Salı , Ekim 15 2019
Aile hekimligi ve tus hakkinda genel paylasim platformu....

Re:

 #3106354  gönderen cnndr
 28.01.2015 - 16:19:37
emremj yazdı:
cnndr yazdı:45 gün olayı nedir ne zaman başlar?
bakanlıktan sana gelen tebliğ ile 45 gün süren başlar. eah kazandıysan istifa etmeden tebliğin gelmiyor. üniversite hastanesi kazananlar için ise bildiğim kadarıyla o yazı aile hekimiyken zaten müdürlüğe yollanıyor.
sb adına benim kadrom eski yerime dönünce gelecek o zaman ama 45 gün olmayabilir

Re:

 #3106796  gönderen emremj
 28.01.2015 - 22:07:28
haa o kadarını bilmiyorum benim durumumla alakası olmadığı için. 30 gün ayrılış için 15 gün de meyil müddeti oluyor
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re:

 #3125231  gönderen cnndr
 16.02.2015 - 22:38:07
Pazartesi 657 ye dönüyorum. Bekleyen 3-5 kişi kaldık herhalde

Re:

 #3133006  gönderen bereket
 24.02.2015 - 14:04:57
ARKADAŞLAR BENDE EAH KAZANDIM 2013 EYLÜL TUSLA BEN NE ZAMAN İSTİFA ETMELİYİM BENİM TUS DAVALI OLDĞU İÇİN USULE UYGUN ETSEM DAHA İYİ OLUR

 #3237879  gönderen drbahoz
 14.06.2015 - 00:05:42
Güncel
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3894616  gönderen homonculus
 26.05.2017 - 11:35:52
Arkadaşlar 2016 eylülyeniden yerleştirme ile eğitim araştırma kazandım.şu an aile hekimiyim,bir de doğum iznine çıkmak üzereyim.nasıl bir süreç olacak.istifa ne zaman edeceğiz,öğrenen var mı?

Re:

 #3894685  gönderen erenenver
 26.05.2017 - 13:14:35
Biraz kafam karıştı. Aile hekimiyim. Üniversite kazandım. İstifa etmeden müdürlükten haber gelince aile hekimliğinden direk üniversiteye gidebilir miyim. İstifa edip tsm ye dön muhabbetine gerek yok yoksa yanlış mı anladim
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

 #3894714  gönderen drlan
 26.05.2017 - 13:54:47
Kafanızı bulandırmayın aile hekimiyken git kazandığın yere kaydını yaptır ve tahmini tebligat zamanından ortalama 15 20 gün önce aile hekimliğinden tusu kazanman dolayısıyla istifa yazısı ver. Sonra onun kabul olduğuna dair tsmye gelen yazıyı al dursun sende 15 gün mü 1 ay mı süresi var onun da. Sonra tebligatın geliyo müdürlüğe şunüniverste şu bölüm diye. Sen ayrılmak istediğin zaman aile hekimliğinden istifa kabul kağıdınla beraber git müdürlüğe aynı gün aile hekimliğinizden ayrılışını vs herşeyi yapıp seni gönderiyorlar üniversiteye. 5 yıl önce ben bu dediklerinizi yaşadım. Aile hekimliğinden ayın 17 sinde ayrılıp 18 inde de üniversite ye başladım. Üstelik biraz daha fazla aile hekimliğin yapayım diye herşey kendi insiyatifimdeyken bekledim. Bi sonraki tustan 1 hafta sonra başladım. Şimdi herkes bişey diyor. Bilen bilmeyen kafasından atıyor. Ben de şunu diyorum kardeşim bi hak kazanmışsın, kayıt yaptırmışsın adamlar seni öyle yada böyle oraya atayacaklar bitti. Kazanılmış hak geri alınamaz
Kullanıcı avatarı

 #3894725  gönderen homonculus
 26.05.2017 - 14:01:24
drlan yazdı:Kafanızı bulandırmayın aile hekimiyken git kazandığın yere kaydını yaptır ve tahmini tebligat zamanından ortalama 15 20 gün önce aile hekimliğinden tusu kazanman dolayısıyla istifa yazısı ver. Sonra onun kabul olduğuna dair tsmye gelen yazıyı al dursun sende 15 gün mü 1 ay mı süresi var onun da. Sonra tebligatın geliyo müdürlüğe şunüniverste şu bölüm diye. Sen ayrılmak istediğin zaman aile hekimliğinden istifa kabul kağıdınla beraber git müdürlüğe aynı gün aile hekimliğinizden ayrılışını vs herşeyi yapıp seni gönderiyorlar üniversiteye. 5 yıl önce ben bu dediklerinizi yaşadım. Aile hekimliğinden ayın 17 sinde ayrılıp 18 inde de üniversite ye başladım. Üstelik biraz daha fazla aile hekimliğin yapayım diye herşey kendi insiyatifimdeyken bekledim. Bi sonraki tustan 1 hafta sonra başladım. Şimdi herkes bişey diyor. Bilen bilmeyen kafasından atıyor. Ben de şunu diyorum kardeşim bi hak kazanmışsın, kayıt yaptırmışsın adamlar seni öyle yada böyle oraya atayacaklar bitti. Kazanılmış hak geri alınamaz
hocam tebligat ne zaman oluyor onu da bilmiyoruz ki. şimdi bir de güvenlik soruşturması çıkmış o da uzatıyormuş.

Re:

 #3895648  gönderen erenenver
 27.05.2017 - 11:21:13
homonculus yazdı:
drlan yazdı:Kafanızı bulandırmayın aile hekimiyken git kazandığın yere kaydını yaptır ve tahmini tebligat zamanından ortalama 15 20 gün önce aile hekimliğinden tusu kazanman dolayısıyla istifa yazısı ver. Sonra onun kabul olduğuna dair tsmye gelen yazıyı al dursun sende 15 gün mü 1 ay mı süresi var onun da. Sonra tebligatın geliyo müdürlüğe şunüniverste şu bölüm diye. Sen ayrılmak istediğin zaman aile hekimliğinden istifa kabul kağıdınla beraber git müdürlüğe aynı gün aile hekimliğinizden ayrılışını vs herşeyi yapıp seni gönderiyorlar üniversiteye. 5 yıl önce ben bu dediklerinizi yaşadım. Aile hekimliğinden ayın 17 sinde ayrılıp 18 inde de üniversite ye başladım. Üstelik biraz daha fazla aile hekimliğin yapayım diye herşey kendi insiyatifimdeyken bekledim. Bi sonraki tustan 1 hafta sonra başladım. Şimdi herkes bişey diyor. Bilen bilmeyen kafasından atıyor. Ben de şunu diyorum kardeşim bi hak kazanmışsın, kayıt yaptırmışsın adamlar seni öyle yada böyle oraya atayacaklar bitti. Kazanılmış hak geri alınamaz
hocam tebligat ne zaman oluyor onu da bilmiyoruz ki. şimdi bir de güvenlik soruşturması çıkmış o da uzatıyormuş.
Tahmini tebligat süresi ile ilgili bir öngörünuz var mi

 #3896587  gönderen drcihadgok
 28.05.2017 - 13:11:41
Up
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3897587  gönderen homonculus
 29.05.2017 - 08:16:28
buradan haberleşelim arkadaşlar,geç kalmak istemiyorum
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re:

 #3897737  gönderen erenenver
 29.05.2017 - 11:42:58
Aynen. Aile hekimliğinden ne zaman ayrilabilecegimizi biliriz hemde tsm de çok kalmamış oluruz

Re:

 #3897860  gönderen kyarasa
 29.05.2017 - 13:43:41
ben istifa dilekçesini verdim...bugun tsmden aradılar ayrılışınızı yapabilirsiniz diye?? sizce ne zaman ayrılış yapmalıyım 2 hafta kalmak istiyorum aslında..
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3897866  gönderen homonculus
 29.05.2017 - 13:47:59
kyarasa yazdı:ben istifa dilekçesini verdim...bugun tsmden aradılar ayrılışınızı yapabilirsiniz diye?? sizce ne zaman ayrılış yapmalıyım 2 hafta kalmak istiyorum aslında..
hocam çok çabuk değil mi,3 ayı buluyor diye duymuştum