakıllı çalışıp adamakıllı bir şekilde girmek ve yüksek bir skor almak. sınav başı 1250 dolar,yani...
Onu anladım ama diyelim ki 230 aldık sağlam bir çalışmayla ama 250-260 seviyesine çıkarmak istiyoruz bu mümkün müdür ki ?
:D böyle bir şey hiç görmedim kardeş. 230 aldıysan o geçer. step 2yi falan vermezsen 7 yıl içinde o sınavdan sonra,öyle silinir o puan mantıken. yani bilmiyorum belki detayları vardır bu işin. ama inan hiç görmedim öyle bir şey yapan.
Tamam teşekkür ederim sıkıntı o zaman iyi çalışmak lazım sınava :) bu arada siz 3.sınıfmıydınız ? Sizin okulda bu işe girişip de match olamayan dönen vs oldu mu orası korkutuyor en çok :/
Kullanıcı avatarı

Re: Bir sorum var

 #4195139  gönderen DrKEF
 18.11.2018 - 00:30:23
23xZeuSx23 yazdı:
18.11.2018 - 00:26:01
DrKEF yazdı:
18.11.2018 - 00:22:56
23xZeuSx23 yazdı:
18.11.2018 - 00:19:24


Onu anladım ama diyelim ki 230 aldık sağlam bir çalışmayla ama 250-260 seviyesine çıkarmak istiyoruz bu mümkün müdür ki ?
:D böyle bir şey hiç görmedim kardeş. 230 aldıysan o geçer. step 2yi falan vermezsen 7 yıl içinde o sınavdan sonra,öyle silinir o puan mantıken. yani bilmiyorum belki detayları vardır bu işin. ama inan hiç görmedim öyle bir şey yapan.
Tamam teşekkür ederim sıkıntı o zaman iyi çalışmak lazım sınava :) bu arada siz 3.sınıfmıydınız ?
kardeş 2.sınıfım,okadar konuştum senle. birde hep burda gelip konu açma,usmle forumları falan var+internette ingilizce aratırsan daha net bilgiler elde edebilirsin. burda birkaç kişi harici usmle hakkında soruları ciddiye almıyorlar pek(1-2-3.sınıf falan isen.)
neyse hadi iyi geceler...
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: Bir sorum var

 #4195140  gönderen 23xZeuSx23
 18.11.2018 - 00:32:04
DrKEF yazdı:
18.11.2018 - 00:30:23
23xZeuSx23 yazdı:
18.11.2018 - 00:26:01
DrKEF yazdı:
18.11.2018 - 00:22:56

:D böyle bir şey hiç görmedim kardeş. 230 aldıysan o geçer. step 2yi falan vermezsen 7 yıl içinde o sınavdan sonra,öyle silinir o puan mantıken. yani bilmiyorum belki detayları vardır bu işin. ama inan hiç görmedim öyle bir şey yapan.
Tamam teşekkür ederim sıkıntı o zaman iyi çalışmak lazım sınava :) bu arada siz 3.sınıfmıydınız ?
kardeş 2.sınıfım,okadar konuştum senle. birde hep burda gelip konu açma,usmle forumları falan var+internette ingilizce aratırsan daha net bilgiler elde edebilirsin. burda birkaç kişi harici usmle hakkında soruları ciddiye almıyorlar pek(1-2-3.sınıf falan isen.)
neyse hadi iyi geceler...
Sizin okulda bu işe girişip de match olamayan dönen vs oldu mu orası korkutuyor en çok :/ Bu sorum vardı son olarak :D
Kullanıcı avatarı

Re: Bir sorum var

 #4204152  gönderen ArchOfAorta
 22.12.2018 - 01:14:26
beyler nerenizden sallıyorsunuz, step 1den geçer bir puan alırsan bir daha giremezsin