Cuma , Aralık 15 2017
2017 sonbahar donemi TUS sinav tarihi:27 Agustos 2017
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: radyoloji mi çocuk psikiatrisi mi??

 #4003518  gönderen ozzylem
 12.10.2017 - 10:33:07
Radyoloji kliniğin oyuncağı olmuş durumda gece çok saçma şeyler için arıyorlar ve ben istedim bakicaksin tribi ile karşılaşıyorsunuz.bence c.psik.

Re: radyoloji mi çocuk psikiatrisi mi??

 #4003562  gönderen knight
 12.10.2017 - 11:27:01
Öncelikle bence ikisi gerçekten çok farklı bölümler. Çocuk psikiyatrisi zaten çok özel bir alan ama radyoloji de sevmeden yapılabilecek bir branş değil. Tavsiyem ikisinin de uzmanlarıyla bir süre vakit geçirin kararınızı öyle verin.
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: radyoloji mi çocuk psikiatrisi mi??

 #4003628  gönderen dr-atrium
 12.10.2017 - 13:54:16
ozzylem yazdı:Radyoloji kliniğin oyuncağı olmuş durumda gece çok saçma şeyler için arıyorlar ve ben istedim bakicaksin tribi ile karşılaşıyorsunuz.bence c.psik.
Hocama katiliyorum calistigim hastanede kdogumcular hic usg bakmazlardi direk obstetrik usg diye radyolojiye hastayi gonderirlerdi gece gunduz , hatta radyologlarla tartismislardi bi ara her gelene usg istiyolardi gerekli gereksiz birde mecbursunuz bakicaksiniz tripleride cabasi
Derma ftr crs nin puanlarinin tavan yapmasini anlayabilirim ama bence radyoloji kesinlikle trendden cok nasibini aldi . Tusda iyi puan yapanlarin bir kismi puanim ziyan olmasin diye yaziyolar.Kardiyo cok istiyen arkadasim (hatta kardiyoda gonullu nobet bile tutuyordu bos zamanlarinda resmen kardiyo asigiydi) iyi puan yapinca radyoloji yazdi mesela gerisini siz dusunun :D

Re: radyoloji mi çocuk psikiatrisi mi??

 #4003635  gönderen dr-atrium
 12.10.2017 - 13:58:00
Yarin oburgun malpraktis davalari yayginlasinca en cok nasibini alicak branslardan biri bence radyoloji o zaman puanlarinin kdogum gibi olacagindan hic suphem yok
# gönderen Drtus Reklam
13.10.2009

Re: radyoloji mi çocuk psikiatrisi mi??

 #4003859  gönderen yem01
 12.10.2017 - 21:33:12
angulus12 yazdı:çrs ne abi rahat edecem diye saçma sapan bölümler yazmayın. hem maaşı az hem de prestij desen sıfır. öğretmenlik bildiğin
İnsanların parayla,tatminle derdi kalmadı minimum yorgunluk maksimum boş zaman azıcık aşım dertsiz başım derdindeler.25 den 30 una kalburustu guzel paralar alırken niye ayda 10 nöbet tutalım,canımızı tehlikeye atalım,hergun dinazorlarmıs torpilli prof lardan mobbing yiyelim ?