Perşembe , Eylül 19 2019
Temel branslarla ilgili klupler paylasim platformu....

 #1554561  gönderen derf
 02.01.2012 - 04:08:06
derf yazdı:ilginç

gncl

 #1554562  gönderen derf
 02.01.2012 - 04:09:59
derf yazdı:ilginç


gncl
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Hâkim ve savcılardan maaş isyanı: Yoksuluz

 #1554596  gönderen mamala44
 02.01.2012 - 09:33:13
drturgay_45 yazdı:
badika yazdı:
drturgay_45 yazdı: döner sermaye olmasa biz okadar bile alamıyoruz ki kimi yerde bazı arkadaşlar döner sermayede alamıyor malum performans. sanki savcı bizden daha çokmu okudiki daha fazla maaş istiyo yada işimi daha zor oraya buraya anca emir veriyolar başka bişiy yaptıkları yok
Yok artık yapmayın Allah aşkına! Bir biz mi ağır çalışıyoruz??.. İşleri daha mı zor diyerek anca elmayla armutu kıyaslarsınız.. Bize saygı gösterebilecek aklı başında okumuş etmiş az sayıda meslek grubu var onlara da hakaret etmeyelim..
ben savcıların yada hakimlerin bize hiç saygı gösterdiğini falan düşünmüyorum hatta savcılar bizim meslek gurubunu pek sevmez. bizzat adli tıptaki hocamız bunu söylemişti.[/quote
Kullanıcı avatarı

Re: Hâkim ve savcılardan maaş isyanı: Yoksuluz

 #1554626  gönderen condor
 02.01.2012 - 10:04:23
mamala44 yazdı:
drturgay_45 yazdı:
badika yazdı: Yok artık yapmayın Allah aşkına! Bir biz mi ağır çalışıyoruz??.. İşleri daha mı zor diyerek anca elmayla armutu kıyaslarsınız.. Bize saygı gösterebilecek aklı başında okumuş etmiş az sayıda meslek grubu var onlara da hakaret etmeyelim..
ben savcıların yada hakimlerin bize hiç saygı gösterdiğini falan düşünmüyorum hatta savcılar bizim meslek gurubunu pek sevmez. bizzat adli tıptaki hocamız bunu söylemişti.[/quote
babam hakim beni gayette çok sever :D savcı arkadaşlarıda beni çok sever :D
Kullanıcı avatarı

Re: Hâkim ve savcılardan maaş isyanı: Yoksuluz

 #1554760  gönderen kratos
 02.01.2012 - 12:53:08
benim universite mezunu olan herkese saygım var.zekasıyla,çalışkanlıklarıyla bugünlere gelmiş savcılarımız hakimlerimiz tabiki iyi maaş almalıdır.ben en az 5 bin lirayı hakettiklerini düşünüyorum.ama ergenekon olsun,balyoz davası olsun,N.Ç davası olsun katilleri,hırsızları,hizbullahı ,domuz bağcıları yasalardaki boşluklardan dolayı sokaklara salan savcı ve hakimleri de Allah a havale etmek lazım.

 #1554922  gönderen drhousee
 02.01.2012 - 14:49:00
ya arkadaşlar savcısı hakimi adli memuru iyi araştırın nasıl olunuyor ne kadar alıyorlar sonra yazıp tartışın derim . keşif üzerine aldıkları paralardan haberi olmayanlar var sanırım
bugün kıdem sırasına bakarsanız dr mu katip mi araştırın lise mezunu bir memur ne kazanıyor araştırın sonra düşünün kendinize ne kadar haksızlık ettiğinizi ve kendi sessizliğinizde sesininizin boğulmasını
bırakalım kim nealırsa alsın biz az alıyoruz bugün ürününü satacak tüccar dr tavsiye etti şunu ye bunu iç bunu giy diye diye üstümüzden pirim yapa yapa dünyayı kazandılar bizler ne yaptık öyle baktık en iyi yaptığımız şey bu zaten polyanacılık ...ama onlarda çok çalışıyor gecelerde dosya yetiştiriyorlar haklarınıda alıyorlar ama....
ya biz sabahlara kadar 3 saat uyku ile oraya koş buraya koştek başınıza hakkınızı alıyormusunuz
kaç tane yardımcınız var sadece siz ve sağduyunuz...


birde ekleyeyim hiç duydunuzmu siz yanlışlıkla ömür boyu hapse mahkum bir insanın 40 yıl sonra suçsuzmuş bu diyerek çıkarıldığında bir savcının hakimin avukatın ceza aldığını
yada duydunuzmu hiç yanlış bir ameliyat sonucu vatan haini ilan edilen dru tazminatlar içerisinde boğulan sanırım bunu hep duyduk....
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

Re: Hâkim ve savcılardan maaş isyanı: Yoksuluz

 #1555004  gönderen condor
 02.01.2012 - 16:13:30
kratos yazdı:benim universite mezunu olan herkese saygım var.zekasıyla,çalışkanlıklarıyla bugünlere gelmiş savcılarımız hakimlerimiz tabiki iyi maaş almalıdır.ben en az 5 bin lirayı hakettiklerini düşünüyorum.ama ergenekon olsun,balyoz davası olsun,N.Ç davası olsun katilleri,hırsızları,hizbullahı ,domuz bağcıları yasalardaki boşluklardan dolayı sokaklara salan savcı ve hakimleri de Allah a havale etmek lazım.
hocam orda aslında vatandaşımız yanılıyo..kanun koyucu kanunu koyuyo(tbmm) hakim savcı uyguluyo...hakim savcı nın eli kolu bağlı bu konuda..yargıtay bas bas bağrıyo zaman aşımı kapıda yeni hakim savcı alınsın bize diye kimsede tık yok hizbullah davası zaman aşımına uğradı millet serbest kaldı ondan sonra yargıtaya kaç tane yeni hakim alındı...önceden alınsaydı davalar daha çabuk incelenip sonuca bağlanacaktı...tabiki içlerinde art niyetliler varsa allah bildiği gibi yapsın...
Kullanıcı avatarı

 #1555063  gönderen don_draper
 02.01.2012 - 17:40:45
drhousee yazdı:ya arkadaşlar savcısı hakimi adli memuru iyi araştırın nasıl olunuyor ne kadar alıyorlar sonra yazıp tartışın derim . keşif üzerine aldıkları paralardan haberi olmayanlar var sanırım
bugün kıdem sırasına bakarsanız dr mu katip mi araştırın lise mezunu bir memur ne kazanıyor araştırın sonra düşünün kendinize ne kadar haksızlık ettiğinizi ve kendi sessizliğinizde sesininizin boğulmasını
bırakalım kim nealırsa alsın biz az alıyoruz bugün ürününü satacak tüccar dr tavsiye etti şunu ye bunu iç bunu giy diye diye üstümüzden pirim yapa yapa dünyayı kazandılar bizler ne yaptık öyle baktık en iyi yaptığımız şey bu zaten polyanacılık ...ama onlarda çok çalışıyor gecelerde dosya yetiştiriyorlar haklarınıda alıyorlar ama....
ya biz sabahlara kadar 3 saat uyku ile oraya koş buraya koştek başınıza hakkınızı alıyormusunuz
kaç tane yardımcınız var sadece siz ve sağduyunuz...


birde ekleyeyim hiç duydunuzmu siz yanlışlıkla ömür boyu hapse mahkum bir insanın 40 yıl sonra suçsuzmuş bu diyerek çıkarıldığında bir savcının hakimin avukatın ceza aldığını
yada duydunuzmu hiç yanlış bir ameliyat sonucu vatan haini ilan edilen dru tazminatlar içerisinde boğulan sanırım bunu hep duyduk....
çok doğru..
Kullanıcı avatarı

 #1555111  gönderen condor
 02.01.2012 - 18:37:28
drhousee yazdı:ya arkadaşlar savcısı hakimi adli memuru iyi araştırın nasıl olunuyor ne kadar alıyorlar sonra yazıp tartışın derim . keşif üzerine aldıkları paralardan haberi olmayanlar var sanırım
bugün kıdem sırasına bakarsanız dr mu katip mi araştırın lise mezunu bir memur ne kazanıyor araştırın sonra düşünün kendinize ne kadar haksızlık ettiğinizi ve kendi sessizliğinizde sesininizin boğulmasını
bırakalım kim nealırsa alsın biz az alıyoruz bugün ürününü satacak tüccar dr tavsiye etti şunu ye bunu iç bunu giy diye diye üstümüzden pirim yapa yapa dünyayı kazandılar bizler ne yaptık öyle baktık en iyi yaptığımız şey bu zaten polyanacılık ...ama onlarda çok çalışıyor gecelerde dosya yetiştiriyorlar haklarınıda alıyorlar ama....
ya biz sabahlara kadar 3 saat uyku ile oraya koş buraya koştek başınıza hakkınızı alıyormusunuz
kaç tane yardımcınız var sadece siz ve sağduyunuz...


birde ekleyeyim hiç duydunuzmu siz yanlışlıkla ömür boyu hapse mahkum bir insanın 40 yıl sonra suçsuzmuş bu diyerek çıkarıldığında bir savcının hakimin avukatın ceza aldığını
yada duydunuzmu hiç yanlış bir ameliyat sonucu vatan haini ilan edilen dru tazminatlar içerisinde boğulan sanırım bunu hep duyduk....
hocam konu farklı noktalara kayıyo..yargıda denetim mekanizması var sadece yavaş işliyo deliller ifadeler bilirkişi raporları değerlendirilir kanunda ne diyosa onun dışına çıkılmadan yapılır kusura bakmada seninde hakim savcılar hakkında çokda bilgiye sahip olduğun söylenemez....tıpta durum biraz daha farklı ,tıpta textbooklarda bir kısım şeyler belirlenmiş ama sen sanatçısın sanatını icra ederken yorum katıyorsun hakkında dava açıldığında yüksek sağlık şurası(Yüksek Sağlık Şurası’nın Sağlık Bakanlığı’na önemli sağlık meseleleri hakkında görüş vermek yanında tababet ve şubeleri san’atlarını ifadan doğan, adli nitelik kazanmış konularda ve adli mercilere sunulmak üzere bilirkişilik görüşü vermek üzere görevlidir.) senin bu yorumunun doğruluğunu değerlendiriyor.Millet cahilce zannediyoki hakim savcı kafasına göre adamın tipine göre ceza veriyo ağır ceza mahkemelerinde 3 hakim 1 savcı görev alıyor 4ü nünde senin dediğin gibi büyük bi hata yapması gibi bi olasılık yok..Yüksek mahkemeler diye bi olay var...Tamam hakkettiğimizi almıyoruz belki saygıyıda parayıda ama türkiyede tek mağdur olan da biz deiliz.Tek hakkını alamayanda biz deiliz...
Kullanıcı avatarı
drizmirdr yazdı:
condor yazdı:
drizmirdr yazdı:Merak ettm ne kadar yani tam olarak maaslari ki? 4bin civari die biliyidum savci maasini,?
açıkçası tam bilmiyorum ama mesleğinde en üst düzeye gelmiş hakim savcılar iyi alıyo yeni başlayanlar maaşları içler acısı açıkçası...
Zor bi sinavdan geciyolar,ne diyim hakediyolar iyi kazsnmayi. Yukardaki arkaasa katiliyorum destek olmaliyiz boyle calisarak yukselebilmis kesimlere, ki onlar da bize olsun, zaten dostumuz yok su ulkede basta kucuk recep satiyo bizi, bari baska yerleerden dostlarmz olsun deemi


zor bir sınavdanmı geçiyorlar..???? sanırım haklısınız hakim ve savcılar daha çok kazanmalı..çünkü onların meslektekiler belirlli bir seviyedeler..daha homojenler..bizim se aramızda yukardaki yorumu yapan konfüze arkadaşlar var..
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

 #1555310  gönderen doktorela85
 02.01.2012 - 20:51:03
herkesmi sefil bu ülkede yaaaaa :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: hiçmi halinden memnun olan yok..ben sadece doktorlar sanıyordum :roll: :roll: :roll:
Kullanıcı avatarı

 #1555368  gönderen condor
 02.01.2012 - 21:07:07
doktorela85 yazdı:herkesmi sefil bu ülkede yaaaaa :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: hiçmi halinden memnun olan yok..ben sadece doktorlar sanıyordum :roll: :roll: :roll:
işe o noktadan bakacak olursak asgari ücretle çalışan işçide memnun değil,mühendişte,çiftçide,öğretmende....Türkiyede en zorlu süreçlerden geçen hukukçular ve tıpçılar olduğu için sadece bu grup için bence olay biraz daha hassasiyet teşkil ediyo...