Salı , Ağustos 20 2019
Aile hekimligi ve tus hakkinda genel paylasim platformu....
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Re:

 #3978261  gönderen xkefali
 31.08.2017 - 08:13:47
dranestezi26 yazdı:
xkefali yazdı:
dranestezi26 yazdı: Yanlis olan o zaten.yap tsm baskanini idari disiplin amirleri.Al ellerinden sozlrsmeli statuyu.buyuk sorun cozulur zaten
yapma yaa öyle mi yapsınlar? size de tatmin lazım öyle mii sen ağababası mısın da ona şöyle yapsınlar buna böyle yapsınlar diye racon kesiyosun burda? senin ne artın var ki aile hekimini ezmeye emrin atına alıp her dediğini yaptırmaya çalışasın?
Boylesi cok iyi degil mi.Isinize gelince 657 lusinuz,isinize gelince sozlesmelisiniz.Sistemin aciklarini super kullaniyorsunuz.Sunu da soyleyim bunu tum aile hekimleri icin soylemiyorum.Allahtan korkup,evine helal lokma goturebilmek icin,vatandas madur olmasin,idareciler de zora gormesin bos yere diye dusunen super aile hekimleri var.Bazisi da var musafir hasta bakmam,asker bakmam,rapor vermem,esnek mesaimi aksatirim,mesaiye gec gelir erken giderim,defin tutmam.Esas bunlar sistemin agababalari.Benim sozum bu sekilde calusanlara.Bunlari yapana da hak veriyorsan ne diyim sana
siz yukarda iyiden kötüden bahsetmemmişssiniz yalnız. sizin olduğunun konumda da birilerini yalıcam diye altındaki kimseyi düşünmeyen, adam kayırmada elinden geleni yapan, aman sesimi çıkarmim de yerimden etmesinden diye doğru yanlış her konuda yönlendirilen birsürüü arkadaş yok mu? kime ne yetki vericeksin daha? birini savunduğum yok ama öyle alıcan elinden yetkiyi vericem altıma falan demek kimsenin haddi değil

Re:

 #3978270  gönderen green07dr
 31.08.2017 - 09:18:21
aklıma şu dilencinin videosu geldi '' çekme ..... çekme.......:))
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

 #3978282  gönderen drmurat08
 31.08.2017 - 10:40:48
dogrucudavut yazdı:günümüzde aile hekimliği yeniçeri ocağından farksız. bunun sebebi dinozor pratisyenler ve onların gazıyla herşeye itiraz etmeyi matah sanan yeni mezunlar. gerçekten tsm başkanının disiplin amiri yapılması gerek.
👍🏻

Re

 #3978284  gönderen drmurat08
 31.08.2017 - 10:45:09
Yeni khk ile türkiyedeki bütün pratisyen ve uzman dıktorlar sözleşmeli yapılarak maddi adalatsizlik ortadan kaldırılmalıdır

Re:

 #3978293  gönderen drbuspiron
 31.08.2017 - 10:53:15
dranestezi26 yazdı:
xkefali yazdı:
dranestezi26 yazdı: Yanlis olan o zaten.yap tsm baskanini idari disiplin amirleri.Al ellerinden sozlrsmeli statuyu.buyuk sorun cozulur zaten
yapma yaa öyle mi yapsınlar? size de tatmin lazım öyle mii sen ağababası mısın da ona şöyle yapsınlar buna böyle yapsınlar diye racon kesiyosun burda? senin ne artın var ki aile hekimini ezmeye emrin atına alıp her dediğini yaptırmaya çalışasın?
Boylesi cok iyi degil mi.Isinize gelince 657 lusinuz,isinize gelince sozlesmelisiniz.Sistemin aciklarini super kullaniyorsunuz.Sunu da soyleyim bunu tum aile hekimleri icin soylemiyorum.Allahtan korkup,evine helal lokma goturebilmek icin,vatandas madur olmasin,idareciler de zora gormesin bos yere diye dusunen super aile hekimleri var.Bazisi da var musafir hasta bakmam,asker bakmam,rapor vermem,esnek mesaimi aksatirim,mesaiye gec gelir erken giderim,defin tutmam.Esas bunlar sistemin agababalari.Benim sozum bu sekilde calusanlara.Bunlari yapana da hak veriyorsan ne diyim sana
Sizin o dediğinz her kesimde var hocam Allahın belası sorumlu tabipler de var kendi işini bile başkasına yıkan devletin aracıyla çocuğunu kresten aldıran kendini eve bıraktıran rapor yazıp bir hafta ortadan kaybolup raporu sıkıntı çıkmayınca işleme koydurmayn
Aile hkmlerine mahsus birşey değil böyle etik çalışmayan çok maalesef
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3978308  gönderen cankus
 31.08.2017 - 11:10:46
Aile hekimliğinin tek kötü tarafı cahil vatandaşla uğraşması. Onun dışında gayet rahat. Şahsen aile hekimliği de tsm hekimliği de yaptım. Çalıştığım yerde aile hekimleri ggk smear vb kanser taramalarını kesinlikle sallamıyorlar çünkü maddi bir getirisi yaptırımı Yok ama nedense bir tane bile çocuk izlem aşı eksik değil çünkü maddi yaptırım var. Mesai konusunda bence tsm'den daha rahatlar. 20 gün izin alıp vekalet vererek kesinti olmadan tatil yapabiliyorlar. Zaten haftada bir gün mutlaka off yaparlar. Öğlen tatilini uzatma ve erken çıkma gibi küçük kaçamaklar da hergün olur. cari gider ödemesi de düzenlenmeli. Çoğu dr asm'ye harcaması gereken parayı kendine hak görüyor. Tsm ile kıyas yapılmış. İnsanlar tsm'ye mecburiyetten gidiyorlar ama aile hekimliğine kendi istekleri ile geçiyorlar. Kıyaslanması saçma.

Re:

 #3978315  gönderen drcbklyn
 31.08.2017 - 11:14:54
cankus yazdı:Aile hekimliğinin tek kötü tarafı cahil vatandaşla uğraşması. Onun dışında gayet rahat. Şahsen aile hekimliği de tsm hekimliği de yaptım. Çalıştığım yerde aile hekimleri ggk smear vb kanser taramalarını kesinlikle sallamıyorlar çünkü maddi bir getirisi yaptırımı Yok ama nedense bir tane bile çocuk izlem aşı eksik değil çünkü maddi yaptırım var. Mesai konusunda bence tsm'den daha rahatlar. 20 gün izin alıp vekalet vererek kesinti olmadan tatil yapabiliyorlar. Zaten haftada bir gün mutlaka off yaparlar. Öğlen tatilini uzatma ve erken çıkma gibi küçük kaçamaklar da hergün olur. cari gider ödemesi de düzenlenmeli. Çoğu dr asm'ye harcaması gereken parayı kendine hak görüyor. Tsm ile kıyas yapılmış. İnsanlar tsm'ye mecburiyetten gidiyorlar ama aile hekimliğine kendi istekleri ile geçiyorlar. Kıyaslanması saçma.
tsm e niye mecburiyetten gidiyorlar ya, milet tsm icin can atiyor. tsm e gitmek istemeyen acillere gitsin
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: Re

 #3978345  gönderen oosma
 31.08.2017 - 12:02:52
drmurat08 yazdı:Yeni khk ile türkiyedeki bütün pratisyen ve uzman dıktorlar sözleşmeli yapılarak maddi adalatsizlik ortadan kaldırılmalıdır
Hocam doğu da çalışan hekimle kusura bakma ama muğlada çalışan hekim aynı maaşı alamaz fazla abartmaya gerek yok zaten bu maaş farkı sözleşme kadro sayısı farkı olmasa kimse mahrumiyet bölgesine gitmez bunun amacı zaten bu. Ya parayı seçeceksin ya da şehri diyor devlet sana biraz realist olun olaya.Ama performansdakı adaletsızlıkler duzeltılmelı kesınlıkle...

Diğer nokta TSM ye giden gecmıyor mu zaten aile hekımlıgıne neyın kafasını yasıyor bu TSM dekı arkadas onuda çözemedım :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3978353  gönderen cankus
 31.08.2017 - 12:23:42
drcbklyn yazdı:
cankus yazdı:Aile hekimliğinin tek kötü tarafı cahil vatandaşla uğraşması. Onun dışında gayet rahat. Şahsen aile hekimliği de tsm hekimliği de yaptım. Çalıştığım yerde aile hekimleri ggk smear vb kanser taramalarını kesinlikle sallamıyorlar çünkü maddi bir getirisi yaptırımı Yok ama nedense bir tane bile çocuk izlem aşı eksik değil çünkü maddi yaptırım var. Mesai konusunda bence tsm'den daha rahatlar. 20 gün izin alıp vekalet vererek kesinti olmadan tatil yapabiliyorlar. Zaten haftada bir gün mutlaka off yaparlar. Öğlen tatilini uzatma ve erken çıkma gibi küçük kaçamaklar da hergün olur. cari gider ödemesi de düzenlenmeli. Çoğu dr asm'ye harcaması gereken parayı kendine hak görüyor. Tsm ile kıyas yapılmış. İnsanlar tsm'ye mecburiyetten gidiyorlar ama aile hekimliğine kendi istekleri ile geçiyorlar. Kıyaslanması saçma.
tsm e niye mecburiyetten gidiyorlar ya, milet tsm icin can atiyor. tsm e gitmek istemeyen acillere gitsin
Tsm'ye dhy ile gidiliyor. Ve tsm'den ayrılmak demek istifa etmek demek. ama aile hekimliği sözleşme ile gidilir. Kişinin isteğine bağlı yani. Ayrılırsa da kadrosunun olduğu yere döner. Burada tsm ile aile hekimliği kıyaslanıyor. Acil değil.

 #3978372  gönderen oosma
 31.08.2017 - 12:48:37
Aile hekimleri gökten sözleşme imzalamıyor hocam tsm hekımlerı bu sıstemın yuzde 75 ını olusturuyor :) Aile hekımlıgı kuralarına en cok katılan kurum doktorlarıdır kendileri. Yanı senın demek ıstedıgını anlamadık fakulteden cıkan dırek aıle hekımı olmuyor :)
Kullanıcı avatarı

 #3978376  gönderen cankus
 31.08.2017 - 13:08:06
oosma yazdı:Aile hekimleri gökten sözleşme imzalamıyor hocam tsm hekımlerı bu sıstemın yuzde 75 ını olusturuyor :) Aile hekımlıgı kuralarına en cok katılan kurum doktorlarıdır kendileri. Yanı senın demek ıstedıgını anlamadık fakulteden cıkan dırek aıle hekımı olmuyor :)
Hocam benim demek istediğim şu : aile hekimi arkadaşlar zorla yapmıyorlar işlerini. İstedikleri zaman bırakabilirler. Ama tsm hekimi istediği zaman bırakamıyor. Bırakması demek istifa demek. Çalışmamak demek. Maaş yatmaması demek. Sistemi gayet iyi biliyorum. Tsm'yi de Asmyi de. Kuraların nasıl olduğunu kimlerin katılacağını da. Bazı aile hekimlerinin işine gelmiyor bazı gerçekler.

Re:

 #3978382  gönderen nuretta
 31.08.2017 - 13:25:39
dankaufman yazdı:
nuretta yazdı:
dankaufman yazdı:niye filmi çekiliyor? bence dizisini çeksinler, daha çok reyting alır :lol:
bence belgesel çeksinler.ne ararsan var .malzeme çok
reality şovda olabilir :lol:
parkurlu surviovar.acaba maceciğe ilk kim ulaşacak :D
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re:

 #3978926  gönderen yasin4942
 01.09.2017 - 06:28:10
Hay aile hekimlerini cekemyenleri aile hekimleri kovalasin tenhada yaakalasin kudurun lannn en iyileri biziziz ahahaha :)))
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3979080  gönderen akandemir
 01.09.2017 - 15:48:20
sonu pek hayırlı görünmüyor filmin

Re:

 #3979103  gönderen soulrebel
 01.09.2017 - 16:42:54
Aile hekimliğinin fişini çekiyoruz diye okudum içim ne kadar fesatsa demek...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7