Çarşamba , Ekim 23 2019
Mecburi hizmetle ilgili genel paylasim bolumu....
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Kullanıcı avatarı

Re: ...

 #3653988  gönderen dr_oytun
 08.09.2016 - 12:49:55
spironolakton yazdı:
dr_oytun yazdı:
spironolakton yazdı:Ben de anlasmali evlenmek istiyorum sevgi felan bizim harcimiz değil bu hayat bize mutlu olma sansi vermedi. lanet olsun iyi niyetlerimize. varsa düşünen sartlari konuşacam bu öfkeyle her karari alirim artik.geri bosaniliyor zaten gerçek bi evlilik de değil kaybedicegim hiçbirşey yok.
Dostum kaybedeceğin çok şey var, onur haysiyet namus gibi.. Herşey para değil
Namusumu onurumu niye kaybedeyim ki beline sahip ciktgn sürece ne sakincasi var bunun.severek olmadi sevmeden olsun bari napiym ben
Hacı sen bu olayı yanlış anladın, izdivaç değil bu, mecburiden yırtmak için, yani bu yola girsen bile gene sap takılacaksın, sen bilirsin

 #3653989  gönderen tuszadeyiz
 08.09.2016 - 12:50:09
Arkadaşlar haklısınız.
Ben de 2 dir mecburi yaptım ama halen memleketime(üstelik Antep güneydoğu yani,batı bile değil) gelemedim.Artık ben de bulsam bir anlaşmalı kendimi memleketime çektirmek için göze alırım bu durumu.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: ...

 #3653992  gönderen spironolakton
 08.09.2016 - 12:52:48
dr_oytun yazdı:
spironolakton yazdı:
dr_oytun yazdı: Dostum kaybedeceğin çok şey var, onur haysiyet namus gibi.. Herşey para değil
Namusumu onurumu niye kaybedeyim ki beline sahip ciktgn sürece ne sakincasi var bunun.severek olmadi sevmeden olsun bari napiym ben
Hacı sen bu olayı yanlış anladın, izdivaç değil bu, mecburiden yırtmak için, yani bu yola girsen bile gene sap takılacaksın, sen bilirsin
Yok hacicim ben şehir değiştircem eş durumu yaparak ,öyle anlasmali evlilik yani.biliyorum sap takilcagmi o makus kaderim zaten :D zaten karsilikli bi ask yasasam hayat benim burnundan getirir yani öyle bi ihtimalim yok benim
Kullanıcı avatarı

Re:

 #3653993  gönderen kayabusa
 08.09.2016 - 12:53:00
Gerçek evliliklerin bazıları da bu sebeple yapılıyor napıcaz. "Fena kız/çocuk değil ya, hem evlenirsem doğuya da gitmem" :bigsmilie17:

Re:

 #3653997  gönderen ekrem48
 08.09.2016 - 12:56:12
kayabusa yazdı:Gerçek evliliklerin bazıları da bu sebeple yapılıyor napıcaz. "Fena kız/çocuk değil ya, hem evlenirsem doğuya da gitmem" :bigsmilie17:
:D :D

devlet yine de ayırt edebiliyor bunu, örneğin kira kontratına bakıyor, sgk görevlileri gidiyor komşusuna soruyor, sosyal medyasına kadar bakıyorlar. yahu düğün fotosu olmayan, hatta başka sevgilisi olan çiftler olur mu :D

Başhekimliklere yazılar gittiğinde yana yakıla boşanma davaları açanları göreceğiz.

Re: ...

 #3653998  gönderen tutancomeon
 08.09.2016 - 12:56:53
spironolakton yazdı:
dr_oytun yazdı:
spironolakton yazdı: Namusumu onurumu niye kaybedeyim ki beline sahip ciktgn sürece ne sakincasi var bunun.severek olmadi sevmeden olsun bari napiym ben
Hacı sen bu olayı yanlış anladın, izdivaç değil bu, mecburiden yırtmak için, yani bu yola girsen bile gene sap takılacaksın, sen bilirsin
Yok hacicim ben şehir değiştircem eş durumu yaparak ,öyle anlasmali evlilik yani.biliyorum sap takilcagmi o makus kaderim zaten :D zaten karsilikli bi ask yasasam hayat benim burnundan getirir yani öyle bi ihtimalim yok benim
yak hocam yak :smoker: :sabber:

Re: ...

 #3654002  gönderen spironolakton
 08.09.2016 - 12:58:00
tutancomeon yazdı:
spironolakton yazdı:
dr_oytun yazdı: Hacı sen bu olayı yanlış anladın, izdivaç değil bu, mecburiden yırtmak için, yani bu yola girsen bile gene sap takılacaksın, sen bilirsin
Yok hacicim ben şehir değiştircem eş durumu yaparak ,öyle anlasmali evlilik yani.biliyorum sap takilcagmi o makus kaderim zaten :D zaten karsilikli bi ask yasasam hayat benim burnundan getirir yani öyle bi ihtimalim yok benim
yak hocam yak :smoker: :sabber:
Alirim bi dal :D
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: ...

 #3654075  gönderen spero
 08.09.2016 - 14:40:09
hiçbir şey olmaz varsa talip ankarada 3 yıl tutabilirim :D paraya ihtiyacım var ulen asistan maaşıyla geçinemiyoruz :lol:

Re: ...

 #3654390  gönderen mandibularangle
 08.09.2016 - 21:46:56
Istanbulda kalmak isteyen hanımefendiler öm :) 4 yıl buralardayım. Hahaha

Re: ...

 #3654758  gönderen drredlip
 08.09.2016 - 23:57:42
Dünyanın çivisi cıkmıs
Kullanıcı avatarı

Re: ...

 #3654810  gönderen mithrandir
 09.09.2016 - 00:12:17
Cok yakin bir dostum doguya gitmeyim diye zamaninda es durumu yapalim demisti, dinlememistim. Hem de para da istememisti... vay be ne cocukmus, gonlu zengin demek ki
Kullanıcı avatarı

Re: ...

 #3662282  gönderen acilci_haji
 14.09.2016 - 13:49:08
doktorun doktorla evliliği zaten başlı başlına sahtekarlıktır. araya para veya eş durumu ataması vs girmesine gerek yok.
bence doktor-doktor evliliği kanunen yasaklanmalı ki başka canlar yanmasın...
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: ...

 #3662380  gönderen JimmyF_Mcnulty
 14.09.2016 - 15:39:20
mithrandir yazdı:Cok yakin bir dostum doguya gitmeyim diye zamaninda es durumu yapalim demisti, dinlememistim. Hem de para da istememisti... vay be ne cocukmus, gonlu zengin demek ki
Dram detected...

Re: ...

 #3677753  gönderen dr_fnd
 27.09.2016 - 22:08:49
Sahte evlilik yapacağıma tekrar tusa girerim 😉
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10