Cumartesi , Eylül 21 2019
Herhangi bir yerden,fakülteden veya herhangi bir Özellikte veya bir konuyla ilgili üye var mı diye merak ediyorsanız,arıyorsanız buradan seslenebilirsiniz.Belirttiğiniz Özelliklere sahip üyeler size cevap verecektir.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3571253  gönderen yabancakali
 29.05.2016 - 19:28:03
sizin veya arkadaşlarınızın sözlük hesabı varsa başlık açarsanız sorununuzun kesin çözümüne ulaşırsınız.maalesef bu ülkede rezalet başlıklarının çözümleri en sık sözlükler sayesinde oluyor...
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3571264  gönderen drmacik
 29.05.2016 - 19:55:15
yabancakali yazdı:sizin veya arkadaşlarınızın sözlük hesabı varsa başlık açarsanız sorununuzun kesin çözümüne ulaşırsınız.maalesef bu ülkede rezalet başlıklarının çözümleri en sık sözlükler sayesinde oluyor...
Elimden geldiğince herseyi yapmaya calisiyorum. Bu fikir icin tesekkur ederim.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3571285  gönderen eftelya16
 29.05.2016 - 20:17:21
alışveriş yapmayı düşünüyordum bu aralar yeni bir laptopa ihtiyacım vardı. muhtemelen teknosadan alacaktım, vazgeçtim :/
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3571321  gönderen estrellabella
 29.05.2016 - 20:49:02
teknosa her zaman en pahalısını satar, göz göre göre kazıklanmayın, teknosanın koyduğu fiyattan çok daha ucuza internetten laptop aldım, hiçbir sorun yaşamadım, internet mağazalarındaki müşteri memnuniyeti ve geri bildirimleri çok dikkate alınıyor, bu arada şikayetvar.com da etkili, ne zaman şikayet yazsam anında geri dönüyorlar
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3571493  gönderen drmacik
 29.05.2016 - 23:20:05
eftelya16 yazdı:alışveriş yapmayı düşünüyordum bu aralar yeni bir laptopa ihtiyacım vardı. muhtemelen teknosadan alacaktım, vazgeçtim :/
Sakin yaklasma. Hic bir sekilde ürünü sattiktan sonra umurlarinda degiliz.

Re:

 #3571500  gönderen mamo47
 29.05.2016 - 23:23:57
Teknosa çok pahalı..
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3571590  gönderen dr_zeugma
 30.05.2016 - 02:48:30
drmacik yazdı:
eftelya16 yazdı:alışveriş yapmayı düşünüyordum bu aralar yeni bir laptopa ihtiyacım vardı. muhtemelen teknosadan alacaktım, vazgeçtim :/
Sakin yaklasma. Hic bir sekilde ürünü sattiktan sonra umurlarinda degiliz.
Ben de şu ofis paketlerinden almıştım araya zaman girdi biraz geç götürdüm diye yardımcı olmadılar insana değer atfetmiyorlar ben de yapmayı düşünmüyorum
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re:

 #3571591  gönderen sucuklunescafe
 30.05.2016 - 03:14:29
Olayın TeknoSa ile bir ilgisi yok arkadaşlar, konu tamamen teknik servis ile ilgili. Teknik servis iade veya değişim yazısı yazar ve siz o yazı ile aldığınız yere gidersiniz. Normal prosedür'ün nasıl işlediğini bilmediğiniz için gaza geliyorsunuz.

Ama şu bir gerçek, ben de TeknoSA'dan alış veriş yapmayı tercih etmem. Size de tavsiye etmem.
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3571600  gönderen drmacik
 30.05.2016 - 05:44:50
sucuklunescafe yazdı:Olayın TeknoSa ile bir ilgisi yok arkadaşlar, konu tamamen teknik servis ile ilgili. Teknik servis iade veya değişim yazısı yazar ve siz o yazı ile aldığınız yere gidersiniz. Normal prosedür'ün nasıl işlediğini bilmediğiniz için gaza geliyorsunuz.

Ama şu bir gerçek, ben de TeknoSA'dan alış veriş yapmayı tercih etmem. Size de tavsiye etmem.
21. Is gunu yasal sure gecti urun iade si istiyorum dedigimde bu teknik olayi kismini bana şöyle acikladi. Urun değişir buraya gelir. Sonra cihazi alip istedigin yere gidersin dedi. 20 is gunu gectigi iademi yap o zaman geldiğinde dedidigimde yine ayni ÖYLE BIR HAKKINIZ yok demekle yetindiler.
(degisim onaylanmasi 4 is gununde olmustu ama 21. Gune kadar hic birsey degismedi. Bana urun degisimi onaylandigi icin iade hakkin yok dedi. Ve oyle degisim in 3 5 gune olacagini da. Sanmiyorum.)

Bu Arada SONY nin TURKIYE de bir teknik servisi YOKMUŞ. bu görevi KVK yapiyomus. Ne sony muhattap oluyo ne de DK si 2.99 tl den konustugunuz KVK teknik servisi. Benim bu bahsettigim tel SONY Xperia M5 idi. M5 de almayin :)
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3571603  gönderen tbputgm
 30.05.2016 - 08:11:59
Teknik servis ve değişim konusunda Apple çok iyi.Geçen yıl apple telefon almıştım memleketten.Bir kaç ay sonra iş yerinde telefon cebimden çimlere düştü 1-2 gün sonra da kendi kendine kapanıp açılmamaya başlandı.Sadece iTunes'a bağlayınca açılıp çekince geri kapanıyordu.Aldığım yer aracılığı ile apple yetkili servise gönderdim.Telefonu düşürdüm diye de ekledim servis notuna. 2 gün sonra yedek telefon gönderdiler.1 hafta sonra da arayıp darbeye bağlı bir sorun değil yazılımsal sıkıntı var sıfırı ile değiştirdik gönderiyoruz,teslim edecek kargocuya yedek teli de teslim ederseniz seviniriz dediler.Müşteri memnuniyetini önemli gören firmalardan alışveriş yapmak lazım.

Re:

 #3571620  gönderen drker
 30.05.2016 - 09:50:23
şimdi hem eşi m5 sahibi biri olarak hem de teknosa ve hakem heyeti deneyimleri ile ilgili konuşacağım. evet sony nin teknik desteği zaten kötü ve buna kvk ve telpa bakıyor ( ama cumartesiyi iş günü saydığından kvk daha hızlı çalışır tavsiye ederim. izmir teknosalar zaten bi dert bir de tam yerine düşmüşsünüz Allah sabır versin. elinizde her türlü resmi belge var tam para iadesi alırsınız o arada bir bilirkişi isterler 6 ay falan sürer ama alırsınız. 6 ay sürer diye bundan vazgeçmeyin siz. sadece tam para ödemiyo dükkan hem ceza alıyor müşteriyi mağdur ettiği için hem de ticari siciline işleniyor. yani hakem heyetinden hiç vazgeçmeyin. ayrıca bimer ve cumhurbaşkanlığına da yazın süreçler hızlanır. gediz elektriğin 3 ay çözemediği meseleyi bir günde çözmelerine sebep olmuşlardır. :)
Kullanıcı avatarı

 #3571626  gönderen botilinum
 30.05.2016 - 10:16:04
İşin garibi bu tip elemanlar (sektörü farketmez her iş kolunda var) hastaneye gelince doktora laf atar bi de , ilgilenmedi, güleryüz göstermedi falan diye
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3571704  gönderen drmacik
 30.05.2016 - 13:36:18
..
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3573102  gönderen drmacik
 31.05.2016 - 22:12:41
Bugun hakem heyetine basvuru yaptim bakalim kac ay surecek ne olacak. Sonucunu da buradan paylasacagim.
Kullanıcı avatarı
drmacik yazdı:TEKNOSA DAN ALDIĞIM TELEFONUN ARIZALI CIKMASINDAN DOLAYI ÜRÜN GARANTI KAPSAMINDA TEKNİK SERVISE GONDERILDI. TUKETICI HAKLARINA GORE TEKNIK SERVISTE 20 İŞ GÜNÜNÜ GEÇEN CİHAZIN IADE HAKKIM BULUNMAKTA.
AYIPLI MAL STATUSUNDE OLAN BU CIHAZIN TEKNİK SERVISTE 21.İŞ GÜNÜ DOLMASINA RAGMEN

İZMİR FORUM BORNOVA TEKNOSA EXTRA DA

BANA BOYLE BIR HAKKIMIN OLMADIĞINI SOYLEDILER. :/ (dalga gectiler resmen) ELLERINDE BU DEDIKLERINI ISPAT EDECEK BIR YAZI BILE YOK.

TUKETICI HAKLARI HAKEM HEYETINE BASVURACAGIM DEDIGIMDE COK ADi BIR SEKILDE ''GIDEBILIRSINIZ'' DEDI.

BUNUNLA ILGILI SONUNA KADAR UGRASACAgim.
BUNU PAYLASMA AMACIM YASADIKLARIMI SIZLER YASAMAYIN.
TURUNCU DOLANDIRICILARDAN DAN UZAK DURUN. !!!

Bununla ilgili tum evraklar elimde mevcut. En azindan benim kanitlarim var.
Teknosa'dan Philips powerbank almıştım. içindeki kablo bozuk çıktı. geri götürdüm. bu bizim sorunumuz değil, Philipse götüreceksiniz dedi. oraya götürdüm. orası da bu bizle ilgili bir sorun değil, aldığınız yer ürünü alıp ithalatçı firmaya gönderecek dedi. Teknosa müşteri hizmetlerine şikayet ettim. beni genel merkezden aradılar, aldığınız şubeye gidin sorunu orası çözecek dediler. az sonra şubeden aradılar. neden şikayet ettiniz, biz hallederdik dediler. neyse, şubeye gittim. bana içerden dandik bir ara kablo verdiler. daha fazla uğraşmak istemediğim için hakkımı haram ederek konuyu kapattım.

Teknosa pişmanlıktır!
gitmeyin, gidenleri de uyarın!