Tus hakkinda guncel haberler ve gelismeler...
Kullanıcı avatarı
benim düşmedi :( ama sormuştum ben hastaneye...hastaneye gidilcek onlar foto vs bişey istiyceklermiş..tebligat beklenmesine lüzum yok sanırım..banka filan işlerini halletcekler sanirsam
Kullanıcı avatarı
savageness01 yazdı:hımm:) çok ani oldu ya şimdi. bu 15 günlük mail müddeti biz ayrılışı yaptıktan sonra başlıyor dimi


hayır tebligat yayınlandıktan sonra başlıo. senin ayrılışınla alakası yok 15 günün.. ben de o günü kaçırmaktan korkuorum.. nası bi ülke ya doru düzgün bişe ilan edildigi yok
Kullanıcı avatarı
devlette çalışırken üni kazananlar içinde geçerlimi bu arkadaşlar. birde 45 gün mevzusu nedir hiç bilmiyorum. bilen varsa bi yazsın lütfen. 18 sene sonra ihtisas kazandım o da heba olmasın.
Kullanıcı avatarı
savageness01 yazdı:peki ben ayrılışımı yaptıktan ne kadar süre sonra başlamalıyım


o 15 günü aşmadıgı sürece istedigin zaman yapabilirsin... ya ayrılışı yapınca 15 gün başlıodu sanırım haklısın ben geçen kazandıgımda öyle olmuştu ewet ewet hatırladım.. ayrılışı yaptm 14.gün başladım
drajanda yazdı:
charcot yazdı:çkysye düştüğünü nasıl görceeeeeeeemm
herhangibi devlet hastanesini ara özlük birimini baglat..onlar yardımcı oluyor..

durun ya ben bişey anlamadım bana da anlatın...
Kullanıcı avatarı
drpeker yazdı:devlette çalışırken üni kazananlar içinde geçerlimi bu arkadaşlar. birde 45 gün mevzusu nedir hiç bilmiyorum. bilen varsa bi yazsın lütfen. 18 sene sonra ihtisas kazandım o da heba olmasın.


tebligat yayınlanınca 45 gün içinde gidip başlamalısın.. ayrılışı yaptgn tarihten itibaren de 15 gün süren war anlatabldm?
Kullanıcı avatarı
davargiller yazdı:
nemesisforevil yazdı:dawaro dewlet hastanesinin birini ara telefonla.. sicil dairesini baglat adını söyle çkys de nerde görünüorum de.. onlar söyler

herhangi birini arasam olur mu farketmiyor mu?


farketmez.. kazandıgın yeri de arayabilirsin.. hepsinin ortak bakanlıga baglı.. heryerden baktırabilirsin
Kullanıcı avatarı
DİKKAT!!DİKKAT!!arkadaşlar şu anda il sağlık müdürlüğüyle görüştüm-hayırlı olsun bugün isimler çkys'ye düşmüş :)
son dakika haberi olansa şu-ilk başta belgelerin teslimat tarihinden itibaren 45 gün bekletebilrsiniz (yani 28 ocaktan) diye bi genelge gelmişten,bugün bakanlıktan
"KİMSEYİ BEKLETMEYİN HEMEN YOLLAYIN" diye bir genelge daha gelmiş. müdürlüğün kafası karışmış :) öğleden sonra tekrar arıycam sizi de bilgilendiririm :))
Kullanıcı avatarı
drpeker yazdı:devlette çalışırken üni kazananlar içinde geçerlimi bu arkadaşlar. birde 45 gün mevzusu nedir hiç bilmiyorum. bilen varsa bi yazsın lütfen. 18 sene sonra ihtisas kazandım o da heba olmasın.


Sizinki naklen atama. Atamanız Üni.tarafından yapıldıktan itibaren başlamalı 45 gün. Bu konuyla ilgili (NAKLEN ATAMA) bi başlık daha önce açılmıştı. Ordaki yazılanlara bi bakmanızı öneririm ..

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir