Cuma , Eylül 20 2019
Dİcle,Gazİantep,Harran...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Kullanıcı avatarı

 #242183  gönderen payiz
 21.05.2007 - 22:17:20
Dr_Octapius yazdı:dicle tıp 2005 mezunuyum
kaloriferlerin üzerinde oturup geyik yapmayı harbiden özledim
dostum o kaloriferler artık ısıtmıyor :D çünkü espriler çok soğuk
Kullanıcı avatarı

 #249772  gönderen CeRRaHH
 05.06.2007 - 01:21:13
bende dicledeyim ama maalesef hiç özlem duymuyorum neyseki bu 3. sınıf bitti de kurtuldum.finale kalanlara çok yazık vallaaa tüm seneyi nasıl tekrar edecekler?????
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

 #250051  gönderen drabluent
 05.06.2007 - 09:38:52
eskiden finale kalmama mı vardı oturup çalışırdık bütün notlara :roll:
bu arada ben zgl liyim :) eskiden bilirdim bu siteyi ama kısmet işte
yeni üye oldum .

 #250486  gönderen haksever01
 05.06.2007 - 17:45:24
octapius kendini tanıt yahu
Kullanıcı avatarı

 #253524  gönderen payiz
 11.06.2007 - 16:10:10
CeRRaHH yazdı:bende dicledeyim ama maalesef hiç özlem duymuyorum neyseki bu 3. sınıf bitti de kurtuldum.finale kalanlara çok yazık vallaaa tüm seneyi nasıl tekrar edecekler?????
valla haklısın dostum gerçekten de yazık oldu. hiç de tekrar edilecek gibi değil, hele haziranın bu sıcağında :( ve de akşamleyin ofiste turlamak varken...
Kullanıcı avatarı

 #254755  gönderen CeRRaHH
 16.06.2007 - 01:22:49
payiz yazdı:
CeRRaHH yazdı:bende dicledeyim ama maalesef hiç özlem duymuyorum neyseki bu 3. sınıf bitti de kurtuldum.finale kalanlara çok yazık vallaaa tüm seneyi nasıl tekrar edecekler?????
valla haklısın dostum gerçekten de yazık oldu. hiç de tekrar edilecek gibi değil, hele haziranın bu sıcağında :( ve de akşamleyin ofiste turlamak varken...
aynı sınıfta mıyız? çıkaramadım
Kullanıcı avatarı

 #254883  gönderen payiz
 16.06.2007 - 14:57:16
evet aynı sınıftayız. Ama bende seni çıkaramadım. bu arada finali de geçtim yani seneye yine aynı sınıftayız:)
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #254945  gönderen dr_sibell
 16.06.2007 - 19:17:56
Dr_Octapius yazdı:
haksever01 yazdı:slm arkadaşlar bende dicle 2006 mezunuyum ve okulu ve diyarbakırı çok özledim
ayetullah nasılsın??? :D
Ayet de mi deşifre oldu.. bakalım daa kimleri görücez :?
Kullanıcı avatarı

 #254946  gönderen dr_sibell
 16.06.2007 - 19:18:07
Dr_Octapius yazdı:
haksever01 yazdı:slm arkadaşlar bende dicle 2006 mezunuyum ve okulu ve diyarbakırı çok özledim
ayetullah nasılsın??? :D
Ayet de mi deşifre oldu.. bakalım daa kimleri görücez :?
Kullanıcı avatarı

 #255018  gönderen CeRRaHH
 16.06.2007 - 23:49:18
payiz yazdı:evet aynı sınıftayız. Ama bende seni çıkaramadım. bu arada finali de geçtim yani seneye yine aynı sınıftayız:)
ne biliyon belki farklı gruplarda oluruz?kim olduğunu da yazsan iyi olur
Kullanıcı avatarı

 #255239  gönderen payiz
 17.06.2007 - 18:08:32
Haklısın senle aynı grupta olmama ihtimalimiz var. Senin özeline mesaj atacam ordan bak kim olduğuma
Kullanıcı avatarı

 #255316  gönderen Dr_Eusebio
 17.06.2007 - 23:22:32
payiz yazdı:
Dr_Octapius yazdı:dicle tıp 2005 mezunuyum
kaloriferlerin üzerinde oturup geyik yapmayı harbiden özledim
dostum o kaloriferler artık ısıtmıyor :D çünkü espriler çok soğuk
dostum payiz sen kendi kalorini yaymayı bilmezsen aslında her ortam soğuktur.zaten bilirsin ki bizim kaloriferler gerektiği günlerde ya yanmaz ya az yanar :D

ayetullah ben senin bi dönem üstündeyim ve muhabbet etmişliğimiz beraber yemek yemişliğimiz var(yer hematoloji doktor odası) :wink:
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009
Kullanıcı avatarı

 #255398  gönderen alvin21
 18.06.2007 - 02:21:55
arkadaşım kalorifer hala iyi ısıtıyor inamıyorsan gelde kendin gör :D :D
Kullanıcı avatarı

 #255708  gönderen Dr_Eusebio
 18.06.2007 - 18:21:03
alvin21 yazdı:arkadaşım kalorifer hala iyi ısıtıyor inamıyorsan gelde kendin gör :D :D
desene espriye gerek yok
:D :D
Kullanıcı avatarı

 #255932  gönderen alvin21
 19.06.2007 - 01:17:40
Dr_Octapius yazdı:
alvin21 yazdı:arkadaşım kalorifer hala iyi ısıtıyor inamıyorsan gelde kendin gör :D :D
desene espriye gerek yok
:D :D
biz soğuk espiriler yapıyoruz ki kalorifer yakmasın diye..
yani aspisisiz olmaz.. :lol: :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7